Trastorns musculoesquelètics (TME). INVASSAT. - GVA.ES
Organisme: INSTITUT VALENCIÀ DE SEGURETAT I SALUT EN EL TREBALL INVASSAT
Termini de sol·licitud:
TANCAT
(09-03-2020
–
20-12-2023)
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
L'Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT), en funció dels plans d'actuació contra la sinistralitat laboral, sol·licita i posa a disposició de determinades empreses l'ompliment del tràmit "Mòdul específic: trastorns musculoesquelètics", a fi que l'empresa, juntament amb la seua modalitat preventiva, s'avalue en el desenvolupament i la implantació de l'activitat preventiva, segons la Llei 31/1995, de prevenció de riscos laborals.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Totes les empreses/organismes/autònoms que els siga requerit per l'INVASSAT, segons els plans d'actuació contra la sinistralitat laboral.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- DECRET 48/2016, de 22 d'abril, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de l'Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT). L'Institut prestarà el suport necessari amb els seus mitjans tècnics i personals per a l'execució dels plans i programes d'actuació que establisca l'autoritat laboral. Executar el pla d'actuació contra la sinistralitat laboral de l'any de referència, consensuat pels agents econòmics i socials en el Consell General de l'INVASSAT (DOCV núm. 7769 de 27/04/16).
- Decret 157/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball. Aquesta direcció general té les competències d'autoritat laboral i exerceix les competències atribuïdes a la Comunitat Valenciana en l'àmbit del benestar laboral dels treballadors. La persona titular de la direcció general competent en matèria de treball ho és, al seu torn, de la direcció de l'Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT) (DOCV núm. 7620 de 22/09/15).
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes del tràmit
Problemes informàtics
Formularis i documentació
Termini
Termini
Disponible a partir del 15 de febrer de 2021(S'haurà de presentar en el termini requerit per l'Autoritat Laboral, Direcció General de treball i Salut Laboral - INVASSAT)
Formularis i documentació
L'accés al tràmit es realitza de manera telemàtica i requereix aportació documental.
Presentació
Presentació
Telemàtica
- Feu clic en la part superior "Tramitar amb certificat".
- Per a poder tramitar electrònicament, heu de disposar d'un certificat electrònic reconegut en la seu electrònica de la Generalitat Valenciana segons la normativa vigent. Podeu consultar ací la llista completa de certificats admesos:
https://sede.gva.es/va/sede_certificados
- Si s'hi accedeix mitjançant un certificat electrònic de persona física, se sol·licitarà l'acceptació per part del peticionari del fet que "disposa d'un document d'autorització per part de l'empresa per a l'accés a l'informe de sinistralitat, el qual és confidencial i d'ús exclusiu de l'empresa i, així mateix, que dona el seu consentiment perquè quede registrat el seu accés com a persona física".
- Les empreses que NO hagen tingut accidents amb baixa l'any de referència, únicament podran accedir a l'aplicació amb el certificat digital d'empresa.
- Si teniu alguna incidència tècnica, podeu dirigir-vos a: generalitat_en_red@gva.es i, si és un dubte funcional, podeu dirigir-vos a: servplanesactuacionestadistica@gva.es, i indicar en l'assumpte "Informe de sinistralitat-Nom de l'empresa" i adjuntar el formulari: Sol·licitud de modificació de dades de l'informe anual de sinistralitat emés per l'INVASSAT (*).
(*) El formulari d'incidències està disponible en l'apartat "Informació complementària".
Normativa
Normativa
Procés de tramitació
Procés de tramitació
Al tràmit s'accedeix telemàticament i requereix aportació documental.
1. Per a poder fer el tràmit, heu de descarregar-vos l'"INFORME DE SINISTRALITAT DE L'EMPRESA (*)" https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17962&version=amp.
2. IMPORTANT: Abans de fer el tràmit heu d'omplir, validar i enviar el formulari telemàtic que s'adjunta:
https://invassat.gva.es/va/questionaris-de-pre-registre.
3. Després de validar i enviar el formulari del pas 2, heu d'accedir a "Tramitar amb certificat" (part superior d'aquest procediment).
4. Al final del tràmit se us sol·licitarà que aporteu el document signat i escanejat de "Trastorns_Musculoesqueléticos_TME.pdf".
Aquest document es pot obtindre descarregant el pdf "Trastorns_Musculoesqueléticos_TME.pdf" o mitjançant el formulari que ix imprés del pas 2 del tràmit.
òrgans de tramitació
òrgans de tramitació
- INSTITUT VALENCIÀ DE SEGURETAT I SALUT EN EL TREBALL INVASSAT
C/ VALÈNCIA, 32
46100 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- INSTITUT VALENCIÀ DE SEGURETAT I SALUT EN EL TREBALL INVASSAT
C/ VALÈNCIA, 32
46100 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí