Comunicació a l'Agència Valenciana de Protecció del Territori de llicències urbanístiques de minimització en sòl no urbanitzable (art.230.5 TRLOTUP) - GVA.ES
Comunicació a l'Agència Valenciana de Protecció del Territori de llicències urbanístiques de minimització en sòl no urbanitzable (art.230.5 TRLOTUP)
Agència Valenciana de Protecció del Territori AVPT
Què és
Segons determina l'article 3.1.b) del Decret 65/2021, de 14 de maig, del Consell, de regulació de la Plataforma Urbanística Digital i de la presentació dels instruments de planificació urbanística i territorial i apt. 5 de l'article 230 del TRLOTUP, les entitats locals, sense perjudici del seu deure d'informació al departament competent en Administració local establit en la legislació de règim local, comunicaran de manera telemàtica a l'Agència Valenciana de Protecció del Territori (AVPT) els següents acords i actes:
a) Llicències de minimització d'impacte territorial respecte d'edificacions en sòl no urbanitzable.
b) Llicències d'ocupació corresponents a les anteriors llicències de minimització atorgades.
- Decret Legislatiu 1/2021, de 18 de juny, del Consell d'aprovació del text refòs de la Llei d'ordenació del territori, urbanisme i paisatge. (DOGV núm. 9129, de 16.07.2021)
- DECRET 65/2021, de 14 de maig, del Consell, de regulació de la Plataforma Urbanística Digital i de la presentació dels instruments de planificació urbanística i territorial. (DOGV núm. 9097, de 01.06.2021)
- Resolució de 2 de març de 2022, de la presidenta de l'Agència Valenciana de Protecció del Territori, d'assumpció de funcions en matèria de protecció de la legalitat urbanística per l'organisme autònom Agència Valenciana de Protecció del Territori. (DOCV núm. 9294 de 09.03.2022)
A qui va dirigit
Els Ajuntaments
Com es tramita
3202 - Alacant/Alicante
Entitats col·laboradores de certificació
Sol·licitud
Durant els sis dies hàbils des de la data de l'aprovació de l'acte o acord.
S'adjuntarà com a document annex llicència urbanística l'objecte de la qual siga un dels indicats en l'apartat objecte d'aquest tràmit.
Els documents seran remesos per via telemàtica en format PDF signat digitalment.
1. Per a presentar aquesta sol·licitud mitjançant la tramitació telemàtica, la persona sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible...
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Administracions
- Tràmits i servicis
- Administracions locals
- Urbanisme i habitatge
- Administracions locals
- Tràmits i servicis
- Ordenació territorial