Sol·licitud de rescissió del contracte en compravenda amb garantia hipotecària, per Renúncia, d'immoble de siti en grup de promoció pública.

Entitat Valenciana de Vivenda i Sòl EVHA

Codi SIA: 211058
|
Codi GVA: 2313
Descarregar informació
Termini obert
  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Què és

Què és i per a què servix

Tràmit administratiu orientat a facilitar la finalització d'una relació contractual per mitjà d'escriptura pública de venda amb garantia hipotecària, de mutu acord, entre EIGE i l'adjudicatari de la dita vivenda.

Terminis
Sol·licitudTermini obert
Observacions

- Perquè siga efectiva una renúncia de vivenda adjudicada per mitjà d'escriptura de compravenda garantida amb hipoteca, és imprescindible atorgar la corresponent escriptura de rescissió de compravenda i extinció d'hipoteca davant de notari.

 

- Els efectes de la renúncia seran els de la data de l'escriptura acceptada per l'Entitat d'Infraestructures de la Generalitat. Fins a eixe moment, els gastos de la vivenda continuaran corresponent al renunciant, així com tots els gastos de notaria i registre.

 

- Quan es produïsca alguna novetat, esta se li comunicarà per correu certificat en l'adreça que figure en la sol·licitud. Que EIGE no es pose en contacte amb vosté significa que l'expedient està en tràmit i seguix el seu curs normal.

Normativa
  • Llei 8/2004, de 20 d'octubre, de la Generalitat, de l'Habitatge de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 4867, de 21/10/04).
  • Decret 75/2007, de 18 de maig, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de Protecció Pública a l'Habitatge (DOGV núm. 5517, de 22/05/07).

A qui va dirigit

Ciutadania
Persones interessades

Pot sol·licitar-la qualsevol adjudicatari d'una vivenda, adjudicada per mitjà d'escriptura de compravenda garantida amb hipoteca, que considere que complix els requisits establits.

Requisits

- Estar al corrent de pagament (quotes mensuals, IBI, taxes municipals i gastos de comunitat).

Com es tramita

Procés de tramitació

- Presentació de la sol·licitud i la documentació requerida.

- Tramitació administrativa.

- Proposta per part d'EIGE, que és la unitat que tramita.

- Resolució per part de la Direcció General d'Obres Públiques, Projectes Urbans i Habitatge, que és l'òrgan que resol.

- Notificació de la resolució a l'interessat.

Òrgans de tramitació

Sol·licitud

Termini
Termini obert

Durant tot l'any.

Documentació
- Imprés de sol·licitud. - Claus de l'habitatge. - Butlletí de baixa de subministrament d'aigua potable. - Butlletí de baixa de subministrament d'energia elèctrica. - Certificat d'estar al corrent en els gastos de comunitat emés pel president d'esta. - DNI/NIF del sol·licitant i cònjuge. -...
Saber més
Forma de presentació
Telemàtica
Per a accedir de forma telemàtica el sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), podent utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica...
Saber més
Presencial

a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen.

 

b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, capítols i consells insulars, als ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració Local si, en aquest últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni.

 

c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca.

 

d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger.

 

e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.

 

I preferentment en:

On dirigir-se

Resolució

Termini màxim
El temps màxim per a tramitar i resoldre els expedients serà de tres mesos, a comptar de la data de recepció de la sol·licitud per l'òrgan competent per a la tramitació, sense perjuí del que establix l'article 42.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions...
Saber més
Observacions

Recurs d'alçada davant de la Secretaria Autonòmica d’Infraestructures, Territori i Medi Ambient, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció de la notificació de la resolució.