• Estàs en:
  • Inici /
  • Detall de Procediments

Detall de Procediments

  • Què es pot sol·licitar?

    Nom del tràmit

    Ajudes personals de promoció de l'autonomia personal per a persones amb diversitat funcional per a l'exercici 2019.

    Objecte del tràmit

    Es consideren ajudes personals de promoció de l'autonomia personal:
    a) Adquisició d'ajudes tècniques i productes de suport.
    b) Ajudes destinades a l'eliminació de barreres arquitectòniques en l'interior de l'habitatge i l'adaptació funcional de la llar.
    c) Ajuda per a l'adaptació de vehicles.
    d) Ajudes de transport per a l'assistència a tractaments i centres assistencials.

    Inici
  • Qui pot sol·licitar-ho?

    Interessats/Sol·licitants

    Poden sol·licitar les ajudes les persones físiques que tinguen la condició legal de persona amb discapacitat o diversitat funcional residents a la Comunitat Valenciana.

    L'ajuda podrà ser sol·licitada per la mateixa persona interessada, pel seu representant legal o, si és el cas, pel guardador de fet.

    Requeriments

    Requisits de caràcter general:
    1. Tindre reconeguda la condició legal de persona amb discapacitat.
    2. Tindre la seua residència legal en un domicili en un municipi de la Comunitat Valenciana.
    3. Tindre menys de 65 anys.
    4. Tindre una renda individual o per capita familiar inferior al triple de l'indicador públic de renda d'efectes múltiples (IPREM) per a l'exercici anterior al de la convocatòria.
    5. Que hi haja deficiències de caràcter motor o sensorial en la persona sol·licitant que suposen una pèrdua d'autonomia, li impedisquen o dificulten la seua mobilitat o la comunicació a través de mitjans normals.
    En el cas d'ajudes de transport, a més, és necessari:
    a) Tindre reconeguda la condició de persona amb discapacitat amb mobilitat reduïda.
    b) No estar comprés/esa en el camp aplicable del sistema de la Seguretat Social perquè no du a terme cap activitat laboral.
    c) No tindre reconegut el subsidi de mobilitat i compensació per despeses de transport.

    EXCLUSIONS
    1. Queden expressament excloses d'aquesta convocatòria les actuacions destinades a:
    a) En el cas de les ajudes personals per a l'adquisició d'ajudes tècniques i productes de suport, les presentades per aquells sol·licitants que hagen sigut beneficiaris d'aquestes ajudes en els dos anys anteriors a la present convocatòria, sempre que els productes objecte de subvenció cobrisquen la mateixa necessitat funcional.
    b) En el cas de les ajudes destinades a l'eliminació de barreres arquitectòniques en l'interior de l'habitatge i l'adaptació funcional de la llar, aquelles actuacions que es plantegen sobre habitatges que no siguen l'habitual del beneficiari.
    2. En el cas d'ajudes tècniques i productes de suport, seran objecte de subvenció aquells objectes i elements homologats, que puguen ser objecte d'adquisició, sempre que puguen ser enquadrables en el catàleg establit en l'annex III de l'ordre per la qual s'aproven les bases reguladores d'aquestes ajudes.
    Queden excloses de subvenció les ajudes tècniques i els productes de suport inclosos en el catàleg general ortoprotètic de la conselleria competent en matèria de sanitat, quan la persona interessada complisca els requisits per a la seua dispensació per aquesta.
    3. En el cas d'ajudes de transport, no es concedirà cap ajuda de transport en el cas que la persona sol·licitant es trobe en algunes de les situacions següents:
    a) Ser usuari/ària d'una plaça d'atenció residencial.
    b) Si la persona sol·licitant és usuària d'un centre d'atenció diürna, aquest no haurà de disposar de servei de transport subvencionat.

    Inici
  • Quantia de l'ajuda / Procediment de pagament

    Criteris per a determinar l'import de l'ajuda personal
    1. La quantia màxima de l'ajuda no podrà ser superior al cost de l'acció ni superar els mòduls econòmics màxims següents:

    TIPUS D'AJUDA / Quantia màxima
    A) Adquisició d'ajudes tècniques i productes de suport
    1. Cadires de rodes amb motor elèctric: 2.100 €
    2. Grua hidràulica / elèctrica: 1.350 €
    3. Audiòfons: 1.200 €
    4. Altres productes i ajudes tècniques: 1.600 €

    B) Ajudes destinades a l'eliminació de barreres arquitectòniques en l'interior de l'habitatge i l'adaptació funcional de la llar
    1. Adaptacions en el bany: 2.800 €
    2. Eliminació de barreres en l'interior de l'habitatge: 4.000 €

    C) Adaptació de vehicle de motor: 1.500 €

    D) Ajudes de transport per a l'assistència a tractaments
    i centres assistencials: 60 € /mes 720 € / any

    2. La quantia de la subvenció es determinarà en funció de la puntuació obtinguda per les sol·licituds i d'acord amb els percentatges màxims que a continuació s'assenyalen

    90 o més punts: 90 %
    85 a 89 punts: 85 %
    80 a 84 punts: 80 %
    75 a 79 punts: 75 %
    70 a 74 punts: 70 %
    65 a 69 punts: 65 %
    60 a 64 punts: 60 %

    3. S'exceptuen del que es preveu en l'apartat anterior les ajudes de transport per a l'assistència a tractaments i centres assistencials, que es concediran conforme al mòdul econòmic màxim mensual, pels mesos que s'establisquen.

    Pagament
    1. El pagament de les ajudes personals per a la promoció de l'autonomia personal es realitzarà d'acord amb el règim previst amb caràcter general en l'article 171 de la Llei 1/2015, d'Hisenda Pública del sector públic instrumental i de subvencions, llevat que la Llei de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2019 permeta un règim de lliurament de transferències corrents diferent per al pagament de programes d'actuació i activitats dels serveis socials especialitzats per a persones amb diversitat funcional; en aquest cas, es regirà aquest règim mitjançant una transferència bancària al compte designat pel beneficiari en la sol·licitud d'alta de domiciliació bancària.
    2. El pagament de les ajudes personals per a l'atenció especialitzada residencial de persones amb diversitat funcional s'entregarà a mes vençut, després de la presentació de la corresponent factura justificativa.

    Inici
  • Quan s'ha de sol·licitar?

    Termini de presentació

    El termini de presentació de sol·licituds serà de trenta dies naturals comptats a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el DOGV núm. 8532, de data 18.04.2019.

    Inici
  • On s'ha d'anar?

    Presencial

    Les sol·licituds de subvenció es presentaran, juntament amb la documentació requerida, preferentment en el registre d'entrada de les Direcció Territorials d'Igualtat i Polítiques Inclusives corresponent al municipi on residisca el sol·licitant, sense perjudici del que es disposa ena li article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

    I preferentment en:

    - REGISTRE DE LA DIRECCIÓ TERRITORIAL D'IGUALTAT I POLÍTIQUES INCLUSIVES - ALACANT

    C/ TEATRE, 37 - 39

    03001- Alacant/Alacant

    Tel.: 012

    Fax: 965938068

    - REGISTRE DE LA DIRECCIÓ TERRITORIAL D'IGUALTAT I POLÍTIQUES INCLUSIVES - CASTELLÓ

    Av. GERMANS BOU, 81

    12003- Castelló de la Plana

    Tel: 012

    - REGISTRE DE LA DIRECCIÓ TERRITORIAL D'IGUALTAT I POLÍTIQUES INCLUSIVES - VALÈNCIA

    Av. DE L´OEST, 36

    46004- València

    Tel.:012

    L'ATENCIÓ PRESENCIAL i REGISTRE DE DOCUMENTS en la DIRECCIÓ TERRITORIAL D'IGUALTAT I POLÍTIQUES INCLUSIVES - VALÈNCIA, serà ÚNICAMENT mitjançant CITA PRÈVIA, que es pot sol·licitar a través del telèfon d'informació de la Generalitat 012 o a través d'internet: https://www.gva.es/es/inicio/servicios_linea/citas_previas

    Fax: 961271894

    Per internet

    A través de l'enllaç corresponent:

    http://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=18498&version=amp

    Inici
  • Què s'ha de presentar?

