Aportació de documentació i presentació d'al·legacions en procediments SANCIONADORS en matèria de COVID-19. UNITAT DE SANCIONS

Conselleria d'Emergències i Interior

Codi SIA: 2402584
|
Codi GVA: 21372
Descarregar informació
Termini de sol·licitud obert
  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

A qui va dirigit

Ciutadania
Persones interessades

Les persones físiques o jurídiques o els seus representants que tinguen la condició d'interessades en l'expedient sancionador i hagen sigut assenyalades en aquest com a presumptes responsables.

Requisits

Ser persona física o jurídica assenyalada en l'expedient sancionador com a presumpta responsable o representant d'aquesta.

Que es tracte d'un procediment sancionador iniciat a conseqüència d'una infracció administrativa de les que preveu el Decret llei 11/2020, de 24 de juliol, del Consell, de règim sancionador específic contra els incompliments de les disposicions reguladores de les mesures de prevenció davant de la COVID-19.

Com es tramita

Procés de tramitació

A. Tramitació presencial: (Només vàlida per a persones físiques)

- Presentar a través dels registres corresponents o preferentment a través d'aquest tràmit, escrit d'al·legacions signat per la persona presumpta responsable o pel seu representant legal, adjuntant aquella documentació que estime pertinent al procediment.

En tots dos casos s'haurà de fer constar el número d'expedient , que figurarà en el tràmit administratiu que se li haja notificat a l'interessat.

 

B. Tramitació telemàtica:

- Iniciar el tràmit d'aportació de documentació i presentació d'al·legacions, a través de la icona superior "tramitar amb certificat", el qual serà signat electrònicament i en el qual es farà constar les dades identificatives del procediment facilitats en el tràmit notificat.

Òrgans de tramitació

Entitats col·laboradores de certificació

Sol·licitud

Termini
Termini obert

AL·LEGACIONS ESPECÍFIQUES:

En el termini indicat en l'acte procedimental al qual es pretén al·legar. S'hi poden formular al·legacions i presentar els documents i les informacions que s'estimen pertinents.

 

AL·LEGACIONS GENERALS:

Les persones interessades poden, en qualsevol moment del procediment anterior al tràmit d'audiència, adduir al·legacions i aportar documents o altres elements de judici.

 

DEFECTES DE TRAMITACIÓ:

En tot moment, les persones interessades podran al·legar els defectes de tramitació i, especialment, els que suposen paralització, infracció dels terminis preceptivament assenyalats o l'omissió de tràmits que poden ser esmenats abans de la resolució definitiva de l'assumpte.

Forma de presentació
Presencial

a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen.

b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, cabildos i consells insulars, a la dels ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'ha subscrit el conveni oportú.

c) En les oficines de Correus, en la forma que s'establisca reglamentàriament.

d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger.

e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.

 

I, preferentment, a:

On dirigir-se

Resolució

Òrgans resolució