• Estàs en:
  • Inici /
  • Detall de Procediments

Detall de Procediments

TECE - Inscripció de les entitats per a sol·licitar les ajudes per al pagament de lloguers en situacions especials d'emergència habitacional.
  • Què es pot sol·licitar?

    Nom del tràmit

    TECE - Inscripció de les entitats per a sol·licitar les ajudes per al pagament de lloguers en situacions especials d'emergència habitacional.

    Objecte del tràmit

    El tràmit té per objecte la inscripció telemàtica de les entitats que sol·licitaran les ajudes per al pagament de lloguers en situacions especials d'emergència habitacional.

    Inici
  • Qui pot sol·licitar-ho?

    Interessats/Sol·licitants

    La inscripció telemàtica de les entitats que sol·licitaran les ajudes per al pagament de lloguers en situacions especials d'emergència habitacional l'ha de realitzar la persona que representa l'entitat tramitadora.

    Les entitats tramitadores poden ser:
    - ajuntament,
    - mancomunitat,
    - les entitats instrumentals locals corresponents (p. ex., empreses públiques municipals, fundacions, consorcis, etc.)
    - organitzacions socials representatives que exercisquen una funció social en matèria d'habitatge i així quede regulat en els seus estatuts o les normes internes de funcionament,
    - associacions sense ànim de lucre i
    - ONG
    que seran les encarregades de sol·licitar l'ajuda de manera telemàtica, segons el model normalitzat, a través de la seu electrònica de la Generalitat i amb la prèvia autorització del sol·licitant.

    Requeriments

    - Documentació pertinent que acredite l'entitat que representa i la seua relació jurídica amb aquesta.
    - Cal disposar de certificat de representant d'entitat (vegeu el primer enllaç d'"Informació complementària").

    Inici
  • Quan s'ha de sol·licitar?

    Termini de presentació

    El termini per a la inscripció de les entitats que vulguen sol·licitar les ajudes s'iniciarà a partir del 15 d'abril fins al 31 d'octubre inclusivament.

    Inici
  • Què s'ha de presentar?

    - Sol·licitud telemàtica.
    - Autorització de l'entitat per a realitzar tràmit sol·licitud ajudes i relació jurídica amb aquesta.

    Inici

  • La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.

    La present informació té exclusivament caràcter il·lustratiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.