    1. La sol·licitud d'ajuda personal per a persones amb diversitat funcional, conforme al model que consta com a annex I de la resolució de convocatòria de les ajudes, s'ha d'acompanyar de la documentació següent:
    a) Autorització de consulta telemàtica de dades per a ajudes i subvencions de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, que consta com a annex I, apartat D.
    b) Autorització expressa a la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, inclosa en l'annex I apartat E de la sol·licitud, per a poder accedir a les dades personals del sol·licitant i dels altres membres de la unitat familiar, que es troben en els fitxers de les administracions tributàries i de la Seguretat Social, a l'únic efecte de comprovar el compliment dels requisits exigits en aquesta convocatòria i els ingressos de la unitat familiar.
    En cas que no es preste el consentiment, s'haurà de presentar la fotocòpia compulsada de l'última declaració de l'Impost sobre la Renda de les Persones Físiques (IRPF) referida als ingressos de la unitat familiar, o, en defecte d'això, s'haurà d'aportar el certificat negatiu de declaració i el certificat acreditatiu de la pensió rebuda pel sol·licitant i els membres de la unitat familiar que perceben rendes o ingressos.

    2. Així mateix, s'ha d'acompanyar d'un pressupost detallat de l'acció per a la qual se sol·licita ajuda, així com de la següent documentació:

    a) Per a ajudes tècniques consistents en audiòfons i altres productes de suport per a persones amb discapacitat auditiva o visual: informe amb prescripció facultativa.
    b) Per a ajudes d'eliminació de barreres arquitectòniques en l'habitatge i adaptació funcional de la llar:
    - Justificació de la propietat de l'habitatge (mitjançant una fotocòpia de l'escriptura notarial de propietat o qualsevol altre mitjà vàlid en dret).
    - Fotocòpia del contracte d'arrendament i autorització del propietari per a realitzar les reformes, en cas que l'habitatge siga llogat.
    c) Per a ajudes d'adaptació de vehicles de motor:
    - Justificant de permís de circulació.
    - Declaració responsable de l'afectació del vehicle, que es troba al seu nom i utilitza per al seu ús exclusiu i privat (annex II, apartat D).
    d) Per a ajudes de transport per a l'assistència a tractaments i centres assistencials:
    - Declaració responsable que assenyale el centre o servei al qual assisteix, nombre de dies al mes i nombre de mesos, segons siga la seua necessitat d'assistència a tractaments o centres assistencials. En aquesta declaració, s'ha de fer constar, així mateix, el mitjà de transport utilitzat per a traslladar-se al centre o servei, així com el compromís de reintegrar l'import de l'ajuda en el supòsit que no hi assistisca per causes no imputables a la voluntat de l'usuari (annex II, apartat E).
    Quan es tracte de menors amb discapacitat o diversitat funcional, la sol·licitud podrà ser subscrita per qualsevol dels seus progenitors o la persona que els represente.

    3. Quan es tracte de persones amb capacitat modificada judicialment s'ha de presentar, en tot cas, la fotocòpia de la resolució judicial de designació de tutor o curador.

    4. Sol·licitud d'alta de domiciliació bancària omplida, segons el model oficial aprovat per l'Ordre 18/2011, de 17 de juny, de la Conselleria d'Economia Hisenda i Ocupació (DOCV 6548, de 21.06.2011), que consta com a annex III, en cas de nou perceptor o canvi de compte bancari.

    Impresos associats

    [ANNEX I] SOL·LICITUD D'AJUDA PERSONAL PER A PERSONES AMB DIVERSITAT FUNCIONAL

    [ANNEX II] SOL·LICITUD D'AJUDA PERSONAL PER A PERSONES AMB DIVERSITAT FUNCIONAL (DOCUMENTACIÓ ESPECÍFICA)

    MODEL DE DOMICILIACIÓ BANCÀRIA

    Inici
  • Com sol·licitar-ho?

    Passos

    - Presentació de la sol·licitud i la documentació requerida.
    - La tramitació de les sol·licituds correspon a les direccions territorials d'igualtat i polítiques inclusives, que les verificarà, per a la qual cosa poden realitzar d'ofici les actuacions que consideren necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s'ha de pronunciar la resolució, en els termes que preveuen els articles 23.5 i 24 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
    - Les sol·licituds les valorarà una comissió tècnica instructora que es constituirà en cada direcció territorial d'igualtat i polítiques inclusives i que elaborarà una llista ordenada de sol·licitants.
    - L'esmentada comissió elaborarà una llista única prioritzada d'expedients complets per a cada tipus d'acció o ajuda, seguint l'ordre de la seua puntuació, que elevarà a l'òrgan competent per a la concessió d'ajudes les propostes de concessió a favor del nombre de beneficiaris que permeten les disponibilitats de crèdit.
    - La resolució d'aquestes ajudes i prestacions correspondrà al titular de la direcció territorial d'igualtat i polítiques inclusives corresponent, per delegació de la vicepresidenta del Consell i consellera d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

    Recursos que procedixen contra la resolució

    La resolució de concessió esgota la via administrativa i, contra aquesta, es podrà interposar un recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seua notificació o bé directament un recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la seua notificació, de conformitat amb allò que disposa l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

    Inici
  • Com es tramita telemàticament?

    A través de l'enllaç corresponent:

    http://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=18498&version=amp

    Tramitació

    Per a accedir de forma telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), per a la qual cosa pot utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat.
    (https://sede.gva.es/va/web/sede_electronica/sede_certificados).

    IMPORTANT: abans de començar amb la tramitació telemàtica, llegiu atentament tota la informació d'aquest tràmit, amb l'objecte de preparar la documentació que siga necessària per a la tramitació, ja que accedireu a una sol·licitud general, en el qual heu de detallar l'objecte de la vostra sol·licitud, omplir les dades generals i pujar tota la documentació. Per a això cal tindre en compte que:

    1- Heu d'anotar-vos el nom d'aquest tràmit que esteu llegint.

    2- Heu de descarregar els formularis o les plantilles requerides, així com preparar qualssevol altres documents que siguen necessaris, omplir-los, signar-los, si escau, per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent, i guardar-los en el vostre ordinador per a tindre'ls preparats per a annexar-los en la fase "DOCUMENTAR" de la tramitació telemàtica.

    3- Si escau, cal procedir al pagament telemàtic corresponent i guardar-vos el justificant de pagament.

    4- Una vegada preparada la documentació que es considere necessària, heu d'iniciar el tràmit telemàtic fent clic en la icona superior de "Tramitació telemàtica", que us portarà a identificar-vos mitjançant l'assistent de tramitació.


    PASSOS DE LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA:

    a) Heu d'omplir el formulari de dades generals.

    b) * Detalleu amb la màxima concreció possible la matèria objecte del tràmit.
    * Escriviu el nom del tràmit que s'ha anotat en el camp "SOL·LICITUD".
    * Especifiqueu la matèria objecte de la sol·licitud.
    * Indiqueu, igualment, l'àmbit geogràfic (serveis centrals, Castelló, València o Alacant).

    c) Annexeu els formularis i la documentació que prèviament us heu descarregat i heu omplit, inclòs el justificant del pagament de taxes, si escau.

    d) Feu clic sobre el botó "Registrar" (us facilitarà el número de registre, la data, el lloc i l'hora de presentació).

    e) Guardeu i imprimiu (si voleu) el justificant de registre.

    La vostra presentació telemàtica haurà finalitzat.

    Inici
  • Informació complementària

    1. Constitueixen ajudes tècniques i productes de suport, que poden ser objecte d'ajuda per a la seua adquisició, les que figuren incloses en l'annex III de l'Ordre 1/2016, de 20 de gener, de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió d'ajudes i subvencions en matèria d'atenció a persones amb diversitat funcional, promoció de l'autonomia personal i de l'accessibilitat (DOCV núm. 7705, de 26.01.2016).

