Tràmit de reclamacions i recursos relatius al procediment selectiu per a l'ingrés en el cos de mestres i al procediment per a l'adquisició de noves especialitats per personal funcionari del mateix cos [Ordre 45/2021]

Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació

Codi SIA: 2847226
|
Codi GVA: 22279
Descarregar informació
Termini de sol·licitud tancat

Des de 22-07-2022

Fins 26-08-2022

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

Què és

Què és i per a què servix

Presentar les següents reclamacions i recursos relatius al procediment selectiu per a l'ingrés en el cos de mestres i al procediment per a l'adquisició de noves especialitats per personal funcionari del mateix cos [Ordre 45/2021]

- Reclamació a les llistes provisionals de persones admeses i excloses

- Reclamacions a les llistes provisionals de persones admeses en les proves extraordinàries d'idiomes

- Recurs de reposició a les llistes definitives de persones admeses i excloses davant la direcció general de Personal Docent

- Recurs d'alçada contra els actes i decisions del tribunal en la fase d'OPOSICIÓ davant la direcció general de Personal Docent

- Recurs d'alçada contra les puntuacions definitives de la fase de CONCURS davant la direcció general de Personal Docent

- Recurs d'alçada contra les llistes de persones aspirants seleccionades davant la direcció general de Personal Docent

Terminis
Sol·licitudTemini tancat
Des de 22-07-2022 fins a 26-08-2022
Normativa
  • ORDRE 45/2021, de 28 de desembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoca un procediment selectiu per a l'ingrés en el cos de mestres i un procediment per a l'adquisició de noves especialitats per personal funcionari del mateix cos. [2021/13142]

A qui va dirigit

Ciutadania

Com es tramita

Entitats col·laboradores de certificació

Sol·licitud

Termini
Des de 22-07-2022 fins a 26-08-2022

El termini de presentació dependrà del tipus de reclamació o recurs a presentar:

 

- Reclamació a les llistes provisionals de persones admeses i excloses: 10 dies hàbils comptats a partir del següent al de la publicació de les llistes. De l'1 de març de 2022 al 14 de març de 2022.

- Reclamacions a les llistes provisionals de persones admeses en les proves extraordinàries d'idiomes: 10 dies hàbils comptats a partir del següent al de la publicació de les llistes. De l'1 de març de 2022 al 14 de març de 2022.

- Recurs de reposició a les llistes definitives de persones admeses i excloses davant la direcció general de Personal Docent: un mes comptat des de l'endemà al de la publicació de les llistes. Del 12 de maig de 2022 al 13 de juny de 2022.

- Recurs d'alçada contra els actes i decisions del tribunal en la fase d'OPOSICIÓ davant la direcció general de Personal Docent: un mes comptat des de l'endemà al de la publicació de les puntuacions de cada tribunal. Del 14 de juliol de 2022 al 16 d'agost de 2022. El termini d'un mes vindrà determinat per la data de publicació de cada tribunal.

- Recurs d'alçada contra les puntuacions definitives de la fase de CONCURS davant la direcció general de Personal Docent: un mes comptat des de l'endemà al de la publicació de les puntuacions de cada tribunal. Del 22 de juliol de 2022 al 26 d'agost de 2022.El termini d'un mes vindrà determinat per la data de publicació de cada tribunal.

- Recurs d'alçada contra les llistes de persones aspirants seleccionades davant la direcció general de Personal Docent: un mes comptat des de l'endemà al de la publicació de les llistes. Del 27 de juliol de 2022 al 26 d'agost de 2022.

Documentació

Si la RECLAMACIÓ està relacionada amb persones en situacions de violència de gènere, de reconeixement del dret a la identitat i a l'expressió de gènere o de diversitat funcional i és necessari entregar documentació que acredite aquestes situacions, aquesta s'haurà d'entregar en un tràmit addicional per a la presentació de documentació sensible (https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=22162&version=amp). Per tant, en aquestes situacions s'han d'omplir i registrar dos tràmits telemàtics: el tràmit de reclamació i el tràmit de presentació de documentació sensible.

 

En cas de tramitar un RECURS, el tràmit addicional per a la presentació de documentació sensible no s'haurà d'omplir siga quina siga la situació de la persona. Tota la documentació que s'adjunte al RECURS s'ha d'entregar en el tràmit de presentació d'aquest.

Resolució