Detall de Procediment

Programa d'ajudes a projectes d'inserció laboral en empresa ordinària a través de CEO

Codi SIA: 2402173
Codi GUC: 21438
Organisme: LABORA SERVEI VALENCIÀ D'OCUPACIÓ I FORMACIÓ
Termini de sol·licitud: TANCAT
(28-01-2021
30-10-2021)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Donar suport a projectes encaminats a facilitar la contractació laboral en empreses ordinàries de persones amb diversitat funcional o discapacitat que prèviament han seguit un itinerari d'inserció en les dependències del CEO. No resultaran subvencionables per al CEO les insercions produïdes en empreses vinculades amb el mateix CEO, ni les insercions produïdes en un lloc de l'Administració pública ni els contractes en empreses de treball temporal.

Requisits

Requisits

Requisits generals: 1. Podran ser beneficiàries de les ajudes que preveu aquest decret els CEO inscrits en el Registre de centres especials d'ocupació de la Comunitat Valenciana que complisquen els requisits i les actuacions que estableix el decret que aprova les bases reguladores i convoca aquestes ajudes per a l'exercici 2021, i desenvolupen l'activitat en centres de treball situats en territori de la Comunitat Valenciana. 2. No podran ser beneficiàries d'aquestes ajudes les persones o entitats incurses en els supòsits que preveu l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (DOGV núm. 276, de 18 de novembre). 3. Tampoc podran ser beneficiàries de les ajudes les entitats que no reunisquen els requisits que estableix el Reglament UE 651/2014, de la Comissió, de 17 de juny de 2014, pel qual es declaren determinades categories d'ajudes compatibles amb el mercat interior en aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de funcionament de la Unió Europea (DOUE L 187, de 26.6.2014), en particular les empreses en crisis o les que estiguen subjectes a una ordre de recuperació pendent després d'una decisió prèvia de la Comissió que haja declarat una ajuda il·legal i incompatible amb el mercat comú, segons el que determina la disposició addicional tercera del decret que aprova les bases reguladores i convoca aquestes ajudes per a l'exercici 2021. 4. Les entitats beneficiàries han de disposar d'un pla d'igualtat en vigor, en els supòsits en què hi estiguen obligades, d'acord amb el que es disposa en els articles 14 i 45 de l'LO 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes (BOE núm. 71, de 23 de març), degudament visat, d'acord amb el que es disposa en l'article 4 de la Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la igualtat entre dones i homes (DOGV núm. 4474, de 4 d'abril). Requisits específics: a) Els CEO han de fomentar la inserció de personal amb diversitat funcional o discapacitat del CEO en empreses del mercat ordinari fent un procés previ d'itinerari d'inserció en aquest sentit. b) Perquè la inserció laboral en empresa ordinària resulte subvencionable al CEO, l'itinerari d'inserció sociolaboral que necessàriament haurà de realitzar el personal amb diversitat funcional o discapacitat, amb caràcter previ a aquesta inserció, haurà de tindre una durada mínima de 6 mesos en el CEO. c) L'activitat que cal realitzar en l'itinerari d'inserció ha de tindre una relació directa amb l'activitat del CEO.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Els titulars dels centres especials d'ocupació inscrits en el Registre de CEO de la Comunitat Valenciana que desenvolupen l'activitat en centres de treball situats en territori de la Comunitat Valenciana.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat i de la seua inclusió social (BOE de 3 de desembre).
  • Reial decret 1368/1985 de 17 de juliol, pel qual es regula la relació laboral de caràcter especial dels minusvàlids que treballen en centres especials d'ocupació (BOE 08/08/1985).
  • Reial decret 2273/1985, de 4 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de centres especials d'ocupació definits en l'article 42 de la Llei 13/1982, de 7 d'abril, d'integració social del minusvàlid (BOE 9/12/1985).
  • Reglament (UE) núm. 651/2014, de la Comissió, de 17 de juny de 2014, pel qual es declaren determinades categories d'ajudes compatibles amb el mercat interior en aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de funcionament de la Unió Europea.
  • DECRET 217/2020, de 29 de desembre, del Consell, d'aprovació de les bases reguladores per a la concessió directa de les subvencions públiques destinades al foment de l'ocupació de persones amb diversitat funcional o discapacitat en centres especials d'ocupació (CEO) i enclavaments laborals, i es convoquen les ajudes per a 2021.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Les sol·licituds d'ajudes s'han de presentar en el termini màxim d'un mes, comptat des de la data de contractació objecte de l'ajuda, i tindran com a data límit el 30 d'octubre de 2021.

Formularis i documentació

Documentació general: a) Acreditació de la representació legal de la persona que presenta la sol·licitud d'ajuda, llevat que aquesta representació ja estiga implícita en la sol·licitud o conste presentada anteriorment. b) Dades de domiciliació bancària, segons el model facilitat a aquest efecte, excepte si s'ha presentat amb anterioritat davant de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació i no ha experimentat cap variació; en aquest cas, s'ha d'indicar el compte en què s'ha d'efectuar l'ingrés i s'ha d'especificar, en tot cas, a quina ajuda o ajudes correspon. c) Declaració responsable subscrita per la representació legal del fet que l'entitat beneficiària no incorre en cap de les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiària de subvencions i, en concret, que no es troba en el supòsit de l'article 13.2.g de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. Aquesta declaració responsable es troba inclosa en la mateixa sol·licitud general de subvencions. d) Declaració responsable acreditativa que l'entitat beneficiària reuneix els requisits que estableix el Reglament 651/2014, de la Comissió, de 17 de juny de 2014, pel qual es declaren determinades categories d'ajudes compatibles amb el mercat interior en aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat (DOUE L187, de 26/06/14), modificat pel REGLAMENT (UE) 2020/972, DE LA COMISSIÓ, de 2 de juliol de 2020, pel qual es modifiquen el Reglament (UE) núm. 1407/2013, pel que fa a la pròrroga d'aquest, i el Reglament (UE) núm. 651/2014, pel que fa a la pròrroga d'aquest, i els ajustos pertinents (DOUE L 215/3, de 7.07.2020), i per tant, no es troba incursa en cap de les causes d'exclusió incloses en aquest reglament i recollides en la disposició addicional tercera del decret que aprova les bases reguladores i convoca aquestes ajudes per a l'exercici 2021. e) Declaració responsable del fet que l'import de les subvencions sol·licitades en cap cas podrà ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos d'altres administracions públiques, o d'altres ens públics o privats, nacionals o internacionals, supere els límits que estableix la disposició addicional tercera del decret que aprova les bases reguladores i convoca aquestes ajudes per a l'exercici 2021. f) Pla d'igualtat, degudament visat per la Direcció General de l'Institut Valencià de les Dones i per la Igualtat de Gènere, o l'òrgan competent per a l'avaluació i validació d'aquest, i en vigor, o en defecte d'això, declaració responsable, en model normalitzat, de no estar subjecte a l'obligació de disposar d'un pla d'igualtat, segons el que estableix l'article 45 de l'LO 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, modificat pel Reial decret llei 6/2019, d'1 de març, de mesures urgents per a la garantia de la igualtat de tracte i d'oportunitats entre dones i homes, en el treball i l'ocupació. En el cas que el pla d'igualtat, degudament visat i en vigor, ja estiga en poder de l'òrgan instructor, han de comunicar aquesta circumstància, per a la qual cosa han de fer constar la data de presentació i l'expedient de destinació i així no resultarà necessari tornar-lo a presentar. g) Declaració responsable de la persona que representa legalment l'entitat sol·licitant de les ajudes acreditativa que ha informat les persones de les quals aporta dades o documentació, relativa entre altres coses, al tipus i el grau de diversitat funcional o discapacitat, dels aspectes següents: · La comunicació d'aquestes dades a l'Administració per al seu tractament en l'àmbit de les seues competències i d'acord amb els fins del procediment. · La possibilitat que l'Administració faça consultes relacionades amb les seues dades per a comprovar, entre altres aspectes, la veracitat d'aquestes. · Del dret d'oposició que l'assisteix al fet que l'Administració tracte les seues dades, cas en què haurà de comunicar aquesta oposició a l'Administració als efectes oportuns. Així mateix, en el cas que aquesta consulta requerisca per llei una autorització de la persona les dades de la qual es consultaran, l'entitat sol·licitant de les ajudes disposa d'aquesta autorització, que estarà disponible a requeriment de l'Administració en qualsevol moment. Aquesta declaració figura inclosa en la sol·licitud general de subvencions. Documentació específica: 1. a) Còpia del/s contracte/s de treball que donen lloc a l'ajuda, fets a persones amb diversitat funcional o discapacitat procedents del centre especial d'ocupació, i els comunicats d'alta en la Seguretat Social i/o l'informe de consulta general de treballadors e-SIL acreditatiu d'aquests. 2. Declaració responsable subscrita per qui represente legalment el CEO sol·licitant que acredite que l'itinerari d'inserció sociolaboral de la persona treballadora amb diversitat funcional o discapacitat, amb caràcter previ a la seua inserció, ha tingut una durada mínima de 6 mesos en el CEO, així com que l'activitat realitzada en l'itinerari té relació directa amb l'activitat del CEO. 3. Justificació documental de la realització de l'itinerari d'inserció efectuat per la persona treballadora, signada per aquesta i pel personal tècnic de suport (incloent-hi actuacions dutes a terme, data i duració d'aquestes). 4. Avaluació final realitzada pel personal tècnic de suport de l'itinerari d'inserció dut a terme pel treballador o la treballadora. 5. Declaracions responsables acreditatives del fet que la contractació s'ha realitzat amb la intermediació del centre especial d'ocupació, subscrita per qui el represente legalment, per qui represente legalment l'empresa contractant i per la persona treballadora. 6. Nòmines del personal integrant de la unitat de suport relacionat amb el desenvolupament de l'itinerari d'inserció. 7. Rebuts de liquidació de cotitzacions (RLC) i relació nominal de treballadors/ores (RNT) de cada mensualitat, acreditatius de les despeses consistents en la paga de quotes de Seguretat Social. 8. Transferències bancàries acreditatives del pagament efectiu, tant de les despeses salarials com de Seguretat Social, o qualsevol altra forma de pagament, sempre que s'acredite el càrrec en compte d'aquests imports. La justificació de la despesa requerirà la presentació, mitjançant un original o una còpia degudament autenticada del justificant bancari acreditatiu de la identitat de qui efectua el pagament, del període a què fa referència el càrrec, el càrrec en compte dels imports i les persones beneficiàries del pagament. 9. Declaració final de finançament, segons el model normalitzat, subscrit pel representant legal de l'entitat, acreditatiu d'altres possibles subvencions que haja pogut percebre per a finançar les accions subvencionades. Quan les activitats hagen sigut finançades amb aquesta subvenció i, a més, amb fons propis o altres subvencions o recursos, i d'acord amb el que s'estableix en l'apartat 4 de l'article 30 de la Llei 38/2003, general de subvencions, s'haurà d'acreditar l'import, la procedència i l'aplicació d'aquests fons a les activitats subvencionades. 10. Acreditació del compliment de les obligacions de transparència que estableix l'article 6, apartat 1 del decret que aprova les bases reguladores i convoca aquestes ajudes per a aquest exercici.

