Sol·licitud de còpia autèntica de documentació d'associacions, federacions, confederacions i unions d'associacions - GVA.ES
Sol·licitud de còpia autèntica de documentació d'associacions, federacions, confederacions i unions d'associacions
Conselleria de Justícia i Administració Pública
Què és
Sol·licitud de còpia autèntica de documentació d'associacions, federacions, confederacions i unions d'associacions.
- Llei orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del dret d'associació (BOE núm. 73, de 26/03/2002).
- Llei 14/2008, de 18 de novembre de 2008, de la Generalitat, d'associacions de la Comunitat Valenciana (DOCV núm. 5900, de 25/11/2008).
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015).
A qui va dirigit
Qualsevol persona interessada.
Com es tramita
Per a consultar dubtes sobre la tramitació del seu expedient pot consultar-les en les següents adreces de correu electrònic:
Alacant: entitats_jurídiques_dt_alicante@gva.es
Castelló: regaso_cas@gva.es
València: registre_asociacionesvcia@gva.es
12001 - Castelló/Castellón
03002 - Alacant/Alicante
46018 - València/Valencia
Entitats col·laboradores de certificació
Sol·licitud
Durant tot l'any.
- Imprés de sol·licitud normalitzat.
No subjecte a pagament de taxa.
Per a accedir de forma telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), per a la qual cosa pot utilitzar qualsevol sistema de...
a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen.
b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, cabildos i consells insulars, a la dels ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'ha subscrit el conveni oportú.
c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca.
d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger.
e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.
I, preferentment, a:
On dirigir-se
Resolució
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Societat i consum
- Relacions amb la ciutadania
- Fundacions, associacions i altres colectius
- Relacions amb la ciutadania
- Societat i consum