Detall de Procediment

Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Subdirecció General d'Emergències. (Tràmit que cal utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no n'hi haja un específic en la seu electrònica de la Generalitat)

Codi SIA: 2216656
Codi GUC: 20532
Organisme: AGÈNCIA VALENCIANA DE SEGURETAT I RESPOSTA A LES EMERGÈNCIES AVSRE
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

En la relació administració/ciutadania, cal que l'interessat s'adrece als òrgans administratius: - en la iniciació d'un procediment - en la instrucció d'aquest: esmena d'errors, presentació de proves, documentació annexa, al·legacions, etc. - en la renúncia de drets, en el desistiment de sol·licitud - en la fase d'execució del procediment - en la interposició de recursos Aquest tràmit TELEMÀTIC de sol·licitud general poden utilitzar-los els interessats quan vulguen o l'hagen de presentar de manera electrònica (article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre) i encara no s'haja habilitat un procediment electrònic específic per a això. Si hi ha un procediment específic de presentació telemàtica, cal, necessàriament, utilitzar aquesta via per a relacionar-se amb l'administració.

Requisits

Requisits

En cas de persones jurídiques han d'estar inscrites obligatòriament en el Registre de representants. Aquest registre possibilita la representació de persones jurídiques en els procediments administratius de caràcter electrònic.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Persones físiques i jurídiques, titulars de drets o interessos legítims individuals o col·lectius, amb capacitat d'obrar davant de les administracions públiques, d'acord amb el que estableix la llei.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Decret 191/2014, de 14 de novembre, del Consell, pel qual es regula l'atenció a la ciutadania, el registre d'entrada i eixida d'escrits i l'ordenació de les oficines de registre en l'Administració de la Generalitat (DOCV núm. 7406, de 19/11/2014)
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015).

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Formularis documentació

Juntament amb el formulari de sol·licitud general telemàtica, les persones interessades podran adjuntar la documentació necessària per a la iniciació/tramitació del procediment. (Tot això, segons el que estableix la normativa que ho regule o, si escau, la que siga requerida per l'Administració al ciutadà o la que l'interessat considere que és oportuna presentar).

Presentació

Presentació

Procés de tramitació

Procés de tramitació

Per a iniciar el tràmit telemàtic, cal fer clic en la icona superior "Tramitar amb certificat". Heu de disposar de certificat electrònic reconegut per l'ACCV o DNI electrònic (vegeu els enllaços de l'apartat 'Informació complementària'). Des de l'assistent de tramitació electrònica, heu de seguir els passos següents: 1. Completeu el formulari de dades generals. - El camp "Matèria" és opcional i s'hi ha d'indicar la temàtica de la sol·licitud perquè puga ser identificada i redirigida correctament. - El camp "Exposició" és opcional i s'hi ha d'indicar de manera resumida l'objecte del tràmit. 2. Seleccioneu la instància que heu d'omplir (sol·licitud) i 'envieu'. 3. Documenteu la tramitació; per a fer-ho, tingueu en compte els punts següents: En 'Altres documents' podeu annexar la resta de documents exigits pel procediment o que considereu oportuns. Quan el procediment exigisca el pagament d'una taxa, s'ha d'annexar també el justificant de pagament en aquest moment. 4. En l'apartat "Pagar", no s'ha de fer cap actuació (en cas que el procediment comporte el pagament d'una taxa, el document justificatiu s'ha d'haver annexat en el pas anterior). 5. Registreu la sol·licitud.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa