Comissions de serveis llocs reservats a funcionaris amb habilitació de caràcter nacional. - GVA.ES
Comissions de serveis llocs reservats a funcionaris amb habilitació de caràcter nacional.
Què és
Comissions de serveis llocs reservats a funcionaris amb habilitació de caràcter nacional
* COMISSIÓ DE SERVEIS
1. Es podran autoritzar comissions de servei, amb la sol·licitud prèvia de l'ajuntament, quan no haja sigut possible efectuar un nomenament provisional.
2. Quan la comissió de servei excedisca l'àmbit territorial d'una comunitat autònoma, la competència per a autoritzar l'acumulació correspon al ministeri competent.
3. La concessió de les comissions de servei tindrà lloc per un termini màxim d'un any prorrogable per un altre any.
4. El temps transcorregut en comissió de serveis serà tingut en compte a l'efecte de consolidació del grau personal corresponent al nivell del lloc des del qual es produeix la comissió, llevat que s'obtinga una destinació definitiva en el lloc de treball exercit en comissió de serveis o en un altre del mateix nivell o inferior, i, en aquest cas, a instància del funcionari, podrà ser tingut en compte a l'efecte de consolidació del grau corresponent a aquest últim.
- Article 51 del Decret 32/2013, de 8 de febrer, del Consell, pel qual es regula el règim jurídic del personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana. (DOGV núm. 6963, de 12.02.2013)
- Reial decret 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d'Administració Local amb habilitació de caràcter nacional. (BOE núm. 67, de 17/03/2018)
A qui va dirigit
Funcionaris d'administració local amb habilitació de caràcter nacional.
Com es tramita
- Presentació de la documentació requerida.
- Resolució del director general d'Administració local.
- Notificació de la resolució a les entitats locals afectades.
46001 - València/Valencia
Entitats col·laboradores de certificació
Sol·licitud
Durant tot l'any.
- Sol·licitud de la corporació local interessada a través de resolució de presidència, en la qual ha de quedar suficientment acreditat que no ha sigut possible efectuar un nomenament provisional.
- Conformitat del funcionari interessat.
- Conformitat de l'entitat local en què es trobe destinat l'interessat mitjançant una resolució d'alcaldia presidència.
1. Abans d'iniciar la tramitació electrònica es recomana consultar l'apartat de "documentació a presentar". 2. A continuació inicieu el tràmit telemàtic fent clic en la icona superior "Tramita amb certificat" d'aquesta mateixa pàgina, que us portarà al tràmit "Telemàtic general de Presidència...
Resolució
- La resolució posa fi a la via administrativa, d'acord amb l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Contra aquesta es podrà interposar potestativament un recurs de reposició davant del mateix òrgan que va dictar l'acte, en el termini d'un mes des de la publicació, o bé un recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu en el termini de dos mesos des de la publicació.
46001 - València/Valencia
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Administracions
- Tràmits i servicis
- Administracions locals
- Personal i formació
- Administracions locals
- Tràmits i servicis