TECE - Aportació documental telemàtica a un expedient d'ajudes en matèria d'habitatge

Vicepresidència i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda

Codi SIA: 2099976
|
Codi GVA: 20378
Descarregar informació
Termini obert
  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Què és

Què és i per a què servix

El tràmit té per objecte la presentació telemàtica de documentació a un expedient de sol·licitud d'ajudes d'habitatge, a conseqüència d'una publicació d'objeccions o un requeriment per part de l'Administració, o, si és el cas, a iniciativa de la part interessada.

Terminis
Sol·licitudTermini obert
Observacions

L'atenció presencial es prestarà en la corresponent Direcció Territorial d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica d'Alacant, Castelló i València. Per a aquesta atenció presencial, es requereix cita prèvia a través del telèfon d'informació de la Generalitat 012 (o 963866000, des de fora de la...

Saber més

A qui va dirigit

Ciutadania
Persones interessades

L'aportació documental telemàtica o l'esmena ha d'efectuar-la la mateixa persona que va formalitzar, en el moment, la petició de l'ajuda (la sol·licitant o, si escau, la representant legal a aquest efecte). Si no és així, ha d'acreditar la seua qualificació/representació per a això.

Requisits

Tindre un expedient en tramitació davant de la conselleria competent en matèria d'habitatge.

Com es tramita

Procés de tramitació

El procediment es tramita telemàticament.

Sol·licitud

Termini
Termini obert

L'aportació de documentació per a completar o esmenar un expedient d'ajudes es podrà fer fins que concloga el període d'esmena d'objeccions a les sol·licituds d'ajudes que a aquest efecte es publique en la web de la Conselleria.

Documentació
La requerida o que es considere convenient aportar, que s'ha d'adjuntar en format pdf i utilitzar, si és el cas, els "impresos associats" que corresponguen, degudament omplits i signats, que s'han de seleccionar entre els que es troben a la seua disposició en l'apartat subsegüent d'aquest detall...
Saber més
Forma de presentació
Telemàtica
1. Per a iniciar el tràmit telemàtic, cal fer clic en la icona superior "Tramitar amb certificat" d'aquesta mateixa pàgina, en què la persona que aporta la documentació s'ha d'identificar amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat. Cal disposar de certificat electrònic...
Saber més