    2. Ajudes a l'eliminació de barreres arquitectòniques en l'interior de l'habitatge i l'adaptació funcional de la llar:
    -- Només se subvencionaran aquelles unitats d'obra i instal·lacions necessàries per a eliminar les barreres arquitectòniques, excloent-ne qualsevol altra unitat d'obra o instal·lació que no tinga relació amb la supressió de barreres o millora de l'accessibilitat.

    3. Ajudes per a l'adaptació de vehicles:
    - Únicament seran objecte de subvenció els elements que tinguen la condició d'adaptats en vehicles de tracció mecànica.

    4. Ajudes de transport per a l'assistència a tractaments i centres assistencials:
    - En el cas d'ajudes de transport, es consideren despeses subvencionables les despeses de transport necessàries que les persones amb mobilitat reduïda tinguen amb aquest finalitat, per a poder desenvolupar una vida activa, assistir a tractaments i centres assistencials (art. 26 de l'Ordre 1/2016, de 20 de gener, de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives).

    Criteris de valoració

    1. La valoració de les sol·licituds d'ajudes personals per a la promoció de l'autonomia personal es realitzarà conformement als criteris de valoració que recull l'ordre que aprova les bases reguladores d'aquestes ajudes.

    2. La prioritat per a la concessió de les ajudes personals de promoció de l'autonomia personal es determinarà conforme a la puntuació obtinguda per les sol·licituds per a cada tipus d'acció, per a la qual cosa es ponderaran els criteris següents:

    a) Situació econòmica personal (acreditada a través de la renda i els ingressos que tinga en l'últim exercici). Es valorarà la renda personal del sol·licitant, per a la qual cosa correspondrà la puntuació més alta a les rendes més baixes, amb un màxim de 50 punts.
    La situació econòmica es ponderarà tenint en compte la renda per capita individual anual del sol·licitant o renda per capita familiar anual (resultant de dividir els recursos econòmics de la unitat familiar que forme part pel nombre de membres que té), conformement al barem següent:

    Renda per capita Punts
    Inferior a 80 % IPREM: 50
    Inferior a 100 % IPREM: 40
    Inferior a 150 % IPREM: 35
    Inferior a 200 % IPREM: 25
    Inferior a 250 % IPREM: 20
    Inferior a 300 % IPREM: 15

    A l'efecte de la present convocatòria, constitueixen modalitats d'unitat familiar les que estableix la Llei de l'Impost sobre la Renda de les Persones Físiques, i la referència de l'indicador públic de renda d'efectes múltiples (IPREM) s'entén en quantia anual referit a 12 mensualitats.

    b) Situació funcional (tenint en compte com a elements: grau de discapacitat, situació i grau de dependència i acreditació d'altres característiques o situacions especials), amb un màxim de 30 punts, conformement al barem següent:
    - Grau III de dependència: 30 punts
    - Grau II de dependència: 25 punts
    - Grau I de dependència: 20 punts
    - Grau de discapacitat igual o superior a 40 % amb diversitat funcional sensorial (auditiva o visual) sense valoració de dependència: 25 punts
    - Grau de discapacitat superior a 33 % amb diversitat funcional sensorial (auditiva o visual) sense valoració de dependència: 20 punts
    - Grau de discapacitat superior a 50 % en un altre tipus de diversitat funcional sense valoració de
    dependència: 10 punts

    c) Situació social en relació amb l'entorn familiar i social (situació familiar, càrregues familiars, necessitat de suports i altres circumstàncies, com situació de desocupació, risc d'exclusió, vulnerabilitat social o altres que puguen ser objecte de valoració), amb un màxim de 20 punts, conformement al barem següent:
    - Família nombrosa o monoparental: 20 punts
    - Persona amb diversitat funcional i amb responsabilitats familiars (fills): 15 punts
    - Discapacitat en grau igual o superior al 65 % o dependència en graus III i II, reconeguda a un altre membre de la unitat familiar: 15 punts
    - Discapacitat en grau inferior al 65 % o dependència en grau I, reconeguda a un altre membre de la unitat
    familiar: 10 punts.
    - Viu a soles i necessita suports per a la vida autònoma: 10 punts.
    - Barreres arquitectòniques en habitatge familiar: 10 punts.
    - Altres circumstàncies especials acreditades per informes o certificats oficials (desocupació, agreujament familiar, risc d'exclusió, vulnerabilitat social, etc.), que la Comissió de Valoració puga valorar:10 punts

    3. Per a poder concedir la subvenció, les sol·licituds d'ajuda personal per a la promoció de l'autonomia personal han d'obtindre la puntuació mínima de 60 punts.

    4. En cas de coincidir la puntuació obtinguda per dues o més sol·licituds, les ajudes seran concedides atenent el criteri de nivell de renda més baix i, en cas de persistir, perquè es troben en el mateix grup de nivell de renda, l'ordre de prioritat serà el corresponent a la data de registre d'entrada de la sol·licitud en l'òrgan competent per a resoldre.

    Obligacions

    El termini màxim de presentació de la justificació d'aquestes ajudes serà, en tot cas, abans del dia 1 de desembre de l'any en curs.

    Per a l'abonament, s'ha de presentar davant de l'òrgan competent de la direcció territorial, en el dit termini, la factura original o la còpia degudament compulsada de l'acció executada, amb la documentació complementària següent:
    a) Llicència municipal d'obra, si és el cas.
    b) Permís de circulació, cal ajustar i reflectir l'adaptació per a la qual se sol·licita i es va concedir l'ajuda a allò que s'ha estipulat en aquest.

    Per a l'abonament de les ajudes de transport, s'ha de presentar davant de l'òrgan competent de la direcció territorial, com a únic justificant, la certificació d'assistència pel període per al qual es concedeix l'ajuda.

    Sancions

    S'aplicarà el règim sancionador per la comissió d'infraccions administratives previstes en la normativa bàsica estatal que estableix el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, als subjectes beneficiaris de subvencions que siguen responsables d'aquestes, així com segons el que disposa el capítol IV del títol X de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del sector públic instrumental i de subvencions.

    Inici
  • Fonts jurídiques i/o documentals

    Normativa

    - Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18.11.2003), en relació, Llei 11/2003, de 10 d'abril, de la Generalitat, sobre l'Estatut de les persones amb discapacitat (DOGV núm. 4479, d'11/04/2003).
    - Títol X de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del sector públic instrumental i de subvencions (DOCV núm. 7464, de 12/02/2015).
    - Ordre 1/2016, de 20 de gener, de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió d'ajudes i subvencions en matèria d'atenció a persones amb diversitat funcional, promoció de l'autonomia personal i de l'accessibilitat (DOCV núm. 7705, de 26.01.2016).
    - Llei 11/2003, de 10 abril, de la Generalitat, sobre l'Estatut de les persones amb discapacitat (BOE núm. 122, de 22.05.2003)
    - RESOLUCIÓ de 14 de març de 2018, de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, per la qual es convoquen per a l'exercici 2018 ajudes personals per a la promoció de l'autonomia personal i l'atenció especialitzada residencial de persones amb diversitat funcional. (DOGV núm. 8262, de 27.03.2018)
    - Resolució de 12 d'abril de 2019, de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, per la qual es convoquen per a l'exercici 2019 ajudes personals per a la promoció de l'autonomia personal i l'atenció especialitzada residencial de persones amb diversitat funcional (DOGV núm. 8532 de 18.04.2019)

    Llista de normativa

    Vegeu l'Ordre 1/2016, de 20 de gener (bases reguladores).

    Vegeu la Resolució de 14 de maig de 2018.

    Vegeu la Resolució de 12 d'abril de 2019.

    Inici

  • La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.

    La present informació té exclusivament caràcter il·lustratiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.