TECE - Aportació de documentació telemàtica a un expedient de subvencions del Programa d'ajuda a les actuacions de rehabilitació a nivell d'edifici o del Programa d'ajuda a les actuacions de millora de l'eficiència energètica en habitatges del Pla de recuperació, transformació i resiliència (Pla Next Generation EU). - GVA.ES
TECE - Aportació de documentació telemàtica a un expedient de subvencions del Programa d'ajuda a les actuacions de rehabilitació a nivell d'edifici o del Programa d'ajuda a les actuacions de millora de l'eficiència energètica en habitatges del Pla de recuperació, transformació i resiliència (Pla Next Generation EU).
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
El tràmit té per objecte la presentació telemàtica de documentació a un expedient de sol·licitud de subvencions del Programa d'ajuda a les actuacions de rehabilitació a nivell d'edifici o del Programa d'ajuda a les actuacions de millora de l'eficiència energètica en habitatges del Pla de recuperació, transformació i resiliència, a conseqüència d'una comunicació d'objeccions o un requeriment per part de l'Administració, o, si és el cas, a iniciativa de la part interessada.
Observacions
Observacions
L'atenció presencial es prestarà en la corresponent Direcció Territorial d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica d'Alacant, Castelló i València.
La presentació de la documentació comporta l'acceptació de la recepció de notificacions telemàtiques a través de la bústia personal en el portal de la Generalitat destinat a l'Administració en línia.
Requisits
Requisits
Tindre un expedient en tramitació davant de la conselleria competent en matèria d'habitatge.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
L'aportació documental telemàtica o l'esmena la realitzarà la mateixa persona que va formalitzar en el seu moment la petició de l'ajuda (la sol·licitant o, si és el cas, la representant legal a aquest efecte). Si no és així, ha d'acreditar la seua qualificació/representació per a això.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Reial decret llei 36/2020, de 30 de desembre, pel qual s'aproven mesures urgents per a la modernització de l'administració pública i per a l'execució del Pla de recuperació, transformació i resiliència (BOE núm. 341, de 31 de desembre de 2020).
- Reial decret 853/2021, de 5 d'octubre, pel qual es regulen els programes d'ajuda en matèria de rehabilitació residencial i habitatge social del Pla de recuperació, transformació i resiliència (BOE núm. 239, de 06/10/2021).
- Resolució de 23 de març de 2022, de la Vicepresidència Segona i Conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió de subvencions del Programa d'ajuda a les actuacions de rehabilitació a nivell d'edifici i del Programa d'ajuda a les actuacions de millora de l'eficiència energètica en habitatges del Pla de recuperació, transformació i resiliència i es convoquen les ajudes per a l'exercici 2022. (DOGV núm. 9312, de 04/04/2022).
- Llei 38/2003, general de subvencions.
- Llei 1/2015, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions.
- Decret llei 6/2021, del Consell, de mesures urgents en matèria economicoadministrativa per a l'execució d'actuacions finançades per instruments europeus per a donar suport a la recuperació de la crisi conseqüència de la COVID-19
- Llei 8/2021, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2022.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes del tràmit
Problemes informàtics
Formularis i documentació
Sol·licitud
- SOL·LICITUD D'AJUDES A LES ACTUACIONS DE MILLORA ENERGÈTICA EN HABITATGES
- SOL·LICITUD D'AJUDES PERSONALS DE VULNERABILITAT EN REHABILITACIÓ D'EDIFICIS
- SOL·LICITUD D'AJUDA A LA REHABILITACIÓ A NIVELL D'EDIFICI. AUTORITZACIONS I CERTIFICATS
- DECLARACIÓ RESPONSABLE DEL COMPLIMENT DE LA NORMATIVA RELATIVA A AJUDES D'ESTAT, MINIMIS I DOBLE FINANÇAMENT
- DECLARACIÓ DE CESSIÓ I TRACTAMENT DE DADES
- DECLARACIÓ RESPONSABLE DE NO DANYAR SIGNIFICATIVAMENT EL MEDI AMBIENT
- DECLARACIÓ RESPONSABLE D'ABSÈNCIA DE CONFLICTE D'INTERESSOS (DACI)
- COMPROMÍS DE CONCESSIÓ D'ACCESSOS QUE SIGUEN NECESSARIS PER A LA FISCALITZACIÓ DE L'AJUDA
- MODEL DE DOMICILIACIÓ BANCÀRIA
Termini
Termini
L'aportació de documentació per a completar o esmenar un expedient d'ajudes, podrà realitzar-se fins que concloga el termini d'esmena d'objeccions a les sol·licituds d'ajudes, segons la data de comunicació de l'objecció o el requeriment per part de l'Administració.
Formularis i documentació
La requerida o que es considere convenient aportar, que s'ha d'adjuntar en format pdf (excepte el projecte, que es podrà aportar també com a fitxer comprimit tipus zip, rar, rar5 o 7z) i utilitzar, si és el cas, els impresos associats que corresponguen, degudament omplits i signats, que es poden seleccionar entre els que es troben a la vostra disposició en l'apartat subsegüent d'aquest detall de procediment.
Impresos associats
- SOL·LICITUD D'AJUDES A LES ACTUACIONS DE MILLORA ENERGÈTICA EN HABITATGES
- SOL·LICITUD D'AJUDES PERSONALS DE VULNERABILITAT EN REHABILITACIÓ D'EDIFICIS
- SOL·LICITUD D'AJUDA A LA REHABILITACIÓ A NIVELL D'EDIFICI. AUTORITZACIONS I CERTIFICATS
- DECLARACIÓ RESPONSABLE DEL COMPLIMENT DE LA NORMATIVA RELATIVA A AJUDES D'ESTAT, MINIMIS I DOBLE FINANÇAMENT
- DECLARACIÓ DE CESSIÓ I TRACTAMENT DE DADES
- DECLARACIÓ RESPONSABLE DE NO DANYAR SIGNIFICATIVAMENT EL MEDI AMBIENT
- DECLARACIÓ RESPONSABLE D'ABSÈNCIA DE CONFLICTE D'INTERESSOS (DACI)
- COMPROMÍS DE CONCESSIÓ D'ACCESSOS QUE SIGUEN NECESSARIS PER A LA FISCALITZACIÓ DE L'AJUDA
- MODEL DE DOMICILIACIÓ BANCÀRIA
Presentació
Presentació
Telemàtica
1. Per a iniciar el tràmit telemàtic, cal fer clic en la icona superior "Tramitar amb certificat" d'aquesta mateixa pàgina, en què la persona que aporta la documentació s'ha d'identificar amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat. Cal disposar de certificat electrònic reconegut per l'ACCV o DNI electrònic. També es pot tramitar utilitzant el sistema CL@VE-PERMANENT de l'Estat. Amb aquest sistema d'autenticació i signatura, no cal disposar de certificat en el seu equip ni usar Java o AUTOFIRMA (vegeu els enllaços de l'apartat "Informació complementària").
2. S'ha de seleccionar l'expedient que corresponga entre els que oferisca l'aplicació en funció de la identificació (DNI-NIE-NIF) de la persona o comunitat de propietaris sol·licitant de l'ajuda.
3. A continuació, s'han d'adjuntar els documents en format PDF que hagen sigut requerits per l'Administració o que es consideren oportuns per a incorporar a l'expedient d'ajudes (si l'esmena concerneix la mateixa sol·licitud, s'ha d'omplir el corresponent PDF d'esmena de la sol·licitud que apareix en l'apartat d'impresos associats i s'ha d'adjuntar en el tràmit telemàtic).
4. Finalment, es registrarà d'entrada, per mitjà del registre telemàtic.
El personal de la Conselleria encarregat de tramitar l'expedient valorarà la documentació per a incorporar-la, si és el cas.
Normativa
Normativa
- Vegeu el Decret llei 6/2021, del Consell.
- Llei 38/2003, general de subvencions.
- Vegeu el Reial decret 853/2021, de 5 d'octubre.
- Vegeu la Llei 1/2015, de la Generalitat.
- Vegeu la Llei 8/2021, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2022.
- Vegeu el Reial decret llei 36/2020, de 30 de desembre.
- Vegeu la Resolució de 23 de març de 2022.
Enllaços
Enllaços
- Sol·licitar CITA PRÈVIA.
- CL@VE-PERMANENT
- Eina per a l'estudi de gestió de residus de construcció i demolició:
- Pàgina web de la Direcció General d'Habitatge, Rehabilitació i Regeneració Urbana sobre les ajudes.
- Sistemes de signatura electrònica admesos o utilitzats en la seu.
- Enllaç a la web sobre ajudes a la rehabilitació de la Conselleria.
- Eina RenovEU (estimació d'inversió necessària i possibles ajudes).
- Eina Re10: circularitat (anàlisi del desmuntatge i adaptabilitat en rehabilitació d'edificis residencials):
- Deduccions fiscals.
- El tràmit per a donar d'alta un nou compte bancari, modificar-la o donar-la de baixa es pot realitzar telemàticament, consulte: PROPER. Procediment per a tramitar les altes, modificacions i baixes de les domiciliacions bancàries (Domiciliació bancària). Tràmit automatitzat:
- Principi de no causar un perjudici significatiu al medi ambient.
- Pla de mesures antifrau de la Vicepresidència Segona i Conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica en l'execució de mesures finançades pel Mecanisme de recuperació i resiliència (MRR) en el marc del Pla de recuperació, transformació i resiliència (PRTR).
Procés de tramitació
Procés de tramitació
El procediment es tramita telemàticament.
Les persones particulars, propietàries úniques d'edificis que no disposen de mitjans tècnics podran acudir, durant el termini de presentació de sol·licituds, a les dependències de les direccions territorials de la Conselleria, situades a l'avinguda Aguilera, número 1 (03007 Alacant); avinguda del Mar, número 16 (12003 Castelló de la Plana), i al carrer Gregori Gea, número 27 (46009 València), on seran assistides per personal tècnic per a la seua presentació.
òrgans de tramitació
òrgans de tramitació
Òrgans resolució
Òrgans resolució
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí