SUG - Aportació documental per a sol·licitud de subvencions per a la modernització i transparència del planejament urbanístic vigent. - GVA.ES
SUG - Aportació documental per a sol·licitud de subvencions per a la modernització i transparència del planejament urbanístic vigent.
Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori
Des de 15-10-2021 00:00:00h
Què és
Aquest tràmit permet l'aportació de múltiples documents a un expedient de sol·licitud de subvencions per a la modernització i transparència del planejament urbanístic vigent, per iniciativa del sol·licitant, o a conseqüència d'un requeriment d'esmena emés per l'Administració.
L'objecte de l'aportació de documentació és l'esmena de les deficiències detectades en l'expedient
Podrà aportar-se també documentació complementària a la ja aportada.
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18.11.03 2003).
- Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions. (DOGV núm. 7464, de 12.02.2015)
- Ordre 4/2021, de 3 de setembre, de la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió de les ajudes destinades a ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a la modernització i transparència del planejament...
- Ordre 10/2022, de 23 de setembre, de la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Movilidad, per la qual s'estableixen les bases reguladores i la convocatòria per a l'any 2022, de les subvencions destinades a ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a la modernització i...
A qui va dirigit
Ajuntaments de la Comunitat Valenciana que siguen sol·licitants de les subvencions per a la modernització i transparència del planejament urbanístic vigent.
Haver rebut una notificació electrònica o haver rebut un requeriment d'esmena sobre l'expedient telemàtic de la sol·licitud.
En qualsevol cas haurà d'incloure el codi d'expedient de la seua sol·licitud.
En la documentació que s'aporte ha de constar tota la informació necessària que permeta una correcta identificació de l'expedient telemàtic al qual fa referència.
Com es tramita
Tramitació
Passos
S'ha d'accedir a l'Administració en línia, lloc en el qual el ciutadà s'ha d'identificar amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat, adjuntar els documents electrònics aportats pel sol·licitant o requerits a la seua sol·licitud d'esmena, i, finalment, s'ha de registrar d'entrada a través del registre telemàtic.
La documentació s'incorporarà a l'expedient obert i serà analitzada pel personal de la conselleria competent en aquesta matèria, que procedirà en conseqüència.
Entitats col·laboradores de certificació
Sol·licitud
En cas d'aportació documental voluntària, no s'estableix cap termini; en cas d'haver rebut un requeriment d'esmena, el termini serà el que s'assenyala en el requeriment d'esmena.
- Imprés normalitzat de petició.
- Els documents electrònics aportats pel sol·licitant o requerits en la seua sol·licitud d'esmena.
1. Per a presentar aquesta sol·licitud mitjançant la tramitació telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb...
Resolució
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Administracions
- Ajudes i subvencions