Sol·licitud d'autorització d'ús d'instal·lacions dependents de Turisme Comunitat Valenciana - GVA.ES
Sol·licitud d'autorització d'ús d'instal·lacions dependents de Turisme Comunitat Valenciana
Des de 10-02-2020 00:00:00h
Què és
Fixar les condicions generals o, si és el cas, les condicions específiques per a l'autorització de l'ús d'instal·lacions dependents de Turisme Comunitat Valenciana
CONDICIONS ESPECÍFIQUES PER A l'AUTORITZACIÓ DE L'ÚS D'INSTAL·LACIONS DEPENDENTS DE TURISME COMUNITAT VALENCIANA
1. Abans de la realització de l'esdeveniment, l'entitat sol·licitant ha de remetre la llista nominal tant del personal propi que intervindrà en l'organització i el desenvolupament de l'esdeveniment, com del personal i dels responsables de les diferents empreses que hi participen.
2. El personal de l'entitat organitzadora de l'esdeveniment ha d'atendre les indicacions que en matèria de funcionament facen els responsables del centre on se celebrarà l'esdeveniment.
3. El material utilitzat en l'esdeveniment el retirarà l'entitat sol·licitant organitzadora una vegada aquest finalitze, de manera que Turisme Comunitat Valenciana no es fa responsable d'aquest.
4. Si l'activitat que es desenvoluparà requereix el servei d'hostesses o qualsevol altre tipus de personal, la contractació i el pagament d'aquest seran a càrrec de l'entitat sol·licitant organitzadora. Igualment, es farà càrrec de les despeses del personal tècnic i les instal·lacions complementàries a les existents que es necessiten per a l'esdeveniment.
5. L'horari de realització de l'esdeveniment quedarà subjecte, en tot cas, a l'horari d'obertura i tancament del centre o la dependència sol·licitada.
6. Per a la utilització del logotip del CdT o les imatges al·lusives a aquest en qualsevol fullet i/o publicitat sobre l'esdeveniment, s'ha de sol·licitar una autorització expressa.
7. Qualsevol petició no prevista o modificació de qualsevol tipus s'ha de comunicar, com a mínim, 48 hores abans de la realització de l'esdeveniment, al tècnic responsable del centre on vaja. Qualsevol altra petició addicional no comunicada en el termini temps i en la forma assenyalats no es podrà atendre.
Actes no subjectes a les tarifes fixades segons.
Sense perjudici que, en tot cas, s'ha d'efectuar una petició sobre aquest tema i disposar de la corresponent autorització d'ús, no queden subjectes a les tarifes fixades els actes que organitzen les entitats següents:
a. Organismes i entitats dependents de la Generalitat.
b. Ajuntaments que hagen cedit el sòl o l'edifici on es trobe la instal·lació l'ús de la qual se sol·licita.
c. Altres administracions i organismes públics, que actuen en col·laboració amb Turisme Comunitat Valenciana.
d. Associacions professionals representatives del sector turístic.
e. Altres entitats sense ànim de lucre relacionades amb el turisme, o l'activitat de les quals estiga dirigida a la defensa de col·lectius vulnerables, sempre que disposen de la valoració favorable de la Direcció General de Turisme o la prefectura de l'àrea que participe o de la qual depenga aquesta activitat.
- Vegeu text consolidat de la Llei 33/2003, de 3 de novembre, del Patrimoni de les Administracions Públiques. (BOE *nº264 de 04/11/2003)
- Resolució de 16 de gener de 2020, del president de Turisme Comunitat Valenciana, sobre fixació de tarifes d'ús d'instal·lacions en centres dependents d'aquesta entitat.
A qui va dirigit
Entitats públiques o privades i persones jurídiques.
Complir les condicions generals per a l'autorització de l'ús:
1. Abans de la realització de l'esdeveniment, l'entitat sol·licitant ha de remetre la llista nominal tant del personal propi que intervindrà en l'organització i el desenvolupament de l'esdeveniment, com del personal i dels responsables de les diferents empreses que hi participen.
2. El personal de l'entitat organitzadora de l'esdeveniment ha d'atendre les indicacions que en matèria de funcionament facen els responsables del centre on es realitzarà l'esdeveniment.
3. El material utilitzat en l'esdeveniment el retirarà l'entitat sol·licitant organitzadora una vegada aquest finalitze, de manera que Turisme Comunitat Valenciana no es fa responsable d'aquest.
4. Si l'activitat que es desenvoluparà requereix el servei d'hostesses o qualsevol altre tipus de personal, la contractació i el pagament d'aquest seran a càrrec de l'entitat sol·licitant organitzadora. Igualment, es farà càrrec de les despeses del personal tècnic i les instal·lacions complementàries a les existents que es necessiten per a l'esdeveniment.
5. L'horari de realització de l'esdeveniment quedarà subjecte, en tot cas, a l'horari d'obertura i tancament del centre o la dependència sol·licitada.
6. Per a la utilització del logotip del CDT o les imatges al·lusives a aquest en qualsevol fullet i/o publicitat sobre l'esdeveniment, s'ha de sol·licitar una autorització expressa.
7. Qualsevol petició no prevista o modificació de qualsevol tipus s'ha de comunicar, com a mínim, 48 hores abans de la realització de l'esdeveniment, al tècnic responsable del centre on tindrà lloc l'esdeveniment. Qualsevol altra petició addicional no comunicada en el termini temps i en la forma assenyalats no es podrà atendre.
Com es tramita
El procediment per a l'autorització de l'ús d'instal·lacions comprendrà les fases següents:
FASE D'INICI
1. Una vegada rebuda la SOL·LICITUD D'AUTORITZACIÓ D'ÚS D'INSTAL·LACIONS DEPENDENTS DE TURISME COMUNITAT VALENCIANA, s'inicia la tramitació que correspondrà al centre on se situe la instal·lació objecte d'autorització d'ús.
2. En cas que la sol·licitud no reunisca els requisits exigits, es requerirà la persona o l'entitat sol·licitant perquè esmene o presente els documents preceptius, amb la indicació que, si no ho fa així, es considerarà que ha desistit de la seua petició, amb la prèvia resolució que s'ha de dictar a aquest efecte.
3. Si la sol·licitud presentada reuneix els requisits exigits, la persona responsable de la direcció del centre on se situe la instal·lació objecte de sol·licitud d'autorització d'ús emetrà un informe sobre la viabilitat o no de la sol·licitud efectuada, amb especial referència a l'afecció per l'activitat que es realitzarà tant al normal funcionament del centre com a la compatibilitat d'aquesta amb l'ús genèric de la instal·lació.
FASE DE RESOLUCIÓ
4. Si l'informe al qual s'ha fet referència és favorable, el cap de l'Àrea de Formació Turística (o, si és el cas, la persona responsable de la direcció de l'INVAT.TUR), per delegació de signatura (article 12 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic), resoldrà sobre:
- La sol·licitud formulada.
- Les condicions d'utilització de la instal·lació de què es tracte.
- La contraprestació que ha de satisfer el sol·licitant d'acord amb la Resolució de 16 de gener de 2020, amb la indicació del compte bancari de Turisme Comunitat Valenciana en el qual s'ha d'efectuar l'ingrés corresponent.
5. La resolució adoptada es notificarà a la persona o l'entitat sol·licitant i es comunicarà a la persona responsable de la direcció del centre on se situe la instal·lació objecte de sol·licitud d'autorització d'ús i al Servei de Programació i Gestió Econòmica.
FASE DE PAGAMENT
1. El Servei de Programació i Gestió Econòmica emetrà la factura corresponent i es remetrà a la persona o entitat sol·licitant perquè s'efectue el pagament.
2. Abans de l'inici de l'activitat sol·licitada, la persona responsable de la direcció del centre on se situe la instal·lació objecte de sol·licitud d'autorització d'ús, en coordinació amb el Servei de Programació i Gestió Econòmica, comprovaran que s'ha efectuat el corresponent ingrés en el compte bancari de Turisme Comunitat Valenciana assenyalat.
3. En cas de no haver-se efectuat l'ingrés, es requerirà la persona o l'entitat sol·licitant perquè abone la tarifa establida en la resolució d'autorització d'ús per a aquesta activitat, i se li advertirà que, si no ho fa, això suposaria un incompliment de l'autorització, que determinaria la improcedència d'ús de la instal·lació.
03502 - Alacant/Alicante
03004 - Alacant/Alicante
03700 - Alacant/Alicante
46023 - València/Valencia
46730 - València/Valencia
03184 - Alacant/Alicante
12100 - Castelló/Castellón
03502 - Alacant/Alicante
Entitats col·laboradores de certificació
Sol·licitud
Durant tot l'any
Formulari de sol·licitud d'autorització d'ús d'instal·lacions dependents de Turisme Comunitat Valenciana degudament omplit i signat electrònicament.
IMPORTANT: Abans de començar amb la tramitació telemàtica llija atentament tota la informació d'este tràmit, a fi de preparar la documentació que siga necessària per a la seua tramitació. A través de l'assistent de tramitació accedirà a la plataforma de tramitació. La tramitació electrònica es...
- Resolució de 16 de gener de 2020, del President de Turisme Comunitat Valenciana, sobre fixació de tarifes d'ús d'instal·lacions en centres dependents d'esta entitat.
Resolució
03502 - Alacant/Alicante
46023 - València/Valencia
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Empreses
- Turisme i espectacles
- Formació
- Turisme i espectacles
TEMA
- Administració pública
- Formació
- Cultura
- Turisme i oci
- Establiments i allotjaments turístics
- Foment del turisme
PERFILS
- Empresa
- Gran empresa
- Centres empresarials
- Petita i mitjana empresa
- Centres
SECTOR
- Hostaleria i turisme
- Establiments turístics
- Professionals del turisme
TEMÀTICA
- Instal·lacions i seguretat
- Instal·ladors i instal·lacions
- Promoció i màrqueting
- Promoció
CICLE VITAL
- Créixer i consolidar
- Planificar un negoci
TIPUS
- Autorizaciones, permisos, licencias y homologaciones