• Estàs en:
  • Inici /
  • Detall de Procediments

Detall de Procediments

EL REIAL DECRET 463/2020, DE 14 DE MARÇ, PEL QUAL ES DECLARA L'ESTAT D'ALARMA PER A LA GESTIÓ DE LA SITUACIÓ DE CRISI SANITÀRIA OCASIONADA PEL COVID-19, EN LA SEUA DISPOSICIÓ ADDICIONAL TERCERA DISPOSA QUE SE SUSPENEN I S'INTERROMPEN TERMINIS PER A LA TRAMITACIÓ DELS PROCEDIMENTS DE LES ENTITATS DEL SECTOR PÚBLIC.

EL CÒMPUT DELS TERMINIS ES REPRENDRÀ EN EL MOMENT EN QUÈ PERDA VIGÈNCIA EL PRESENT REIAL DECRET O, EN EL SEU CAS, LES PRÒRROGUES D'AQUEST.

NO SERÀ APLICABLE LA SUSPENSIÓ NI LA INTERRUPCIÓ DE TERMINIS D'AQUELLS PROCEDIMENTS EN ELS QUALS SE N'ESTABLISCA LA CONTINUÏTAT PER MOTIUS D'INTERÉS GENERAL (REIAL DECRET 465/2020, DE 17 DE MARÇ).

EN MATÈRIA TRIBUTÀRIA LA SUSPENSIÓ DE TERMINIS PROCEDIMENTALS ES REGEIX PEL REIAL DECRET LLEI 8/20 (BOE Núm. 73 DE 18/3/2020). EL TERMINI PER A PRESENTAR AUTOLIQUIDACIONS DE TRIBUTS GESTIONATS PER L'AGÈNCIA TRIBUTÀRIA VALENCIANA (ATV) ES REGEIX PEL DECRET LLEI 1/2020 (DOGV Núm. 8774 DE 30/3/2020) I EL SEU CORRECIÒ D'ERRORS (DOGV Núm. 8878 BIS DE 1/4/2020).

 

CONSULTA PÚBLICA ACORDS DE GESTIÓ 2020 PER ALS DEPARTAMENTS DE SALUT
  • Què es pot sol·licitar?

    Nom del servici

    CONSULTA PÚBLICA ACORDS DE GESTIÓ 2020 PER ALS DEPARTAMENTS DE SALUT

    Objecte del servici

    La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, en el seu objectiu de potenciar la transparència dels processos de presa de decisions de les qüestions que afecten la ciutadania (població i professionals), obri un Fòrum de participació pública per a determinar els objectius comuns del sistema sanitari valencià de l'any 2020.

    Aquest Fòrum permet que la ciutadania, els pacients i les seues organitzacions, els professionals implicats en la salut i les seues societats científiques, les organitzacions sindicals i els equips directius puguen opinar obertament sobre aquests objectius que formaren part dels Acords de Gestió sanitària.

    Els Acords de Gestió estan emmarcats en les línies estratègiques i objectius definits en l'IV Pla de Salut de la Comunitat Valenciana (2016-2020). Els Acords de Gestió dels departaments de salut i centres supradepartamentales, estableixen els compromisos per al conjunt del sistema sanitari i serveixen d'instrument per a alinear les actuacions i assignar incentius als professionals que atenen la població d'un departament. Aquests objectius se centren en aspectes d'especial rellevància que requereixen millorar-se durant 2020, agrupats en tres grans àrees: Guanyar en salut, Millorar l'atenció prestada i Assegurar la correcta utilització dels recursos.

    El resultat dels Acords de Gestió, el mesurament de la qual es realitza mitjançant indicadors prèviament definits, proporciona una informació clau per a millorar la gestió del sistema sanitari a la Comunitat Valenciana.

    Inici
  • Com sol·licitar-ho?

    Passos

    Per a participar en la consulta només has de registrar-te i facilitar un nom o àlies i la teua adreça de correu electrònic, en la qual únicament rebràs la contrasenya per a poder aportar comentaris en el fòrum de discussió; aquestes dades no es conservaran una vegada finalitzada la consulta.

    Finalment s'elaborarà un informe amb les propostes arreplegades i analitzades a través d'un grup de treball de la Conselleria. Aquest informe es publicarà, junt amb el text definitiu dels acords de gestió, en http://www.san.gva.es/web/foro-2020/introduccion

    Inici
  • Quan s'ha de sol·licitar?

    Termini de presentació

    La consulta estarà oberta des de les 9.00 hores del 12 de novembre a les 14.00 hores del 20 de novembre

    Inici
  • Informació complementària

    Enllaços

    Accedir al FORUM

    Guia d'accés a la web al Fòrum d'Acords de Gestió 2020.

    Informació a la web de la Conselleria de Sanitat Universal y Salut Pública

    Inici

  • La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.

    La present informació té exclusivament caràcter il·lustratiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.