Aportació de documentació i/o al·legacions a un expedient obert o una altra sol·licitud d'aportació de documentació per l'òrgan competent, en matèria de: Seguretat Química, Serveis Biocides inscrits en altres comunitats autònomes i Entitats Formadores en matèria de biocides i de legionel·la. S'exclouen expedients resolts i/o arxivats.

Conselleria de Sanitat

Codi SIA: 2410718
|
Codi GVA: 21734
Descarregar informació
Termini de sol·licitud obert
  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Procediments relacionats
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

Què és

Què és i per a què servix

Aquest tràmit té com a objecte possibilitar l'aportació per via telemàtica de documentació a un expedient ja obert o una altra una altra sol·licitud d'aportació de documents pel Servei competent en matèria de Salut Laboral de la Direcció General competent en matèria de Salut Pública, permetent a la ciutadania relacionar-se electrònicament amb la Generalitat Valenciana per a accedir als serveis públics i a la tramitació dels procediments administratius en matèria de:

 

- SEGURETAT QUÍMICA

 

- BIOCIDES: Serveis biocides inscrits en altres comunitats autònomes; Entitats formadores en matèria de biocides i en matèria de legionel·la.

 

En concret, aquest tràmit permet:

 

A) Aportar per via telemàtica la documentació que, MITJANÇANT UN REQUERIMENT (d'esmena, de formulació d'al·legacions o d'un altre tipus), li haja sigut sol·licitada per l'òrgan competent (serveis centrals) en relació amb un expedient obert (no resolt, ni arxivat), que no siga d'ajudes o subvencions; o en relació amb una altra sol·licitud d'aportació de documentació.

 

B) Aportar de manera telemàtica, A instàncies de la PERSONA INTERESSADA, documentació a un expedient de les característiques descrites. Això inclou també la possibilitat de formular al·legacions i presentar renúncies o desistiments, si escau.

Terminis
Sol·licitudTermini obert
Normativa
  • Llei 39/ 2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 2 d'octubre de 2015).
  • Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'administració electrònica de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 7425, de 17/12/2014).
  • Reial decret 203/2021, de 30 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics.

A qui va dirigit

Empreses
Persones interessades

Les persones (físiques i jurídiques) que ostenten la condició d'interessades en l'expedient obert de què es tracte, o el seu/s representant/s.

Requisits

Per a poder aportar documentació mitjançant aquest tràmit telemàtic s'han de complir els següents requisits:

1.- En primer lloc s'ha d'estar en un d'aquests dos supòsits:

a) Haver rebut un REQUERIMENT (d'esmena o un altre tipus) de l'òrgan competent, respecte a un expedient

administratiu obert (és a dir, no resolt, ni arxivat), que no siga d'ajudes o subvencions.

b) Existir un expedient obert d'aqueixes característiques en l'òrgan, al qual la persona interessada vulga

VOLUNTÀRIAMENT (és a dir, sense haver sigut requerida per a això) aportar més documentació, o bé presentar la seua

renúncia o desistiment, segons siga procedent.

2.- La persona interessada (física o jurídica) haurà de disposar d'un sistema de signatura electrònica reconeguda o qualificada i

avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors

inclosos en la «Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació».

Entre aquests sistemes s'admeten:

- El DNIe (DNI electrònic), els certificats emesos per la FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i els certificats

de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per l'ACCV (Autoritat de Certificació de la Comunitat

Valenciana).

- I el sistema clau-signatura de l'Estat únicament per a les persones físiques (per tant, queden excloses les persones

juridicas: empreses, ajuntaments, entitats....).

Més informació sobre aquest tema en la secció d'Informació complementària.

Li recomanem que comprove la validesa del certificat en la secció d'Informació complementària.

Si no supera la validació del certificat, haurà de posar-se en contacte amb l'organisme emissor d'aquest.

3.- En el cas de presentar un certificat digital de persona física i actuar en representació d'una altra persona (física

o jurídica), s'haurà d'inscriure prèviament en el Registre de Representants davant la Generalitat Valenciana per a la

realització de tràmits per via telemàtica. La informació relativa a aquest Registre està disponible en la secció d'Informació

complementària.

Com es tramita

Procés de tramitació

1. L'aportació de documentació mitjançant aquest tràmit NOMÉS pot realitzar-se DE MANERA TELEMÀTICA.

2. Punxant en l'enllaç directe que acaba d'indicar-se o en l'enllaç "Tramitar amb certificat" (que figura en color roig

a l'inici d'aquest tràmit de la Guia Prop), s'accedeix al tràmit telemàtic, que permet emplenar el formulari web de

sol·licitud d'aportació, annexar a continuació la documentació que s'aporta i realitzar la presentació telemàtica de

tot això, obtenint el corresponent justificant de registre [(que també estarà disponible en la Carpeta Ciutadana

de la persona sol·licitant, a la qual pot accedir-se des de la pàgina principal de la web de la Generalitat (Web de la Generalitat

> Carpeta Ciutadana) o des de la seua Seu Electrònica (Web de la Generalitat > Seu Electrònica > Carpeta

Ciutadana)].

3. Disposa de més informació sobre la tramitació telemàtica en la secció d'Informació complementària.

Revise la llista de preguntes freqüents detallades en aqueixa direcció. Si té algun problema en la tramitació telemàtica,

comprove si hi ha alguna indicació en elles per a solucionar-lo. En cas que continue necessitant ajuda, per favor

notifique-ho a través d'un dels següents correus electrònics en funció del tipus de problema de què es tracte:

- Per a consultes sobre el contingut del tràmit: prop@gva.es

- Per a incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es

Òrgans de tramitació

Entitats col·laboradores de certificació

Sol·licitud

Termini
Termini obert

a) Si s'ha rebut un REQUERIMENT o una altra sol·licitud d'aportació de documentació, aquesta haurà de remetre's en el termini que l'òrgan competent haja establit en aquest requeriment.

 

b) Si la documentació es presenta VOLUNTÀRIAMENT per la persona interessada, l'aportació es podrà realitzar en qualsevol moment del procediment anterior a la seua resolució, mentre no se li haja requerit i l'expedient no estiga arxivat.

Documentació

1. SOL·LICITUD d'aportació de documentació, SEGONS FORMULARI WEB disponible en el propi tràmit telemàtic.

En aquesta sol·licitud haurà de fer-se constar tota la informació necessària que permeta una correcta identificació de l'expedient

obert al qual es realitza l'aportació, indicant en el formulari web el tipus d'expedient al qual correspon

i el seu número o referència concrets.

2. A continuació, en el pas DOCUMENTAR del tràmit telemàtic, haurà d'annexar-se la DOCUMENTACIÓ que s'aporta

a l'expedient de què es tracte, bé a requeriment de l'Administració, bé a instàncies de la persona interessada.

Respecte a aquesta documentació:

- És recomanable que, en primer lloc, reunisca tots els documents a presentar (emplenats i signats

digitalment) i els guarde electrònicament en el seu ordinador, de manera que posteriorment puga incorporar-los en el

pas corresponent del tràmit telemàtic.

- IMPORTANT: tots els documents certificats o signats que es presenten telemàticament hauran de ser enviats

en format PDF i hauran d'incorporar les signatures digitals de les persones o entitats que els subscriguen. Per a això l'Autoritat

de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV) ofereix un servei gratuït de signatura de documents pdf.

Acudisca a la secció d'Informació complementària per a més informació sobre aquest tema. No obstant això, hi ha més sistemes

vàlids de signatura de documents pdf que pot utilitzar.

- En el requeriment rebut, o bé, en el seu cas, en l'apartat denominat "Quina documentació s'ha de presentar?"

del tràmit de la Guia Prop al qual corresponga l'expedient obert al qual es realitza l'aportació, apareixerà el llistat

de documents a presentar.

- Si existeix model normalitzat el document haurà de presentar-se en ell (en molts casos està disponible en l'apartat

"Impresos associats" del tràmit de la Guia Prop al qual corresponga l'expedient obert).

Si no existeix tal model, els documents hauran de ser creats o recaptats per la persona sol·licitant per a poder-los

adjuntar mitjançant aquest tràmit telemàtic.

- En el tràmit telemàtic s'indica la grandària màxima permesa dels documents a annexar i els seus possibles formats o

extensions (pdf, doc, odt, xls, ods, zip, etc.). Comprove'ls abans de realitzar l'aportació.

Si la grandària màxima admesa per aquest tràmit telemàtic no li permet annexar tots els documents que ha d'aportar

a l'expedient, pot presentar els que falten realitzant una nova aportació a aqueix expedient utilitzant una altra vegada aquest

tràmit telemàtic. Això és possible fer-ho tantes vegades com necessite.

Forma de presentació

Resolució

Observacions

Els previstos en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o bé en la normativa específica aplicable a l'expedient administratiu de què es tracte.

Òrgans resolució
Esgota via administrativa
Si

Preguntes freqüents

Dubtes sobre la tramitació
On consultar dubtes sobre el tràmit:

Temes relacionats

MATÈRIES

  • Empreses
    • Seguretat i higiene al treball
    • Sanitat

TEMA

  • Sanitat i salut
    • Salut laboral
    • Salut pública
  • Treball
    • Seguretat i salut laboral
  • Administració pública
    • Administració electrònica
    • Condicions personal empleat públic
  • Ocupació pública
    • Personal estatutari d'institucions sanitàries

PERFILS

  • Empresa
    • Professionals i autònoms
    • Petita i mitjana empresa
    • Gran empresa

SECTOR

  • Salut
    • Salut laboral

TEMÀTICA

  • Instal·lacions i seguretat
    • Seguretat privada

CICLE VITAL

  • Créixer i consolidar
  • Planificar un negoci

TIPUS

  • Autoritzacions, permisos, llicències i homologacions