Detall de Procediment

TECE - Comunicació de l'ajuntament al centre directiu que gestiona el Registre autonòmic de l'IEEV.CV

Codi SIA: 2216659
Codi GUC: 20464
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Establir un procediment telemàtic per a la comunicació de l'ajuntament al centre directiu que gestiona el Registre autonòmic de l'IEEV.CV. L'ajuntament seleccionarà una de les dues comunicacions segons siga procedent: Comunicació 1: per a comunicar que l'informe d'avaluació de l'edifici d'ús residencial d'habitatge es considera no conforme als efectes del que disposa l'art. 11.3 del Decret 53/2018, de 27 d'abril, del Consell. A partir d'aquest moment, es considerarà, amb caràcter general, que l'IEEV.CV no ha sigut acceptat, de manera que queda pendent fins que s'aporte un nou informe amb les deficiències detectades esmenades. Comunicació 2: per a comunicar que s'han realitzat les intervencions urgents derivades de l'IEEV.CV a l'efecte del que estableix l'art. 12.3 del decret esmentat i, en conseqüència, es puga excloure l'edifici, objecte del IEEV.CV, del Cens d'edificis pendents d'intervencions urgents.

Requisits

Requisits

Tramitar amb certificat electrònic

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Personal designat per l'ajuntament inscrit com a operador del seu municipi per a realitzar les operacions pertinents en el Registre autonòmic de l'IEEV.CV.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Decret 53/2018, de 27 d'abril, del Consell, pel qual es regula la realització de l'informe d'avaluació de l'edifici d'ús residencial d'habitatge i el seu registre autonòmic en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any.

Formularis i documentació

Durant el procediment de tramitació telemàtica s'ha d'omplir el formulari normalitzat corresponent i annexar la documentació requerida en aquest.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

La persona habilitada com a operadora municipal per a realitzar les operacions pertinents en el Registre autonòmic de l'IEEV.CV serà l'encarregada de tramitar la comunicació de l'ajuntament corresponent al centre que gestiona el registre autonòmic. S'ha de procedir a omplir el formulari corresponent i adjuntar, en cada cas, la documentació següent: - Document de requeriment d'esmena dels defectes observats en l'IEEV.CV dirigit a la part interessada a l'efecte del que disposa l'art. 11.3 del Decret 53/2018, de 27 d'abril, del Consell. - Document justificatiu de constatació de la realització de la/les intervenció/ons amb caràcter urgent derivades de l'IEEV.CV a l'efecte del que estableix l'art. 12.3 del referit decret.

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

Servei de Rehabilitació, Observatori de l'Hàbitat i Segregació Urbana

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa