Aportació de documentació en la fase de justificació a un expedient d'ajudes obert en Turisme Comunitat Valenciana - GVA.ES
Aportació de documentació en la fase de justificació a un expedient d'ajudes obert en Turisme Comunitat Valenciana
Organisme: TURISME COMUNITAT VALENCIANA
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Aquest tràmit permet l'aportació de documents a un expedient d'ajudes obert en Turisme Comunitat Valenciana.
L'aportació es pot fer:
- Per iniciativa de l'interessat.
- Com a conseqüència d'un requeriment d'esmena de documentació justificativa a petició de l'administració.
Requisits
Requisits
Tindre obert un expedient d'ajudes (no resolt ni arxivat) davant de Turisme.
Quan l'aportació de documentació justificativa es realitze a requeriment de Turisme Comunitat Valenciana, per a completar o esmenar un expedient d'ajudes, s'haurà de realitzar en el termini concedit en aquest.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Els titulars, o els seus representants legals, de sol·licituds presentades amb expedients oberts d'ajudes (i no arxivats) davant de Turisme Comunitat Valenciana.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02.10.2015).
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes del tràmit
Problemes informàtics
Formularis i documentació
Termini
Termini
a) L'aportació de documents es podrà realitzar en qualsevol moment posterior a la corresponent resolució de concessió (fase de justificació).
b) En cas que se li haja requerit, la documentació s'aportarà en el termini que Turisme Comunitat Valenciana haja establit en l'escrit de requeriment de documentació justificativa.
Formularis i documentació
a) Quan siga per iniciativa de l'interessat, s'ha d'aportar la documentació justificativa que s'indica en les respectives resolucions de convocatòria i de concessió de les ajudes.
b) Si es tracta d'un requeriment administratiu per falta de documentació justificativa, la que se sol·licite en aquest.
Presentació
Presentació
Telemàtica
* Vies d';accés al tràmit telemàtic d';aportació de documentació en la fase de justificació:
- A través de l';enllaç que està penjat en l';apartat de subvencions en:
http://www.turisme.gva.es/opencms/opencms/turisme/va/contents/subvencion/subvencion.html
- A través de l';enllaç que hi ha en el tràmit de la Guia Prop corresponent a aquest tràmit:
https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=20432
-La seu electrònica de la Generalitat (buscant el tràmit pel títol): https://sede.gva.es, * Vies d';accés al tràmit telemàtic d';aportació de documentació en la fase de justificació:
- A través de l';enllaç que està penjat en l';apartat de subvencions en:
http://www.turisme.gva.es/opencms/opencms/turisme/va/contents/subvencion/subvencion.html
- A través de l';enllaç que hi ha en el tràmit de la Guia Prop corresponent a aquest tràmit:
https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=20432
-La seu electrònica de la Generalitat (buscant el tràmit pel títol): https://sede.gva.es
Abans d';iniciar la tramitació electrònica, comproveu que el vostre ordinador disposa del sistema operatiu i navegador indicats en l';apartat ";Requisits"; de la llista de preguntes freqüents de la plataforma de tramitació.
http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion
Si realitzarà la tramitació amb un certificat digital, pot comprovar que compleix els requisits de funcionament en l';apartat ";Accés amb certificat"; de la llista.
Si durant la tramitació teniu problemes d';accés o de funcionament, reviseu de nou la llista de preguntes freqüents per a veure si podeu solucionar el problema.
En cas que continueu necessitant ajuda, envieu un correu electrònic a generalitat_en_red@gva.es si es tracta d';un problema informàtic, o a prop@gva.es, si necessiteu fer una consulta sobre el funcionament. En qualsevol cas, aporteu en el correu la informació que s';indica en l';apartat ";Ajuda"; de la llista de preguntes freqüents per a facilitar la vostra atenció.
IMPORTANT: Abans de començar amb la tramitació telemàtica, llegiu atentament tota la informació d';aquest tràmit, a fi de preparar la documentació que siga necessària per a la tramitació.
A través de l';assistent de tramitació, accedireu a la plataforma de tramitació.
La tramitació electrònica es compon de 6 passos:
PAS 1: llegir.
PAS 2: omplir el formulari de dades generals.
Hi ha camps que carreguen dades que ja estan en la vostra signatura digital, es carreguen automàticament.
Els camps que estan marcats amb asterisc són d';obligat ompliment.
En ";Altres camps";, la persona sol·licitant ha de detallar, l';objecte de la seua sol·licitud, en aquest cas, la sol·licitud de dispensa.
Quan estiguen tots els camps omplits, feu clic en ENVIAR.
El formulari de dades generals requereix signatura electrònica.
PAS 3. SELECCIÓ DE FORMULARIS:
ompliment dels formularis associats a aquest tràmit.
2. Heu de descarregar els formularis o les plantilles requerides, així com preparar qualssevol altres documents que siguen necessaris, omplir-los, signar-los, si escau, per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent, i guardar-los en el vostre ordinador per a tindre';ls.
Si no ompliu tots els camps d';un formulari, és possible que no us deixe passar al formulari següent.
b) Annexeu els formularis i la documentació que prèviament heu descarregat i omplit.
PAS 4: PAGAR.
Aquest tràmit no requereix el pagament de cap taxa.
PASSOS 5 i 6: REGISTRAR I GUARDAR.
- Feu clic sobre el botó ";Registrar"; (us facilitarà el número de registre, la data, el lloc i l';hora de presentació).
- Guardeu i imprimiu (si voleu) el justificant de registre.
La vostra presentació electrònica haurà finalitzat., Abans d';iniciar la tramitació electrònica, comproveu que el vostre ordinador disposa del sistema operatiu i navegador indicats en l';apartat ";Requisits"; de la llista de preguntes freqüents de la plataforma de tramitació.
http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion
Si realitzarà la tramitació amb un certificat digital, pot comprovar que compleix els requisits de funcionament en l';apartat ";Accés amb certificat"; de la llista.
Si durant la tramitació teniu problemes d';accés o de funcionament, reviseu de nou la llista de preguntes freqüents per a veure si podeu solucionar el problema.
En cas que continueu necessitant ajuda, envieu un correu electrònic a generalitat_en_red@gva.es si es tracta d';un problema informàtic, o a prop@gva.es, si necessiteu fer una consulta sobre el funcionament. En qualsevol cas, aporteu en el correu la informació que s';indica en l';apartat ";Ajuda"; de la llista de preguntes freqüents per a facilitar la vostra atenció.
IMPORTANT: Abans de començar amb la tramitació telemàtica, llegiu atentament tota la informació d';aquest tràmit, a fi de preparar la documentació que siga necessària per a la tramitació.
A través de l';assistent de tramitació, accedireu a la plataforma de tramitació.
La tramitació electrònica es compon de 6 passos:
PAS 1: llegir.
PAS 2: omplir el formulari de dades generals.
Hi ha camps que carreguen dades que ja estan en la vostra signatura digital, es carreguen automàticament.
Els camps que estan marcats amb asterisc són d';obligat ompliment.
En ";Altres camps";, la persona sol·licitant ha de detallar, l';objecte de la seua sol·licitud, en aquest cas, la sol·licitud de dispensa.
Quan estiguen tots els camps omplits, feu clic en ENVIAR.
El formulari de dades generals requereix signatura electrònica.
PAS 3. SELECCIÓ DE FORMULARIS:
ompliment dels formularis associats a aquest tràmit.
2. Heu de descarregar els formularis o les plantilles requerides, així com preparar qualssevol altres documents que siguen necessaris, omplir-los, signar-los, si escau, per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent, i guardar-los en el vostre ordinador per a tindre';ls.
Si no ompliu tots els camps d';un formulari, és possible que no us deixe passar al formulari següent.
b) Annexeu els formularis i la documentació que prèviament heu descarregat i omplit.
PAS 4: PAGAR.
Aquest tràmit no requereix el pagament de cap taxa.
PASSOS 5 i 6: REGISTRAR I GUARDAR.
- Feu clic sobre el botó ";Registrar"; (us facilitarà el número de registre, la data, el lloc i l';hora de presentació).
- Guardeu i imprimiu (si voleu) el justificant de registre.
La vostra presentació electrònica haurà finalitzat.
Procés de tramitació
Procés de tramitació
La tramitació de l'aportació de documentació justificativa a un expedient d'ajudes existent en Turisme Comunitat Valenciana la pot realitzar qualsevol persona responsable o no de l'entitat o empresa sol·licitant. No obstant això, els documents normalitzats aportats que així ho requerisquen han d'estar signats obligatòriament per mitjans electrònics pel responsable de l'entitat sol·licitant o empresa.
òrgans de tramitació
òrgans de tramitació
El Servei de Planificació i Estratègia Turística a través de la Unitat de Competitivitat Turística
Òrgans resolució
Òrgans resolució
La persona que ocupe la Presidència de Turisme Comunitat Valenciana
- TURISME COMUNITAT VALENCIANA
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-TORRE 2
46018 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí