Aportació documental telemàtica per a completar un expedient ja iniciat de sol·licitud d'ajudes per al PLA CONVIURE convocatòria 2023. - GVA.ES
Aportació documental telemàtica per a completar un expedient ja iniciat de sol·licitud d'ajudes per al PLA CONVIURE convocatòria 2023.
Vicepresidència i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda
Des de 22-02-2023 00:00:00h
Què és
Aquest tràmit permet l'aportació de documents a un expedient obert de sol·licitud d'ajudes per a la rehabilitació d'edificis i l'adequació de l'entorn construït en municipis de la Comunitat Valenciana. Pla Conviure convocatòria 2023.
L'aportació documental pot ser per iniciativa de la persona interessada o a conseqüència de requeriment d'esmena d'objeccions a petició de l'administració.
- ORDRE 1/2023, de 15 de febrer, de la Vicepresidència Segona i Conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió de subvencions per a la rehabilitació d'edificis i l'adequació de l'entorn construït en municipis mitjançant el Pla...
A qui va dirigit
Les administracions locals i altres entitats del sector públic d'àmbit local que tinguen expedient obert de sol·licitud d'ajudes PLA CONVIURE convocatòria 2023.
Com es tramita
Les sol·licituds es presentaran telemàticament per mitjà de la persona representant de l'entitat local, mitjançant imprés normalitzat, degudament emplenat, mentre l'expedient no estiga arxivat o, si escau, dins del termini que l'administració establisca.
La tramitació del procediment serà telemàtica mitjançant formulari emplenat electrònicament que estarà disponible en aquesta mateixa pàgina a "Tramitar amb certificat" on haurà d'adjuntar la documentació requerida o que es considere oportuna. Per a això, haurà de disposar de certificat digital, Cl@ve permanent o qualsevol altre certificat reconegut i expedit per la Generalitat o per qualsevol altre prestador de serveis de certificació amb el qual la Generalitat haja signat l'oportú conveni.
46018 - València/Valencia
Sol·licitud
L'aportació de documents haurà d'efectuar-se en el termini indicat en el requeriment d'aportació documental efectuat per l'administració o, en el seu cas, es podrà realitzar en qualsevol moment del procediment anterior a la seua resolució, mentre no es trobe l'expedient arxivat.
La documentació que es considere oportuna adjuntar a l'expedient a què es fa referència (per iniciativa de l'entitat local o a conseqüència de requeriment d'esmena d'objeccions a petició de l'administració)
Resolució
46018 - València/Valencia
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Administracions
- Ajudes i subvencions
- Administracions locals
- Obres públiques, urbanisme i habitatge