• Estàs en:
  • Inici /
  • Detall de Procediments

Detall de Procediments

  • Què es pot sol·licitar?

    Nom del tràmit

    TECG- Visat de Certificat de Pràctiques Nàutiques i Radiocomunicacions

    Objecte del tràmit

    Visats dels certificats de Pràctiques Bàsiques de Seguretat i Navegació i dels cursos de Radiocomunicacions expedits per escoles nàutiques autoritzades en l'àmbit de competències de la Generalitat Valenciana que hagen de fer efecte en altres comunitats autònomes o l'Administració de l'Estat.

    Inici
  • Qui pot sol·licitar-ho?

    Interessats/Sol·licitants

    Persona física o jurídica titular de l'autorització administrativa d'obertura i funcionament d'una escola d'ensenyament nauticoesportiu a la Comunitat Valenciana.

    Inici
  • Quan s'ha de sol·licitar?

    Termini de presentació

    En qualsevol moment després de la realització de la pràctica i el compliment del total d'hores establides per l'RD 875/2014.

    Inici
  • Què s'ha de presentar?

    - Sol·licitud tràmit general
    - Certificats de pràctiques en format PDF

    Impresos associats

    SOL·LICITUD GENERAL - PROCEDIMENTS

    Inici
  • Com sol·licitar-ho?

    Passos

    Els certificats seran emesos per les escoles nàutiques, que en seran directament responsables de la correcta execució, i seran signats pel director de l'escola, l'instructor a càrrec de la pràctica i l'interessat. Una vegada el Departament d'Activitats Nàutiques comprove que es troben confeccionats d'acord amb l'annex III, IV, V i VI de l'RD 875/2014, seran signats digitalment pel funcionari responsable i remesos a l'escola per via telemàtica.

    Inici
  • Com es tramita telemàticament?

    A través del enllaç corresponent:

    Tramitar amb certificat electrònic:

    https://www.tramita.gva.es/ctt-att-atr/asistente/iniciarTramite.html?tramite=DGM_GEN&version=3&login=c&idioma=va&idCatGuc=PR&idProcGuc=20224

    Tramitació

    1. Per a presentar aquesta sol·licitud mitjançant tramitació telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat (més informació respecte als certificats admesos en la seu electrònica de la Generalitat en https://sede.gva.es/va/web/sede_electronica/sede_certificados).

    En el cas que s'utilitze un certificat digital de persona física actuant en representació d'una persona jurídica, cal inscriure's prèviament en el Registre de Representants davant de la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica, la informació de la qual està disponible:
    - En https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp
    - I en https://www.accv.es/va/ciutadans/registre-de-representants/

    2. Si ja disposeu de certificat digital, podreu accedir fent clic en "Tramitar amb certificat" (que figura de color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia Prop) i accedireu al tràmit telemàtic, que us permetrà omplir el formulari web inicial, annexar la documentació corresponent i realitzar la presentació telemàtica de tot això, de manera que obtindreu el corresponent justificant de registre. A partir del moment d'aquesta presentació, tota la documentació presentada (inclòs el justificant) estarà disponible sempre en la vostra carpeta ciutadana (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va).


    3. Disposeu de més informació sobre la tramitació telemàtica en l'adreça següent: http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion
    Reviseu la llista de preguntes freqüents detallades en aquesta adreça per a veure si podeu solucionar el vostre problema. En cas que continueu necessitant ajuda, per favor, notifiqueu-ho a través d'un dels següents correus electrònics, en funció del tipus de problema de què es tracte:

    - Per a consultes sobre el contingut del tràmit: prop@gva.es
    - Per a incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es

    Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat, però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a la carpeta ciutadana de la Generalitat des de l'apartat "Com va això meu"-> "Sol·licituds en creació" (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va).

    Inici
  • Informació complementària

    Enllaços

    CL@VE-PERMANENT

    Inici
  • Fonts jurídiques i/o documentals

    Normativa

    - Reial decret 875/2014, de 10 d'octubre, pel qual es regulen les titulacions nàutiques per al govern d'embarcacions de recreació.

    Llista de normativa

    Vegeu el Reial decret 875/2014.

    Inici

  • La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.

    La present informació té exclusivament caràcter il·lustratiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.