Detall de Procediment

Aportació documental per a sol·licitud d'adhesió com a establiment de la convocatòria d'ajudes per a la compra/electrificació de bicicletes urbanes i compra de Vehicles de Mobilitat Personal elèctrics

Codi SIA: 2310405
Codi GUC: 21074
Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori
Termini de sol·licitud: TANCAT
(15-06-2020
01-11-2020)
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

A conseqüència d'un REQUERIMENT D'ESMENA emés per l'Administració, aquest tràmit permet aportar múltiples documents a un expedient de sol·licitud d'adhesió com a establiment de la convocatòria d'ajudes per a la compra/electrificació de bicicletes urbanes i la compra de vehicles de mobilitat personal elèctrics. L'objecte de l'aportació de documentació és l'esmena de les deficiències detectades en l'expedient.

Requisits

Requisits

Haver rebut un requeriment d'esmena sobre un expedient telemàtic. En la documentació que s'aporte ha de constar tota la informació necessària que permeta una correcta identificació de l'expedient telemàtic al qual fa referència.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Comerços i botigues amb establiment físic situat a la CV, que estiguen autoritzats per a la venda de bicicletes (convencionals i/o electrificades, kits d'electrificació, i/o VMP elèctrics).

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini serà el que s'assenyala en el requeriment d'esmena.

Formularis i documentació

- Imprés normalitzat de sol·licitud. - Els documents electrònics requerits a la seua sol·licitud d'esmena.

Presentació

Presentació

Telemàtica
1. Per a presentar aquesta sol·licitud mitjançant la tramitació telemàtica, la persona sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat, més informació respecte als certificats admesos en la Generalitat es pot veure en l'enllaç “Certificats admesos en la Generalitat”. En el cas d'utilitzar un certificat digital de persona física actuant en representació d'una persona jurídica, s'haurà d'inscriure prèviament en el Registre de Representants davant la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica. Aquesta inscripció la pot fer a través de l'enllaç “Registre de Representants”. 2. Si ja disposa de certificat digital podrà accedir clicant a "Tramitar amb certificat" (que figura en color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia *Prop), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar el formulari web inicial, annexar la documentació corresponent i realitzar la presentació telemàtica de tot això, després de la qual cosa obtindrà el corresponent justificant de registre. A partir del moment d'aquesta presentació tota la documentació presentada (inclòs el justificant) estarà disponible sempre en la seua Carpeta Ciutadana, a la qual pot accedir des de la secció d'enllaços. 3. Més informació sobre la tramitació telemàtica es pot trobar en l'enllaç “Preguntes Freqüents”. Revise la llista de preguntes freqüents detallades en aqueixa direcció per a veure si pot solucionar el seu problema. En cas que continue necessitant ajuda, per favor notifique-ho a través de l'un dels correus electrònics detallats en la secció: “On consultar dubtes sobre el tràmit”. Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat però que no arriben a registrar-se, es podran recuperar durant un temps o un altre depenent del tràmit sempre que no haja finalitzat el termini de sol·licitud, per a posteriorment acabar la presentació telemàtica accedint a la Carpeta Ciutadana de la Generalitat des de l'apartat "com va el meu"-> "sol·licituds en creació".

Procés de tramitació

Procés de tramitació

S'ha d'accedir a l'administració en línia, lloc en el qual el ciutadà s'ha d'identificar amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat, adjuntar els documents electrònics requerits a la seua sol·licitud d'esmena, i, finalment ho registrarà d'entrada a través del registre telemàtic. La documentació s'incorporarà a l'expedient obert i serà analitzada pel personal de la conselleria competent en aquesta matèria, que procedirà en conseqüència.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa