• Estàs en:
  • Inici /
  • Detall de Procediments

Detall de Procediments

  • Què es pot sol·licitar?

    Nom del tràmit

    Tramitació TELEMÀTICA de requeriments del Servei d'Ensenyaments de Règim Especial (SERE) de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.

    Objecte del tràmit

    Posar a la disposició dels usuaris un procediment específic per a poder aportar la documentació requerida sol·licitada des del SERE i que aquesta presentació quede degudament registrada

    Inici
  • Qui pot sol·licitar-ho?

    Interessats/Sol·licitants

    Persones físiques i jurídiques, titulars de drets o interessos legítims individuals o col·lectius, amb capacitat d'obrar davant les Administracions Públiques, conformement al que s'estableix per la llei i que hagen rebut un requeriment del Servei d'Ensenyaments de Règim Especial, respecte a:

    - Ensenyaments Professionals d'Arts Plàstiques i Disseny.
    - Ensenyaments Esportius.
    - Ensenyaments de Música i Dansa (conservatoris i centres autoritzats).
    - Escoles de música, Escoles de Música i Dansa i Escoles de Dansa.

    Inici
  • Taxes

    No requereix taxa

    Inici
  • Quan s'ha de sol·licitar?

    Termini de presentació

    L'indicat en el requeriment

    Inici
  • Què s'ha de presentar?

    Podran adjuntar la documentació necessària per a continuar amb el procediment.

    Inici
  • Com sol·licitar-ho? Inici
  • Com es tramita telemàticament?

    A través de l'enllaç corresponent:

    Tramitar amb certificat electrònic:

    https://www.tramita.gva.es/ctt-att-atr/asistente/iniciarTramite.html?tramite=DGM_GEN&version=3&login=c&idioma=va&idCatGuc=PR&idProcGuc=20116

    Tramitació

    Per a iniciar el tràmit telemàtic haurà de punxar en la icona superior "Tramitar amb certificat" d'aquesta mateixa pàgina.

    Haurà de disposar de certificat electrònic reconegut per la ACCV o DNI electrònic (Veure enllaços de l'apartat Informació Complementària).

    Des de l'Assistent de Tramitació Electrònica s'han de realitzar els següents passos:

    1.Completar el formulari de dades generals.

    2. Documentar la tramitació, per al que cal tindre present el següent:
    Des de "altres documents" poden annexar-se els documents requerits o que es consideren oportuns.

    3. En l'apartat "pagar" no ha de fer-se cap actuació (en cas que el procediment comporte el pagament d'una taxa el document justificatiu s'ha d'haver annexat en el pas anterior).

    4. Registrar la sol·licitud.

    Inici
  • Informació complementària

    Enllaços

    Sistemes de Signatura Electrònica admiitidos i/o usats en la Seu

    Sistema de Verificació de Signatura

    Inici
  • Fonts jurídiques i/o documentals

    Normativa

    - DECRET 191/2014, de 14 de novembre, del Consell, pel qual es regula l'atenció a la ciutadania, el registre d'entrada i eixida d'escrits i l'ordenació de les oficines de registre en l'Administració de la Generalitat.
    - Lley 39/2015, d'1 d'octubre, del Procedimient Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

    Llista de normativa

    Veure Dercret 191/2014, de 14 de novembre

    Veure Lley 39/2015, d'1 d'octubre

    Inici
  • Tràmits i serveis relacionats

    Relacionats

    Subvencions destinades a escoles de música i escoles de música i dansa dependents de corporacions locals o d'entitats privades sense ànim de lucre de la Comunitat Valenciana per a l'exercici 2019.

    Inici

  • La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.

    La present informació té exclusivament caràcter il·lustratiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.