Sol·licitud d'informe higienicosanitari sobre projectes de construcció, reforma o adaptació de les piscines d'ús col·lectiu i dels parcs aquàtics. - GVA.ES
Sol·licitud d'informe higienicosanitari sobre projectes de construcció, reforma o adaptació de les piscines d'ús col·lectiu i dels parcs aquàtics.
Organisme: Conselleria de Sanitat
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Solicitud de informe higiénico-sanitario sobre proyectos de construcción, reforma o adaptación de las piscinas de uso colectivo y de los parques acuáticos.
Observacions
Observacions
L'activitat recreativa en relació amb les piscines i parcs aquàtics es troba inclosa en els apartats 2.3.5 i 2.4.4 del catàleg de la Llei 14/2010, de 3 de desembre, de la Generalitat, d'Espectacles Públics, Activitats Recreatives i Establiments Públics, per la qual cosa el procediment per a la nova obertura d'estes activitats serà el regulat en l'esmentada llei, d'acord amb el que disposen els seus articles 9 i 10.
En este sentit, el titular de piscina o parc aquàtic haurà d'iniciar el procediment en l'ajuntament del municipi on es pretén ubicar la instal·lació recreativa. La corporació local serà la que, en funció de les característiques del projecte de l'obra, tramite la sol·licitud basant-se en el que establix l'article 9, o segons l'article 10, ambdós de la Llei 14/2010.
Procediments relacionats
Procediments relacionats
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Llei 14/2010, de 3 de desembre, de la Generalitat, d'Espectacles Públics, Activitats Recreatives i Establiments Públics (DOCV núm. 6414, de 10/12/2010).
- Llei 2/2012, de 14 de juny, de la Generalitat, de Mesures Urgents de Suport a la Iniciativa Empresària i els Emprenedors, Microempreses i Xicotetes i Mitjanes Empreses de la Comunitat Valenciana (disposició final primera) (DOCV núm. 6800, de 20/06/2012).
- Reial Decret 314/2006, de 17 de març, pel qual s'aprova el Reglament Tècnic de l'Edificació (BOE núm. 74, de 28/03/2006).
- Reial Decret 1027/2007, de 20 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament d'Instal·lacions Tèrmiques en els Edificis (BOE núm. 207, de 29/08/2007).
- Normativa higienicosanitària de la qualitat de l'aigua de piscines:
- Reial Decret 742/2013, de 27 de setembre, pel qual s'establixen els criteris tècnics-sanitaris de les piscines (BOE núm. 244, de 11/10/2013). (*)
- Reial Decret 865/2003, de 4 de juliol, pel qual s'establixen els criteris higiènics-sanitaris per a la prevenció i control de la legionel·losi (BOE núm. 171, de 17/07/2003).
- (*) (Una vegada en vigor el Reial Decret 742/2013 , els decrets autonòmics de piscines seran aplicables en tot el que no s'oposen als disposat en el dit reial decret).
- DECRET 85/2018, de 22 de juny, del Consell, pel qual s'estableixen els criteris higienicosanitaris aplicables a les piscines d'ús públic. (DOGV nº 8331 de 04/07/2018)
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Presentació
Presentació
Telemàtica
1.- Per a accedir de manera telemàtica el sol·licitant hauran de disposar d';un sistema de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la «Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació». Entre aquests sistemes s';admeten:
- El DNIe (DNI electrònic), els certificats emesos per la FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per l';ACCV (Autoritat de Certificació de la C.Valenciana). https://sede.gva.es/es/sede_certificados .
- També s';admet clau-permanent de l';Estat com a mètode d';autenticació i signatura per a la tramitació telemàtica dins de la seu electrònica de la Generalitat. Aquest mecanisme únicament és acceptat per a les persones físiques i per tant queden excloses les persones jurídiques (empreses, ajuntaments, entitats....).
Més informació en https://sede.gva.es/va/sede_certificados
2 .- Per a realitzar tràmits per via telemàtica davant l';Administració de la Generalitat actuant en representació d';una altra persona (física o jurídica), haurà d';inscriure';s prèviament en el REGISTRE DE REPRESENTANTS de l';ACCV, o bé en el REGISTRE ELECTRÒNIC D';APODERAMENTS de l';Administració General de l';Estat, la respectiva informació del qual està disponible en l';apartat ";Enllaços"; d';aquest tràmit.
Sense aqueixa inscripció prèvia, a més de no quedar acreditada la seua representació, no es rebrà res en la carpeta ciutadana de la persona presentadora.
3- Així mateix s';ha de tindre instal·lat en el seu ordinador l';aplicació autofirma en el cas que vaja a realitzar la signatura amb el seu certificat digital. https://firmaelectronica.gob.es/home/descargas.html
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Abans de començar amb la tramitació telemàtica llija atentament tota la informació d';aquest tràmit, a fi de preparar la documentació que siga necessària per a la seua tramitació, ja que accedirà a una sol·licitud general, en el qual vosté mateix haurà de detallar l';objecte de la seua sol·licitud, emplenar les dades generals i pujar tota la documentació. Per a això caldrà tindre en compte que:
1- Haurà d';anotar-se el nom d';aquest tràmit que està llegint.
2- Haurà de descarregar els formularis o plantilles requerides, així com preparar qualssevol altres documents que estime necessari, emplenar-los, signar-los, en el seu cas, per les persones que, segons el tipus de document, procedisca, i guardar-los en el seu ordinador per a tindre';ls preparats per a annexar-los en la fase ";DOCUMENTAR"; de la tramitació telemàtica.
3- Si escau, haurà de procedir al pagament telemàtic corresponent i guardar-se el justificant de pagament.
4- Una vegada preparada la documentació que es considere necessària, iniciarà el tràmit telemàtic punxant la icona superior de ";Tramitació telemàtica";, que li portarà a identificar-se mitjançant l';Assistent de Tramitació.
PASSOS DE LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA:
a) Haurà d';emplenar el formulari de dades generals atenent especialment els següents apartats:
- En l';apartat Àmbit territorial ha de seleccionar on dirigeix la sol·licitud (Serveis Centrals (Direcció General), SSTT Castelló, SSTT València o SSTT Alacant)
- En l';apartat Matèria ha de seleccionar la matèria objecte del tràmit.
- En l';apartat Exposició s';ha d';indicar el nom del procediment.
b) Annexe els formularis i la documentació que prèviament ha sigut descarregada i emplenada, inclòs el justificant del pagament de taxes, si escau.
c) Fer clic sobre el botó Registrar (li facilitarà el número de registre, data, lloc i hora de La seua presentació).
d) Guardar i imprimir (si ho desitja) el justificant de registre.
La seua presentació telemàtica haurà finalitzat.
Normativa
Normativa
- Vegeu la Llei 2/2012, de 14 de juny (disposició final primera).
- Vegeu la Llei 14/2010, de 3 de desembre.
- Vegeu el Reial Decret 1027/2007, de 20 de juliol.
- Vegeu el Reial Decret 314/2006, de 17 de març.
- Vegeu el Reial Decret 742/2013, de 27 de setembre.
- Vegeu el Reial Decret 865/2003.
- Vore el Decret 85/2018
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- Conselleria de Sanitat
C/ MISSER MASCÓ, 31 -33
46010 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Conselleria de Sanitat
C/ MISSER MASCÓ, 31 -33
46010 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí