Generalitat Valenciana
Detall de Procediments
- Què es pot sol·licitar?
Nom del tràmit
Sol·licitud de certificats reconeguts d'entitat (firma electrònica persones jurídiques) emesos per l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV) de l'IVF.
Objecte del tràmit
Els certificats reconeguts d'entitat reconeixen la capacitat legal d'una persona física d'actuar en nom d'una persona jurídica per mitjans electrònics. El titular d'un certificat reconegut d'entitat podrà firmar electrònicament i identificar-se davant de servicis i aplicacions informàtiques en nom de la persona jurídica a la qui representa de forma segura.
Inici - Qui pot sol·licitar-ho?
Interessats/Sol·licitants
Podran sol·licitar-los els administradors de l'entitat, els seus representants legals i voluntaris de poder suficient a estos efectes.
Requeriments
El titular ha de tindre la capacitat, legalment reconeguda, de representar a l'entitat. Si la representació és voluntària, s'haurà d'aportar un poder notarial prou, amb una clàusula específica per a poder sol·licitar el certificat d'entitat.
Inici
A més, l'entitat ha de disposar de CIF i el titular de DNI, NIE o passaport espanyol en vigor. - Taxes
Els certificats reconeguts d'entitat emesos per l'ACCV tenen un cost associat que pot consultar-se en: http://www.accv.es/empresas/certificados/sello-electronico-de-entidad-en-tarjeta/
Enllaç relacionat amb el pagament de les taxes
http://www.accv.es/fileadmin/Archivos/Tasas/tasa-ACCV-entidad.pdf
Inici - Quantia de l'ajuda / Procediment de pagament
El pagament del certificat pot realitzar-se per mitjà de targeta de crèdit o ingrés bancari.
Inici
Vegeu l'imprès de pagament: http://www.accv.es/fileadmin/Archivos/Tasas/tasa-ACCV-entidadsw.pdf - Quan s'ha de sol·licitar?
Termini de presentació
Durant tot l'any.
Inici - On s'ha d'anar?
Presencial
El tràmit s'inicia telemàticament i finalitza amb l'emissió en qualsevol dels Punts de Registre d'Usuari (PRU) de l'ACCV.
Inici
El procediment complet es descriu en: http://www.accv.es/empresas/certificados/sello-electronico-de-entidad-en-tarjeta/ - Què s'ha de presentar?
S'haurà de presentar la documentació següent per correu electrònic o fax:
Inici
Justificant de pagament de la taxa.
DNI/NIE o passaport espanyol en vigor del titular.
CIF de l'entitat.
Una altra documentació que acredite l'existència i vigència de l'entitat, així com la capacitat del titular per a representar-la completament.
Els detalls sobre la documentació a presentar es descriuen en l'enllaç següent: http://www.accv.es/empresas/certificados/sello-electronico-de-entidad-en-tarjeta/ - Com sol·licitar-ho?
Passos
Per a formalitzar la sol·licitud del certificat ha de realitzar els següents tres passos. Llija atentament les instruccions i realitze-les en l'orde indicat:
Inici
1. Realitzar el pagament pel certificat.
2. Completar i enviar el formulari web de sol·licitud.
3. Remetre la documentació a l'ACCV - Informació complementària
* RENOVACIÓ DE CERTIFICATS
Els certificats reconeguts d'entitat emesos per l'ACCV tenen un període de validesa de tres anys.
La renovació d'un certificat d'este tipus suposa la revocació del certificat actual abans que caduque i l'obtenció d'un nou des de l'inici.
* RESOLUCIÓ DE DUBTES
Per a resoldre dubtes pot telefonar al número de suport 902 482 481 / 963 866 014 o enviar una consulta a través del formulari web: http://www.accv.es/contacto/.Enllaços
Inici - Fonts jurídiques i/o documentals
Llista de normativa
Inici -
La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.
La present informació té exclusivament caràcter il·lustratiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.