* Vies d';accés al tràmit telemàtic d';aportació de documentació en la fase de justificació:
- A través de l';enllaç que està penjat en l';apartat de subvencions en:
http://www.turisme.gva.es/opencms/opencms/turisme/va/contents/subvencion/subvencion.html
- A través de l';enllaç que hi ha en el tràmit de la Guia Prop corresponent a aquest tràmit:
https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=20432
-La seu electrònica de la Generalitat (buscant el tràmit pel títol): https://sede.gva.es, * Vies d';accés al tràmit telemàtic d';aportació de documentació en la fase de justificació:
- A través de l';enllaç que està penjat en l';apartat de subvencions en:
http://www.turisme.gva.es/opencms/opencms/turisme/va/contents/subvencion/subvencion.html
- A través de l';enllaç que hi ha en el tràmit de la Guia Prop corresponent a aquest tràmit:
https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=20432
-La seu electrònica de la Generalitat (buscant el tràmit pel títol): https://sede.gva.es
Abans d';iniciar la tramitació electrònica, comproveu que el vostre ordinador disposa del sistema operatiu i navegador indicats en l';apartat ";Requisits"; de la llista de preguntes freqüents de la plataforma de tramitació.
http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion
Si realitzarà la tramitació amb un certificat digital, pot comprovar que compleix els requisits de funcionament en l';apartat ";Accés amb certificat"; de la llista.
Si durant la tramitació teniu problemes d';accés o de funcionament, reviseu de nou la llista de preguntes freqüents per a veure si podeu solucionar el problema.
En cas que continueu necessitant ajuda, envieu un correu electrònic a generalitat_en_red@gva.es si es tracta d';un problema informàtic, o a prop@gva.es, si necessiteu fer una consulta sobre el funcionament. En qualsevol cas, aporteu en el correu la informació que s';indica en l';apartat ";Ajuda"; de la llista de preguntes freqüents per a facilitar la vostra atenció.
IMPORTANT: Abans de començar amb la tramitació telemàtica, llegiu atentament tota la informació d';aquest tràmit, a fi de preparar la documentació que siga necessària per a la tramitació.
A través de l';assistent de tramitació, accedireu a la plataforma de tramitació.
La tramitació electrònica es compon de 6 passos:
PAS 1: llegir.
PAS 2: omplir el formulari de dades generals.
Hi ha camps que carreguen dades que ja estan en la vostra signatura digital, es carreguen automàticament.
Els camps que estan marcats amb asterisc són d';obligat ompliment.
En ";Altres camps";, la persona sol·licitant ha de detallar, l';objecte de la seua sol·licitud, en aquest cas, la sol·licitud de dispensa.
Quan estiguen tots els camps omplits, feu clic en ENVIAR.
El formulari de dades generals requereix signatura electrònica.
PAS 3. SELECCIÓ DE FORMULARIS:
ompliment dels formularis associats a aquest tràmit.
2. Heu de descarregar els formularis o les plantilles requerides, així com preparar qualssevol altres documents que siguen necessaris, omplir-los, signar-los, si escau, per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent, i guardar-los en el vostre ordinador per a tindre';ls.
Si no ompliu tots els camps d';un formulari, és possible que no us deixe passar al formulari següent.
b) Annexeu els formularis i la documentació que prèviament heu descarregat i omplit.
PAS 4: PAGAR.
Aquest tràmit no requereix el pagament de cap taxa.
PASSOS 5 i 6: REGISTRAR I GUARDAR.
- Feu clic sobre el botó ";Registrar"; (us facilitarà el número de registre, la data, el lloc i l';hora de presentació).
- Guardeu i imprimiu (si voleu) el justificant de registre.
La vostra presentació electrònica haurà finalitzat., Abans d';iniciar la tramitació electrònica, comproveu que el vostre ordinador disposa del sistema operatiu i navegador indicats en l';apartat ";Requisits"; de la llista de preguntes freqüents de la plataforma de tramitació.
http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion
Si realitzarà la tramitació amb un certificat digital, pot comprovar que compleix els requisits de funcionament en l';apartat ";Accés amb certificat"; de la llista.
Si durant la tramitació teniu problemes d';accés o de funcionament, reviseu de nou la llista de preguntes freqüents per a veure si podeu solucionar el problema.
En cas que continueu necessitant ajuda, envieu un correu electrònic a generalitat_en_red@gva.es si es tracta d';un problema informàtic, o a prop@gva.es, si necessiteu fer una consulta sobre el funcionament. En qualsevol cas, aporteu en el correu la informació que s';indica en l';apartat ";Ajuda"; de la llista de preguntes freqüents per a facilitar la vostra atenció.
IMPORTANT: Abans de començar amb la tramitació telemàtica, llegiu atentament tota la informació d';aquest tràmit, a fi de preparar la documentació que siga necessària per a la tramitació.
A través de l';assistent de tramitació, accedireu a la plataforma de tramitació.
La tramitació electrònica es compon de 6 passos:
PAS 1: llegir.
PAS 2: omplir el formulari de dades generals.
Hi ha camps que carreguen dades que ja estan en la vostra signatura digital, es carreguen automàticament.
Els camps que estan marcats amb asterisc són d';obligat ompliment.
En ";Altres camps";, la persona sol·licitant ha de detallar, l';objecte de la seua sol·licitud, en aquest cas, la sol·licitud de dispensa.
Quan estiguen tots els camps omplits, feu clic en ENVIAR.
El formulari de dades generals requereix signatura electrònica.
PAS 3. SELECCIÓ DE FORMULARIS:
ompliment dels formularis associats a aquest tràmit.
2. Heu de descarregar els formularis o les plantilles requerides, així com preparar qualssevol altres documents que siguen necessaris, omplir-los, signar-los, si escau, per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent, i guardar-los en el vostre ordinador per a tindre';ls.
Si no ompliu tots els camps d';un formulari, és possible que no us deixe passar al formulari següent.
b) Annexeu els formularis i la documentació que prèviament heu descarregat i omplit.
PAS 4: PAGAR.
Aquest tràmit no requereix el pagament de cap taxa.
PASSOS 5 i 6: REGISTRAR I GUARDAR.
- Feu clic sobre el botó ";Registrar"; (us facilitarà el número de registre, la data, el lloc i l';hora de presentació).
- Guardeu i imprimiu (si voleu) el justificant de registre.
La vostra presentació electrònica haurà finalitzat.