Detall de Procediment

Actualització en el Registre autonòmic de centres, serveis i establiments sanitaris de la Comunitat Valenciana.

Codi SIA: 2352299
Codi GUC: 21336
Organisme: Conselleria de Sanitat
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

L'actualització en el Registre autonòmic de centres, serveis i establiments sanitaris de la Comunitat Valenciana. Mantindre actualitzat el Registre autonòmic de centres, serveis i establiments sanitaris de la Comunitat Valenciana.

Observacions

Observacions

Si transcorre el termini sense haver comunicat que es mantenen les condicions que en van motivar l'autorització cada cinc anys, a comptar de la data de l'última autorització de funcionament, modificació o renovació, mitjançant declaració responsable, s'obrirà un expedient per a la revocació de l'autorització sanitària.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Els titulars i representants dels centres, serveis i establiments sanitaris, públics i privats, situats en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Reial decret 1277/2003, de 10 d'octubre, pel qual s'estableixen les bases generals sobre autorització de centres, serveis i establiments sanitaris (BOE núm. 254, de 23/10/03).
  • Ordre 7/2017, de 28 d'agost de 2017, de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual es desplega el Decret 157/2014, de 3 d'octubre, pel qual s'estableixen les autoritzacions sanitàries i s'actualitzen, es creen i s'organitzen els registres d'ordenació sanitària de la Conselleria de Sanitat (DOCV núm. 8122, de 07/09/17).
  • Decret 157/2014, de 3 d'octubre, del Consell, pel qual s'estableixen les autoritzacions sanitàries i s'actualitzen, es creen i s'organitzen els registres d'ordenació sanitària de la Conselleria de Sanitat (DOCV núm. 7376, de 07/10/14).

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Amb caràcter previ a la data de caducitat que figura en el certificat d'inscripció en el Registre autonòmic de centres, serveis i establiments sanitaris de la Comunitat Valenciana.

Formularis i documentació

Declaració responsable del fet que el centre, servei o establiment sanitari compleix els requisits exigibles per la normativa que hi és aplicable per a fer l'activitat sol·licitada, i que es compromet a mantindre'n el compliment durant l'exercici d'aquesta.

Taxa o pagament

Taxa o pagament

No cal efectuar pagament de taxes.

Presentació

Presentació

Presencial
a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen. b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol de les comunitats autònomes, a la de qualsevol de les diputacions provincials, cabildos i consells insulars, a la dels ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'ha subscrit el conveni oportú. c) En les oficines de Correus, en la forma que s'establisca reglamentàriament. d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger. e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents. I, preferentment, a:
Telemàtica
1. La presentació telemàtica de la sol·licitud i de la documentació requerida ha de fer-se en l'enllaç anterior: Per fer-ho, cal disposar d'un sistema de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica. Entre aquests sistemes, s'admeten: -El DNIe (DNI electrònic), els certificats de l'FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per l'ACCV (Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana). -I el sistema clau-signatura de l'Estat únicament per a les persones físiques. Més informació respecte als sistemes admesos en la seu electrònica de la Generalitat en: https://sede.gva.es/va/sede_certificados 2. Si actueu en representació d'una altra persona (física o jurídica), heu d'inscriure-vos necessàriament i amb caràcter previ en el registre de representants de l'ACCV, o bé en el registre electrònic d'apoderaments de l'Administració general de l'Estat, la informació respectiva del qual està disponible en: - En https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp Feu clic en l'enllaç directe "Tramitar amb certificat" i accedireu al tràmit telemàtic, el qual permet omplir el formulari web inicial, annexar la sol·licitud i altra documentació que calga aportar i realitzar la presentació telemàtica de tot això, amb l'obtenció del corresponent justificant de registre. És recomanable que, prèviament a la tramitació electrònica de la sol·licitud, reuniu tots els documents electrònics que heu de presentar, per tal que la incorporació d'aquests al tràmit telemàtic resulte més fàcil.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- Presentació de sol·licituds i documentació corresponent. - Després de la revisió de la declaració responsable, la unitat competent en matèria d'autorització de centres sanitaris de la conselleria amb competències en matèria de sanitat emetrà un nou certificat d'inscripció en el Registre autonòmic de centres, serveis i establiments sanitaris de la Comunitat Valenciana. - Una vegada actualitzat, estan obligats a comunicar, almenys una vegada cada cinc anys, mitjançant declaració responsable, que es mantenen les condicions del centre, servei o establiment sanitari que en van motivar l'autorització, per a mantindre actualitzat aquest registre.

Termini màxim

Termini màxim

Amb caràcter previ a la data de caducitat que figura en el certificat d'inscripció en el Registre autonòmic de centres, serveis i establiments sanitaris de la Comunitat Valenciana.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa