Tràmit d'inscripció en el procediment selectiu extraordinari d'estabilització per a l'ingrés mitjançant concurs de mèrits al cos de mestres i als cossos de professors d'Ensenyament Secundari, professors especialistes en sectors singulars de Formació Professional, professors d'Escoles Oficials d'Idiomes, catedràtics de Música i Arts Escèniques, professors de Música i Arts Escèniques, professors d'Arts Plàstiques i Disseny i mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny. - GVA.ES
Tràmit d'inscripció en el procediment selectiu extraordinari d'estabilització per a l'ingrés mitjançant concurs de mèrits al cos de mestres i als cossos de professors d'Ensenyament Secundari, professors especialistes en sectors singulars de Formació Professional, professors d'Escoles Oficials d'Idiomes, catedràtics de Música i Arts Escèniques, professors de Música i Arts Escèniques, professors d'Arts Plàstiques i Disseny i mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny.
Què és
Tràmit per a l'emplenament de dades, acreditació de requisits, pagament de taxes i registre de la sol·licitud de participació, en el procediment selectiu extraordinari d'estabilització per a l'ingrés mitjançant concurs de mèrits al cos de mestres i als cossos de professors d'Ensenyament Secundari, professors especialistes en sectors singulars de Formació Professional, professors d'Escoles Oficials d'Idiomes, catedràtics de Música i Arts Escèniques, professors de Música i Arts Escèniques, professors d'Arts Plàstiques i Disseny i mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny.
L'aportació de documentació acreditativa dels mèrits es realitzarà en un altre tràmit independent, per al qual caldrà sol·licitar cita prèvia.
La sol·licitud es considerarà presentada i registrada en el moment que siga completat tot el procés telemàtic de sol·licitud, pagament de taxes i registre telemàtic.
No s'admetran sol·licituds que no s'hagen remés a través del procediment establit en la convocatòria.
CIRCUMSTÀNCIES O SITUACIONS EN LES QUALS CAL EMPLENAR EL TRÀMIT TELEMÀTIC ADDICIONAL PER A PRESENTAR DOCUMENTACIÓ SENSIBLE
Les persones aspirants que hagen d'aportar documentació sensible (violència de gènere, certificació de diversitat funcional i reconeixement del dret a la identitat i a l'expressió de gènere), hauran d'emplenar, a més, un tràmit telemàtic addicional, per a justificar aquestes circumstàncies.
a) Les persones en circumstàncies de violència de gènere que desitgen acollir-se a la taxa reduïda i/o desitgen ser tractades durant el procés selectiu amb una identitat fictícia per a protegir la seua intimitat, hauran d'emplenar el tràmit addicional per a la presentació de documentació sensible aportant algun dels medie de prova previstos en l'article 9.1 o 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de desembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.
b) Les persones que desitgen ser tractats durant el procés selectiu amb la identitat que figura en la seua targeta de reconeixement del dret a la identitat i a l'expressió de gènere, d'acord amb el que es preveu en el Decret 102/2018, de 27 de juliol, del Consell, de desenvolupament de la Llei 8/2017, integral de reconeixement del dret a la identitat i a l'expressió de gènere en la Comunitat Valenciana, hauran d'aportar aquesta targeta a través del tràmit telemàtic addicional als efectes previstos en aquest decret.
c) Les persones amb un grau de diversitat funcional igual o superior al 33%, que vulguen acollir-se a la taxa reduïda, hauran d'emplenar el tràmit telemàtic addicional al d'inscripció per a aportar la documentació que acredite aquesta circumstància expedida pels òrgans competents en matèria de diversitat funcional de la Generalitat Valenciana (Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives), de l'Estat o d'altres comunitats autònomes. No serà necessari emplenar aquest tràmit addicional si la documentació ha sigut expedida en la Comunitat Valenciana i la persona interessada no s'ha oposat a la consulta telemàtica.
A qui va dirigit
Com es tramita
Els qui desitgen participar en el present procés selectiu hauran d'emplenar el model oficial de sol·licitud, que estarà disponible en la seu electrònica de la Generalitat Valenciana (https://sede.gva.es/va) i en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport ( http://www.ceice.gva.es/es/web/rrhh-educacion/oposiciones).
Les sol·licituds hauran d'emplenar-se, obligatòriament, en seu electrònica utilitzant qualsevol dels sistemes d'identificació o signatura electrònica admesos en la pròpia seu electrònica.
46015 - València/Valencia
Sol·licitud
D'acord amb el que s'estableix en l'acord de la Conferència Sectorial d'Educació de data 2 de novembre de 2022, el termini de presentació de sol·licituds i pagament de taxes serà del 21 de novembre al 21 de desembre de 2022, tots dos inclusivament.
Una vegada inscrit en el procediment s'haurà de sol·licitar cita prèvia per a obtindre una data en la qual realitzar telemàticament l'aportació de mèrits declarats en la inscripció. El termini per a sol·licitar cita prèvia serà del dia 22 de novembre de 2022 al dia 13 de gener de 2023 (tots dos inclosos). Una vegada es dispose de cita, aquesta li proporcionarà a la persona aspirant un termini de 48 hores per a aportar els mèrits declarats en la inscripció. Vençut aquest termini s'haurà de sol·licitar una cita prèvia nova.
Enllaç per a sol·licitar cita prèvia: https://eturnos.gva.es/eturnos-front/edumerit22/index.html?idioma=ca
Les persones interessades a participar en el concurs de mèrits hauran de realitzar els següents tràmits (el tràmit telemàtic al qual s'ha accedit és el detallat en el punt a):
a) Emplenament, registre de la sol·licitud de participació, acreditació de requisits i pagament de taxes.
· Les sol·licituds presentades tindran com a primera elecció les places convocades per aquesta administració (Comunitat Valenciana).
· Es presentarà una inscripció per cada especialitat per la qual es desitja participar.
· Es tindrà en compte l'última sol·licitud presentada en qualsevol de les administracions convocants, anul·lant-se les anteriors.
· No es podrà optar a places d'una mateixa especialitat per diferents torn d'ingrés (tipus d'accés) en la mateixa administració convocant.
· En la inscripció es farà constar el cos, el codi i el nom de l'especialitat per la qual es participa.
· S'indicarà una relació ordenada de les places que es desitgen ocupar, especificant l'administració convocant i torn d'ingrés (tipus d'accés).
· S'adjuntarà l'autobarem de mèrits però els mèrits no s'aportaran en aquest tràmit. No es valorarà cap mèrit que no es declare en aquest autobarem.
· S'indicarà la titulació al·legada per a l'ingrés en el cos.
· S'indicarà l'acreditació de la formació pedagògica i didàctica o de la formació i capacitat de tutela en les investigacions en el cas que siga requisit per al cos i l'especialitat sol·licitada.
· Es declararan i en alguns casos s'aportaran al tràmit els certificats per al compliment dels requisits lingüístics.
· La persona podrà manifestar la seua oposició a la consulta telemàtica de les seues dades per l'administració.
· La no presentació de la sol·licitud i el pagament de taxes en el temps i la forma establits suposarà la inadmissió o exclusió de la persona aspirant.
b) Petició de cita prèvia telemàtica per a l'aportació de documentació acreditativa dels mèrits.
· Totes les persones hauran de sol·licitar cita prèvia per a l'aportació telemàtica dels mèrits declarats en la inscripció telemàtica.
b) Petició de cita prèvia telemàtica per a l'aportació de documentació acreditativa dels mèrits.
· Totes les persones hauran de sol·licitar cita prèvia per a l'aportació telemàtica dels mèrits declarats en la inscripció telemàtica.
c) Aportació de la documentació acreditativa dels mèrits.
· Les persones aspirants que hagen realitzat el primer tràmit d'inscripció i disposen de cita prèvia, podran realitzar l'aportació de mèrits en la data assignada en la cita prèvia i durant un termini de 48 hores.
· Les persones que s'hagen inscrit per diferents especialitats en aquesta administració convocant hauran de realitzar una aportació de mèrits per a cada especialitat sol·licitada dins del termini de 48 hores.
Aquelles persones que necessiten adjuntar documentació catalogada com a sensible segons la LOPD, per a acreditar les condicions declarades en la inscripció, necessitaran realitzar un tràmit addicional al d'inscripció. Els casos en els quals cal emplenar aquest tràmit complementari a la inscripció, es detallen en l'apartat INFORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA. Aquest tràmit per si sol, NO SUPOSA la inscripció en el procediment selectiu.
L'ingrés de l'import s'haurà de realitzar mitjançant targeta bancària o càrrec en compte corrent dins del termini de presentació de sol·licituds a través de la passarel·la de pagaments.
La falta del pagament o el pagament fora de termini determinarà l'exclusió de la persona aspirant.
De conformitat amb el que es disposa en l'article 14 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de Taxes i en el Decret llei 2/2022, de 22 d'abril, del Consell, per a la reducció temporal de l'import de les taxes pròpies i preus públics de la Generalitat per a fer front a l'impacte de la inflació, els drets d'inscripció a procediments selectius i formació d'expedient convocats per aquesta Ordre són els següents:
· Ingrés a tots els cossos: 32,00
Situacions específiques:
· Persones que formen part de famílies nombroses i monoparentals de categoria general: 16,00
· Persones que formen part de famílies nombroses i monoparentals de categoria especial: 0
· Persones amb grau de diversitat funcional igual o superior al 33%: 1,38
· Persones víctimes d'actes de violència sobre la dona: 3,77
Les persones aspirants que estiguen exemptes del pagament de la taxa o tinguen dret a la reducció d'aquesta, hauran d'acreditar aquesta circumstància amb la documentació pertinent o no oposar-se a la consulta telemàtica de les dades per part de l'Administració.
En el cas d'acollir-se a la taxa de família nombrosa o monoparental, si la documentació ha sigut expedida a la Comunitat Valenciana, l'Administració podrà realitzar la consulta telemàtica si la persona aspirant no s'oposa. D'aquesta manera no serà necessari que s'aporte documentació. Si la documentació ha sigut expedida fora de la Comunitat Valenciana o la persona aspirant s'oposa a la consulta telemàtica, serà necessari que aportació la documentació en el mateix tràmit d'inscripció.
En el cas d'acollir-se a la reducció en la taxa per circumstàncies de diversitat funcional igual o superior al 33% i la documentació que acredite aquesta circumstància haja sigut expedida a la Comunitat Valenciana, l'Administració podrà realitzar la consulta telemàtica de la documentació si la persona aspirant no s'oposa. En el cas que hi haja oposició a la consulta, o la documentació haja sigut expedida fora de la Comunitat Valenciana, serà necessari emplenar el tràmit addicional per a la presentació de documentació sensible aportant la documentació justificativa.
En el cas d'acollir-se a la reducció en la taxa per circumstàncies de víctimes de violència de gènere , serà necessari emplenar el tràmit addicional per a la presentació de documentació sensible aportant algun dels medie de prova previstos en l'article 9.1 o 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de desembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.
El simple pagament electrònic de la taxa dins del termini no equival a la inscripció en el procés selectiu, ja que hauran d'efectuar-se tots els passos fins a finalitzar el registre electrònic.
Per a la DEVOLUCIÓ DE TAXES consultar la base 3.2.5 de la convocatòria.
Sempre que es donen els requisits establits l'article 1.2-6 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de Taxes, es podrà sol·licitar la devolució de la taxa corresponent en el següent enllaç: https://atv.gva.es/va/dii-rectautoliq-756
Resolució
46015 - València/Valencia
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Què faig si... ?
- Busque treball
- Ofertes d'ocupació
- Busque treball
- Què faig si... ?