Detall de Procediment

Serveis i consultes de; Informes de Sinistralitat de l'empresa, relació de parts d'accidents de treball i malalties professionals declarats, delegats de prevenció, concert amb serveis de prevenció aliens - SERPA - i altres. (INVASSAT)

Codi SIA: 2945042
Codi GVA: 23090
Organisme: INSTITUT VALENCIÀ DE SEGURETAT I SALUT EN EL TREBALL INVASSAT
Termini de sol·licitud: OBERT des de 01-12-2022
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

L'Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT) posa a la disposició de les empreses / organismes / autònoms, de manera telemàtica, la relació de parts d'accidents de treball i malalties professionals declarats per aquestes i entitats gestores col·laboradores amb l'administració (mútues) en les autoritats laborals d'Alacant, Castelló i València. Aquesta relació mostra alguns dels camps que s'informen en els comunicats per accident amb baixa i sense baixa de delt@ i malalties professionals en CEPROSS.

Requisits

Requisits

Qualsevol empresa, si bé, són dades registrades a la Comunitat Valenciana

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Totes les empreses/organismes/autònoms

Dubtes sobre la tramitació

Dubtes sobre la tramitació

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any.

Formularis documentació

No requereix aportació documental.

Presentació

Presentació

Telemàtica
- Prema en la part superior "Tramitar amb certificat". - Per a poder tramitar electrònicament ha de disposar d'un certificat electrònic reconegut en la seu electrònica de la Generalitat Valenciana segons la normativa vigent. Pot consultar ací la llista completa de certificats admesos: https://sede.gva.es/es/sede_certificados

Procés de tramitació

Procés de tramitació

L'accés a l'informe es realitza de manera telemàtica.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa