Credencial per a col·laborar en la tramitació de la inscripció com a demandant en el Registre de Demanda d'Habitatge de la Comunitat Valenciana - GVA.ES
Credencial per a col·laborar en la tramitació de la inscripció com a demandant en el Registre de Demanda d'Habitatge de la Comunitat Valenciana
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud:
OBERT
des de 10-03-2022
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Inscripció de la persona tècnica col·laboradora per a ajudar a la persona interessada que no disposa de certificat digital o cl@ve en la tramitació de la inscripció com a demandant en el Registre de Demanda d'Habitatge de la Comunitat Valenciana.
Aquesta inscripció de la persona tècnica col·laboradora té els únics efectes que no apareguen les seues dades en la tramitació telemàtica de la inscripció de la persona interessada com a demandant en el Registre de Demanda d'Habitatge de la Comunitat Valenciana. que en el seu lloc apareixeran els de l'entitat.
Observacions
En realitzar aquest tràmit el personal tècnic col·laborador assumeix les obligacions d'informar el sol·licitant de:
- Els requisits que s'ha de complir per a poder inscriure's.
- Quan s'haurà d'aportar la documentació acreditativa del contingut de la declaració responsable emplenada en el tràmit telemàtic d'inscripció.
- La documentació que s'hauria de presentar per a acreditar el contingut de la declaració responsable emplenada en el tràmit telemàtic d'inscripció.
- Vigència té la inscripció en el Registre de demanda d'habitatge.
- Quan es podrà sol·licitar la renovació de la inscripció.
- Què ocorre si no sol·licita la renovació.
- Qualsevol altra informació referida a aquest procediment.
És important saber que la grandària màxima per adjunt no podrà excedir de 60 Mb.
Requisits
- La persona tècnica col·laboradora haurà de disposar de certificat digital o cl@ve permanent.
Qui pot sol·licitar-ho?
El Secretari/a de l'entitat local o organisme que autoritzarà el personal empleat de l'entitat local o organisme amb la capacitat tècnica suficient per a realitzar la tramitació telemàtica d'inscripció amb certificat digital o cl@ve de la inscripció a les persones interessades com a demandant en el Registre de Demanda d'Habitatge de la Comunitat Valenciana.
Normativa del procediment
- - Decret 106/2021, de 6 d'agost, del Consell, del Registre d'habitatge de la Comunitat Valenciana i del procediment d'adjudicació d'habitatges (DOGV núm. 9173, de 14.09.2021).
Formularis i documents
Termini
El tràmit està disponible de forma permamente
Documentació
Sol·licitud telemàtica.
Presentació
Telemàtica
On consultar dubtes sobre el tràmit
Normativa
Procés de tramitació
El procediment d'alta serà telemàtic, mitjançant l'ompliment, en línia, del formulari corresponent.
òrgans de tramitació
Observacions
Els que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 2/10/2015).
Òrgans resolució
Esgota via administrativa
Sí