Sol·licitud d'inscripció i inclusió en la bossa de personal interí de l'Administració de Justícia de la Comunitat Valenciana

Conselleria de Justícia i Interior

Codi SIA: 2261769
|
Codi GVA: 20702
Descarregar informació
Temini tancat

Des de 01-07-2020

Fins 20-07-2020

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Què és

Què és i per a què servix

Presentació d'instàncies per a formar part de les bosses de personal interí de l'Administració de Justícia en la Comunitat Valenciana

Terminis
Sol·licitudTemini tancat
Des de 01-07-2020 fins a 20-07-2020

A qui va dirigit

Ciutadania
Requisits

Articles 3, 6 i 8 de l'Ordre 3/2020, de 7 de febrer, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, publicada el 17 de febrer de 2020 en el DOGV.

Com es tramita

Sol·licitud

Termini
Des de 01-07-2020 fins a 20-07-2020

Per correcció d'errors a la RESOLUCIÓ de 02 de març de 2020, de la directora general de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia, s'amplia el termini fins al 20/07/2020.

 

El termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies naturals comptats a partir de l'endemà de la publicació de la

resolució d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV 8846, de 30 de juny de 2020).

Data d'inici: 01/07/2020

Data de fi: 15/07/2020

Forma de presentació
Presencial

a) En el registre electrònic de l'administració o l'organisme a què es dirigisquen, així com en la resta de registres electrònics de qualsevol dels subjectes a què es refereix l'article 2.1.

b) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca.

c) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger.

d) En les oficines d'assistència en matèria de registres.

e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.

 

Els registres electrònics de totes i cadascuna de les administracions hauran de ser plenament interoperables, de manera que se'n garantisca la compatibilitat informàtica i la interconnexió, així com la transmissió telemàtica dels assentaments registrals i dels documents que es presenten en qualsevol dels registres.

 

La sol·licitud d'inscripció i inclusió ajustada al model annex I està publicada en la següent adreça electrònica: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=20702&version=amp

Resolució

Observacions

Recurs contenciós administratiu davant dels Jutjats Contenciosos Administratius dels Jutjats de València.