Sol·licitud d'autorització provisional de canvi d'ús d'unitats autoritzades de centres/escoles d'Educació Infantil de primer cicle.

Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació

Codi SIA: 2445582
|
Codi GVA: 21934
Descarregar informació
Temini tancat
  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Què és

Què és i per a què servix

L'autorització provisional de canvi d'ús d'unitats autoritzades dels centres/escoles infantils de primer cicle, se sotmetran al principi d'autorització administrativa sempre que reunisquen els requisits mínims legalment establits.

Terminis
Sol·licitudTemini tancat

A qui va dirigit

Empreses
Persones interessades

Podran sol·licitar l'autorització provisional de canvi d'ús d'unitats autoritzades d'un centre/escola:  - Tota persona física o jurídica de caràcter privat titular d'un centre privat d'Educació Infantil de primer cicle, sempre que reunisca els requisits establits per la legislació vigent, i...

Saber més

Com es tramita

Procés de tramitació
1. INICI - Presentació de la sol·licitud i documentació requerida dirigida a la Direcció General de Centres Docents i preferentment en el registre de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport de l'Av. Campanar, 32, 46015 València. - El Servei d'Autoritzacions de Centres Privats i Concerts...
Saber més
Òrgans de tramitació

Sol·licitud

Termini
Temini tancat

Una vegada iniciat el curs escolar anterior per al qual es pretén l'autorització provisional i abans de finalitzar el mes de febrer de cada any. (DOGV núm. 6477 de 10/03/2011)

Documentació
PASSOS DE LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA: a) Haurà d'emplenar el formulari de dades generals. b) Detall amb la major concreció possible la matèria objecte del tràmit. Emplene el nom del tràmit que s'ha anotat en el camp “SOL·LICITUD”. Especifique la matèria objecte de la sol·licitud. Indique igualment...
Saber més
Forma de presentació
Telemàtica
A través de l'enllaç corresponent per al tràmit telemàtic Per a accedir de manera telemàtica el sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física),...
Saber més
    Presencial

    Només es podrà realitzar de manera presencial en el cas de tractar-se de persones físiques i no estar obligat a comunicar-se amb l'administració a través de mitjans electrònics, i en aquest cas podran triar en tot moment si es comuniquen amb les Administracions Públiques a través de mitjans...

    Saber més

    Resolució

    Observacions

    Recurs d'alçada davant el Secretari Autonòmic d'Educació i Formació Professional, articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (BOE núm 236, de 02.10.2015).

    Òrgans resolució