Detall de Procediment

Presentació telemàtica de documentació relativa a obres i projectes en matèria agrària dirigida a les seccions d'estructures i obres agràries de les direccions territorials de la conselleria competent en matèria d'agricultura

Codi SIA: 2352300
Codi GUC: 21338
Organisme: Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca
Termini de sol·licitud: OBERT des de 18-11-2020
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Facilitar l'aportació de documentació i afavorir la celeritat en la tramitació de l'execució d'obres i projectes en matèria AGRÀRIA relatius a: - Obres d'interés general executades per aquesta administració. - Obres incloses en el Programa de desenvolupament rural i executades per aquesta administració, en el marc del procediment de selecció d'inversions proposades per les comunitats de regants per al seu finançament parcial i construcció d'obres de modernització de regadius. - Projectes encarregats per aquesta administració a empreses/enginyeries externes.

Requisits

Requisits

Tindre formalitzada una relació contractual per a l'execució d'una obra i/o projecte amb la conselleria competent en matèria d'agricultura.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Empreses adjudicatàries, tant contractistes com enginyeries, que necessiten aportar documentació en la fase d'execució d'un projecte o obra en matèria agrària.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any.

Formularis documentació

La documentació dependrà de les necessitats del contracte d'execució de l'obra o projecte, així com de la fase en què es trobe i de les característiques específiques que tinga, la qual cosa, per defecte, quedarà a estimació de la direcció facultativa.

Presentació

Presentació

Telemàtica
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú, així com les persones sol·licitants que, sense estar-hi obligades, opten per aquesta via, han de presentar les sol·licituds telemàticament a través de la seu electrònica de la Generalitat. Per a accedir de forma telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de firma electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d’entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), els dos reconeguts per l’Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana, i podran utilitzar qualsevol sistema de firma electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat; entre aquests, el certificat emés per l’Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (https://sede.gva.es/va/sede_certificados). Quan es vulga tramitar un procediment en representació d'altres persones físiques o jurídiques, es podrà atorgar aquesta representació a través del Registre de Representants de l’ACCV (https://www.accv.es/vl/servicios/ciudadanos-y-autonomos/registro-de-representantes/). L'accés a aquest registre per part dels representats pot realitzar-se utilitzant un certificat qualificat de ciutadà (si és persona física) o de representant d'entitat (si és persona jurídica). Els documents que s’annexen al tràmit telemàtic han d’anar signats electrònicament per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent. Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat, però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a l’àrea personal de la Generalitat des de l’apartat “Com va això meu”-> “Sol·licituds en creació” (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va).

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa