Comissions de serveis llocs reservats a funcionaris amb habilitació de caràcter nacional.

Presidència de la Generalitat

Codi SIA: 211253
|
Codi GVA: 3316
Descarregar informació
Termini obert
  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Què és

Què és i per a què servix

Comissions de serveis llocs reservats a funcionaris amb habilitació de caràcter nacional

Terminis
Sol·licitudTermini obert
Observacions

* COMISSIÓ DE SERVEIS

1. Es podran autoritzar comissions de servei, amb la sol·licitud prèvia de l'ajuntament, quan no haja sigut possible efectuar un nomenament provisional.

2. Quan la comissió de servei excedisca l'àmbit territorial d'una comunitat autònoma, la competència per a autoritzar l'acumulació correspon al ministeri competent.

3. La concessió de les comissions de servei tindrà lloc per un termini màxim d'un any prorrogable per un altre any.

4. El temps transcorregut en comissió de serveis serà tingut en compte a l'efecte de consolidació del grau personal corresponent al nivell del lloc des del qual es produeix la comissió, llevat que s'obtinga una destinació definitiva en el lloc de treball exercit en comissió de serveis o en un altre del mateix nivell o inferior, i, en aquest cas, a instància del funcionari, podrà ser tingut en compte a l'efecte de consolidació del grau corresponent a aquest últim.

A qui va dirigit

Administració
Persones interessades

Funcionaris d'administració local amb habilitació de caràcter nacional.

Com es tramita

Procés de tramitació

- Presentació de la documentació requerida.

- Resolució del director general d'Administració local.

- Notificació de la resolució a les entitats locals afectades.

Òrgans de tramitació
Direcció General d'Administració Local

Sol·licitud

Termini
Termini obert

Durant tot l'any.

Documentació
- Sol·licitud de la corporació local interessada a través de resolució de presidència, en la qual ha de quedar suficientment acreditat que no ha sigut possible efectuar un nomenament provisional. - Conformitat del funcionari interessat. - Conformitat de l'entitat local en què es trobe destinat...
Saber més
Forma de presentació
Telemàtica
1. Abans d'iniciar la tramitació electrònica es recomana consultar l'apartat de "documentació a presentar". 2. A continuació inicieu el tràmit telemàtic fent clic en la icona superior "Tramita amb certificat" d'aquesta mateixa pàgina, que us portarà al tràmit "Telemàtic general de Presidència...
Saber més

Resolució

Observacions

- La resolució posa fi a la via administrativa, d'acord amb l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. - Contra aquesta es podrà interposar potestativament un recurs de reposició davant del mateix òrgan que va dictar...

Saber més
Òrgans resolució
Direcció General d'Administració Local

Preguntes freqüents

Dubtes sobre la tramitació
On consultar dubtes sobre el tràmit:

Temes relacionats

MATÈRIES

  • Administracions
    • Tràmits i servicis
      • Administracions locals
        • Personal i formació