Aportació de documentació i presentació d'al·legacions en procediments SANCIONADORS en matèria de COVID-19. UNITAT DE SANCIONS - GVA.ES
Aportació de documentació i presentació d'al·legacions en procediments SANCIONADORS en matèria de COVID-19. UNITAT DE SANCIONS
Què és
Presentar al·legacions i tot tipus de documentació en el procediment sancionador en matèria de COVID-19. UNITAT DE SANCIONS
- Llei 39/2015, d´1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015).
- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic. (BOE núm. 236, de 02/10/2015).
- DECRET LLEI 11/2020, de 24 de juliol, del Consell, de règim sancionador específic contra els incompliments de les disposicions reguladores de les mesures de prevenció contra la COVID-19. [2020/6109] (DOGV núm. 8866, de 25/07/2020)
A qui va dirigit
Les persones físiques o jurídiques o els seus representants que tinguen la condició d'interessades en l'expedient sancionador i hagen sigut assenyalades en aquest com a presumptes responsables.
Ser persona física o jurídica assenyalada en l'expedient sancionador com a presumpta responsable o representant d'aquesta.
Que es tracte d'un procediment sancionador iniciat a conseqüència d'una infracció administrativa de les que preveu el Decret llei 11/2020, de 24 de juliol, del Consell, de règim sancionador específic contra els incompliments de les disposicions reguladores de les mesures de prevenció davant de la COVID-19.
Com es tramita
A. Tramitació presencial: (Només vàlida per a persones físiques)
- Presentar a través dels registres corresponents o preferentment a través d'aquest tràmit, escrit d'al·legacions signat per la persona presumpta responsable o pel seu representant legal, adjuntant aquella documentació que estime pertinent al procediment.
En tots dos casos s'haurà de fer constar el número d'expedient , que figurarà en el tràmit administratiu que se li haja notificat a l'interessat.
B. Tramitació telemàtica:
- Iniciar el tràmit d'aportació de documentació i presentació d'al·legacions, a través de la icona superior "tramitar amb certificat", el qual serà signat electrònicament i en el qual es farà constar les dades identificatives del procediment facilitats en el tràmit notificat.
46010 - València/Valencia
Entitats col·laboradores de certificació
Sol·licitud
AL·LEGACIONS ESPECÍFIQUES:
En el termini indicat en l'acte procedimental al qual es pretén al·legar. S'hi poden formular al·legacions i presentar els documents i les informacions que s'estimen pertinents.
AL·LEGACIONS GENERALS:
Les persones interessades poden, en qualsevol moment del procediment anterior al tràmit d'audiència, adduir al·legacions i aportar documents o altres elements de judici.
DEFECTES DE TRAMITACIÓ:
En tot moment, les persones interessades podran al·legar els defectes de tramitació i, especialment, els que suposen paralització, infracció dels terminis preceptivament assenyalats o l'omissió de tràmits que poden ser esmenats abans de la resolució definitiva de l'assumpte.
a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen.
b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, cabildos i consells insulars, a la dels ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'ha subscrit el conveni oportú.
c) En les oficines de Correus, en la forma que s'establisca reglamentàriament.
d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger.
e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.
I, preferentment, a:
On dirigir-se
Resolució
46010 - València/Valencia
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Salut
- Prevenció de malaties i vacunacions
- Salut