Sol·licitud d'escripturació d'una vivenda sítia en un grup de vivendes de promoció pública.

Entitat Valenciana de Vivenda i Sòl EVHA

Codi SIA: 211056
|
Codi GVA: 2311
Descarregar informació
Termini obert
  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Què és

Què és i per a què servix

Formalitzar el traspàs de la propietat d'una vivenda ja amortitzada i lliure de càrregues, en este cas de la Generalitat a l'adjudicatari.

Terminis
Sol·licitudTermini obert
Observacions

- Quan es produïsca alguna novetat, se li comunicarà per correu certificat en l'adreça que figure en la sol·licitud. Que l'EIGE no es pose en contacte amb vosté significa que l'expedient està en tràmit i seguix el seu curs normal.

Normativa
  • Llei 8/2004, de 20 d'octubre, de la Generalitat, de l'Habitatge, de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 4867, de 21/10/2004)
  • Decret 75/2007, de 18 de maig, del Consell, pel que s'aprova el Reglament de Protecció Pública de l'Habitatge (DOGV núm. 5517, de 22/05/2007).

A qui va dirigit

Ciutadania
Persones interessades

Pot sol·licitar-la qualsevol adjudicatari titular d'una vivenda ja amortitzada i lliure de càrregues.

Requisits

- Que la vivenda estiga amortitzada.

- Estar al corrent de pagament de l'IBI, taxes municipals i despeses de comunitat.

Com es tramita

Procés de tramitació

- Presentació de la sol·licitud i la documentació requerida.

- Tramitació administrativa.

- Proposta per part d'EIGE, que és la unitat que tramita.

- Resolució per part de la Direcció General d'Obres Públiques, Projectes Urbans i Habitatge, que és l'òrgan que resol.

- Notificació (por correu certificat) de la resolució a l'interessat.

Òrgans de tramitació

Sol·licitud

Termini
Termini obert

Durant tot l'any.

Documentació
- Imprés de sol·licitud. - Fotocòpia del DNI/NIF del sol·licitant i del cònjuge (si s'escau). - Original del contracte o carta d'adjudicació. - Fotocòpia de rebuts de l'Impost de Béns Immobles dels quatre anys anteriors a la data de presentació d'esta sol·licitud. - Certificat expedit pel...
Saber més
Forma de presentació
Telemàtica
Per a accedir de forma telemàtica el sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), podent utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica...
Saber més
Presencial

a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen.

 

b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, capítols i consells insulars, als ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració Local si, en aquest últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni.

 

c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca.

 

d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger.

 

e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.

 

I preferentment en:

On dirigir-se

Resolució

Termini màxim
El temps màxim per a tramitar i resoldre els expedients serà de tres mesos, comptadors des de la data de recepció de la sol·licitud per l'òrgan competent de la tramitació, sense perjuí d'allò que s'ha establit en l'article 42.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les...
Saber més
Observacions

Recurs d'alçada davant de la Secretaria Autonòmica d’Infraestructures, Territori i Medi Ambient en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció de la notificació de la resolució.