Presentació

Presentació

Telemàtica
Les sol·licituds s';han de presentar de manera telemàtica, bé a través de la seu electrònica de la Generalitat Valenciana (https://sede.gva.es), a través del procediment habilitat a aquest efecte, o bé a través de la web de LABORA Servei Valencià d';Ocupació i Formació https://labora.gva.es/va/centres-especials-d-ocupacio, en l';enllaç a la seu electrònica que hi ha associat a cada ajuda publicada. Per a això, s';ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut de representant d';entitat (persones jurídiques), bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), en el supòsit de persones autoritzades en el Registre de representants. Les sol·licituds, que ha de fer la persona representant legal de l';entitat, s';han d';acompanyar de la documentació preceptiva, general i específica, per a la qual cosa s';han d';utilitzar, si és el cas, els models normalitzats disponibles en la pàgina web de LABORA. La presentació de la sol·licitud comportarà l';autorització de la sol·licitant perquè LABORA Servei Valencià d';Ocupació i Formació obtinga directament l';acreditació de les seues dades d';identitat, en cas de persona física, i de la representació legal, en el cas de persona jurídica, així com del compliment de les obligacions amb la Seguretat Social, que preveu l';article 19 del Reglament de la Llei general de subvencions, de manera que no és necessari aportar les corresponents certificacions ni la documentació identificativa. No obstant això, la persona sol·licitant o la representant legal podrà denegar o revocar aquest consentiment efectuant una comunicació escrita a LABORA Servei Valencià d';Ocupació i Formació en aquest sentit. En aquest supòsit, s';ha de presentar la documentació identificativa de la persona sol·licitant, així com els certificats originals positius de la Tresoreria General de la Seguretat Social, acreditatius del fet d';estar al corrent en el compliment de les obligacions amb la Seguretat Social. Quant a l';acreditació d';estar al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries, d';acord amb el que disposa l';art. 18 del Reglament de la Llei general de subvencions, la persona sol·licitant podrà autoritzar expressament LABORA Servei Valencià d';Ocupació i Formació per a l';obtenció directa d';aquesta informació, autorització que consta en la mateixa sol·licitud general de subvencions. A falta d';aquesta autorització expressa, hauran de presentar els certificats originals positius de l';Agència Estatal de l';Administració Tributària i de l';Institut Valencià d';Administració Tributària. La presentació de sol·licituds, segons aquest decret, suposa que l';entitat sol·licitant presta consentiment perquè LABORA Servei Valencià d';Ocupació i Formació puga sol·licitar la informació estrictament necessària dels òrgans competents de la Seguretat Social per a comprovar les altes, les baixes, els manteniments i les incidències de l';entitat que sol·licita les ajudes. Les sol·licituds s';han de presentar de manera telemàtica, bé a través de la seu electrònica de la Generalitat Valenciana (https://sede.gva.es), a través del procediment habilitat a aquest efecte, o bé a través de la web de LABORA Servei Valencià d';Ocupació i Formació https://labora.gva.es/va/centres-especials-d-ocupacio, en l';enllaç a la seu electrònica que hi ha associat a cada ajuda publicada. Per a això, s';ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut de representant d';entitat (persones jurídiques), bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), en el supòsit de persones autoritzades en el Registre de representants. Les sol·licituds, que ha de fer la persona representant legal de l';entitat, s';han d';acompanyar de la documentació preceptiva, general i específica, per a la qual cosa s';han d';utilitzar, si és el cas, els models normalitzats disponibles en la pàgina web de LABORA. La presentació de la sol·licitud comportarà l';autorització de la sol·licitant perquè LABORA Servei Valencià d';Ocupació i Formació obtinga directament l';acreditació de les seues dades d';identitat, en cas de persona física, i de la representació legal, en el cas de persona jurídica, així com del compliment de les obligacions amb la Seguretat Social, que preveu l';article 19 del Reglament de la Llei general de subvencions, de manera que no és necessari aportar les corresponents certificacions ni la documentació identificativa. No obstant això, la persona sol·licitant o la representant legal podrà denegar o revocar aquest consentiment efectuant una comunicació escrita a LABORA Servei Valencià d';Ocupació i Formació en aquest sentit. En aquest supòsit, s';ha de presentar la documentació identificativa de la persona sol·licitant, així com els certificats originals positius de la Tresoreria General de la Seguretat Social, acreditatius del fet d';estar al corrent en el compliment de les obligacions amb la Seguretat Social. Quant a l';acreditació d';estar al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries, d';acord amb el que disposa l';art. 18 del Reglament de la Llei general de subvencions, la persona sol·licitant podrà autoritzar expressament LABORA Servei Valencià d';Ocupació i Formació per a l';obtenció directa d';aquesta informació, autorització que consta en la mateixa sol·licitud general de subvencions. A falta d';aquesta autorització expressa, hauran de presentar els certificats originals positius de l';Agència Estatal de l';Administració Tributària i de l';Institut Valencià d';Administració Tributària. La presentació de sol·licituds, segons aquest decret, suposa que l';entitat sol·licitant presta consentiment perquè LABORA Servei Valencià d';Ocupació i Formació puga sol·licitar la informació estrictament necessària dels òrgans competents de la Seguretat Social per a comprovar les altes, les baixes, els manteniments i les incidències de l';entitat que sol·licita les ajudes.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

1. La concessió d'aquestes subvencions es tramitarà pel procediment de concessió directa, d'acord amb el que es disposa en els articles 160 i 168.1.c de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat. 2. El procediment s'iniciarà, per a cada tipus d'ajuda, d'ofici, mitjançant la publicació íntegra del decret que aprova les bases reguladores i convoca aquestes ajudes per al present exercici en la Base de dades nacional de subvencions i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, d'acord amb el procediment que estableix la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. 3. La instrucció del procediment de concessió de subvencions correspon a la Subdirecció General d'Ocupació del Servei Valencià d'Ocupació i Formació. 4. La competència per a conéixer les sol·licituds formulades i resoldre-les correspon a la persona titular de la Direcció General de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, o a l'òrgan en el qual delegue.

Criteris de valoració

Criteris de valoració

No hi ha criteris de valoració de les sol·licituds, ja que la concessió d'aquestes es tramita pel procediment de concessió directa, per data i hora de sol·licitud.

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

La instrucció del procediment de concessió de subvencions correspon a la Subdirecció General d'Ocupació del Servei Valencià d'Ocupació i Formació.

Obligacions

Obligacions

Les beneficiàries han de complir les obligacions generals que es preveuen en l'article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, i altres normes de general aplicació i, a més, en particular: 1. Complir les obligacions de transparència establides en la legislació bàsica, de conformitat amb el que es disposa en l'article 3 de la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana (DOCV núm. 7500, de 8 d'abril), en cas que l'entitat perceba, durant el període d'un any, ajudes o subvencions públiques en una quantia superior a 100.000 euros, o quan almenys el 40 % del total dels seus ingressos anuals tinguen caràcter d'ajuda o de subvenció pública, sempre que arriben, com a mínim, a la quantitat de 5.000 €. Sense perjudici del que s'ha dit amb anterioritat, qualsevol entitat beneficiària que perceba, durant el període d'un any, ajudes o subvencions de l'Administració autonòmica o de qualsevol altra entitat enumerada en l'article 2 de la Llei 2/2015, per un import superior a 10.000 euros, ha de donar la publicitat adequada a aquesta, i ha d'indicar, almenys, l'entitat pública concedent, l'import rebut i el programa, l'activitat, la inversió o l'actuació subvencionades. La difusió d'aquesta informació s'ha de fer preferentment a través de les pàgines web corresponents. En cas que no disposen de pàgina web en què puguen fer aquesta publicitat, poden complir amb aquesta obligació a través del portal que pose a la seua disposició la Generalitat. 2. Les entitats definides com a CEO han de fer constar el seu caràcter de "centre especial d'ocupació qualificat pel Servei Valencià d'Ocupació i Formació", mitjançant el cartell indicador corresponent en cada un dels centres de treball propis situats a la Comunitat Valenciana. Així mateix, i en els supòsits de prestació de serveis en centres de treball aliens, el personal ha d'acreditar que pertany al centre especial d'ocupació en què està donat d'alta mitjançant la identificació en uniformes de treball. 3. Les entitats beneficiàries han de tindre la comptabilitat separada d'ingressos i despeses relatives als projectes subvencionats. 4. Procedir al reintegrament dels fons percebuts en els supòsits previstos en l'article 37 de la Llei 38/2003, general de subvencions, en relació amb el que estableixen els articles 91 a 93 del Reglament de la Llei 38/2003, aprovat pel Reial decret 887/2006, i amb el que estableix l'article 172 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del sector públic instrumental i de subvencions. 5. Les empreses ordinàries que s'acullen a les ajudes regulades en el títol III del decret que aprova les bases reguladores i convoca aquestes ajudes per al present exercici hauran d'acreditar el compliment de la normativa sobre inserció laboral de persones amb diversitat funcional o discapacitat, o l'exempció d'aquesta obligació, de conformitat amb el que disposa l'article 7 de la Llei 11/2003, de 10 d'abril, de la Generalitat, sobre l'Estatut de les persones amb discapacitat. 6. Els CEO han de comunicar a LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, en un termini no superior a 30 dies, qualsevol alteració o modificació que es produïsca en relació amb la definició com a CEO; entre altres, els canvis de titularitat, la forma jurídica, les activitats, el domicili social, l'obertura de nous centres de treball, etc. 7. Els CEO han de mantindre els contractes subscrits amb les persones treballadores amb diversitat funcional o discapacitat un mínim de tres mesos i comunicar amb caràcter mensual, en els deu primers dies naturals de cada mes, i en model normalitzat, qualsevol variació produïda en la plantilla, molt especialment les baixes produïdes amb anterioritat al manteniment del període mínim exigible de tres mesos i les baixes per acomiadaments disciplinaris o per causes objectives, reconegudes o declarades improcedents, així com baixes per acomiadaments col·lectius i variacions de jornada. 8. Els CEO han de prestar, a través de les unitats de suport, els serveis d'ajust personal i social que requerisquen les persones treballadores amb diversitat funcional o discapacitat, segons el que disposa l'article 43 del text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat, i, d'acord amb el que disposa en l'article 15 del Decret 227/2018, de 14 de desembre, del Consell, pel qual es regula la qualificació i inscripció dels centres especials d'ocupació en el Registre de centres especials d'ocupació de la Comunitat Valenciana i amb les instruccions de desplegament que poguera establir, si és el cas, la Direcció General de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació. 9. Facilitar tota la informació relacionada amb la subvenció que li requerisca LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació. 10. Les entitats beneficiàries d'ajudes regulades en el decret que aprova les bases reguladores i convoca aquestes ajudes per al present exercici han de conservar registres detallats de la informació i la documentació de suport necessàries per a determinar el compliment de totes les condicions que estableix aquest decret i els reglaments europeus aplicables. Aquests registres s'han de conservar durant deu anys a partir de la data de concessió de l'última ajuda en virtut del règim.

Observacions

Observacions

La resolució posarà fi a la via administrativa i, contra aquesta, es podrà interposar un recurs potestatiu de reposició davant del mateix òrgan, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la notificació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; o un recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, davant del corresponent jutjat contenciós administratiu de la Comunitat Valenciana, de conformitat amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Quantia i cobrament

Quantia i cobrament

1. Per cada persona treballadora que, en finalitzar l'itinerari d'inserció, siga contractada per l'empresa ordinària per temps indefinit i a jornada completa, el CEO tindrà dret a una subvenció per un import de 3.000 €, sempre que s'acredite la despesa corresponent a aquest import mitjançant despeses salarials de personal de suport relacionades amb el desenvolupament de l'itinerari d'inserció. 2. Quan el contracte per temps indefinit es concerte a temps parcial, la subvenció de 3.000 € es reduirà proporcionalment a la jornada pactada. Justificació i pagament: 1. Una vegada dictada la resolució de concessió de les ajudes i/o subvencions per la subscripció de contractes de treball a què es refereix el capítol II, s'entregarà l'import total de l'ajuda reconeguda a cada beneficiària, sobre la base de la documentació justificativa aportada juntament amb la sol·licitud i d'acord amb el que estableix l'article 26 del decret que aprova les bases reguladores i convoca aquestes ajudes per a aquest exercici. 2. Abans de dictar-se la proposta de resolució de pagament, l'entitat beneficiària haurà de trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i davant de la Seguretat Social, d'acord amb el que disposa l'apartat 4 de l'article 7 del decret que aprova les bases reguladores i convoca aquestes ajudes per a aquest exercici , i acreditar estar al corrent de pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions, d'acord amb el que disposa l'article 34.5 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. 3. Correspon a la persona titular de la Direcció General de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, o l'òrgan en què delegue, el reconeixement de l'obligació i la proposta de pagament d'aquestes.

Termini màxim

Termini màxim

El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució procedent serà de quatre mesos, a comptar de l'endemà de la finalització del termini per a la presentació de sol·licituds, si s'han realitzat les actuacions o dictat els actes administratius a què fa referència la disposició addicional quarta del decret que aprova les bases reguladores i convoca aquestes ajudes per al present exercici; en cas contrari, el termini es comptarà a partir de l'endemà del dia en què s'han fet les actuacions o dictat els actes administratius a què fa referència aquesta disposició addicional. Transcorregut el termini anterior, sense que s'haja dictat cap resolució expressa, la pretensió s'entendrà desestimada per silenci administratiu, d'acord amb el que preveu la legislació del procediment administratiu comú.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

La competència per a conéixer les sol·licituds formulades i resoldre-les correspon a la persona titular de la Direcció General de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, o a l'òrgan en el qual delegue.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

Sancions

Sancions

Si es detectara alguna de les infraccions tipificades en el títol IV de la Llei general de subvencions, se seguirà el procediment d'acord amb els articles 52 i següents de la Llei general de subvencions, i els articles 173 i següents de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del sector públic instrumental i de subvencions. De conformitat amb l'article 35 de la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, la Llei de transparència i bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana, l'incompliment del que disposa l'apartat 1 de l'article 6 podrà comportar el reintegrament total o parcial de la subvenció concedida, amb el previ procediment sancionador que se sotmetrà al que disposa el títol III de la Llei 2/2015.