Detall de Procediment

Sol·licitud de reducció de l'horari general de tancament de locals públics.

Codi SIA: 210520
Codi GUC: 95
Organisme: Conselleria de Justícia i Interior
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Podrà sol·licitar-se la reducció de l'horari general de tancament de locals concrets que, per motius degudament acreditats, ocasionen molèsties als veïns del seu entorn físic.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Decret 21/2017, de 22 de desembre, del president de la Generalitat, pel qual es regulen els horaris d'espectacles públics, activitats recreatives i establiments públics, per a l'any 2018 (DOGV núm. 8201, de 29/12/2017).
  • Decret 143/2015, d'11 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la llei 14/2010, de 3 de desembre, de la Generalitat, d'espectacles públics, activitats recreatives i establiments públics (DOCV núm. 7615, de 15.09.2015).
  • Resolució de 22 de juliol de 2015, del director general de l'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències, de delegació de competències (DOCV núm. 7578, de 24 de juliol)
  • Orde 15/2014, de 16 de desembre, de la Conselleria de Governació i Justícia, per la qual es regulen els horaris d'espectacles públics, activitats recreatives i establiments públics, per a l'any 2015 (DOCV núm. 7429, de 23/12/14).
  • Llei 14/2010, de 3 de desembre, de la Generalitat, d'espectacles públics, activitats recreatives i establiments públics (DOCV núm. 6414, de 10/12/2010).
  • Resolució de 9 de maig de 2005, del director general de Qualitat Ambiental, relativa a la disposició transitòria primera del Decret 266/2004, de 3 de desembre, del Consell de la Generalitat, pel qual s'estableixen normes de prevenció i correcció de la contaminació acústica en relació amb activitats, instal·lacions, edificacions, obres i serveis (DOGV núm. 5.017, de 31/05/2005).
  • Decret 266/2004, de 3 de desembre, del Consell de la Generalitat, pel qual s'estableixen normes de prevenció i correcció de la contaminació acústica en relació amb activitats, instal·lacions, edificacions, obres i serveis (DOGV núm. 4901, de 13/12/2004).
  • Correcció d'errors del Decret 266/2004, de 3 de desembre, del Consell de la Generalitat, pel qual s'estableixen normes de prevenció i correcció de la contaminació acústica en relació amb activitats, instal·lacions, edificacions, obres i serveis (DOGV núm. 4962, de 09/03/2005).
  • Correcció d'errors del Decret 266/2004, de 3 de desembre, del Consell de la Generalitat, pel qual s'estableixen normes de prevenció i correcció de la contaminació acústica en relació amb activitats, instal·lacions, edificacions, obres i serveis (DOGV núm. 5023, de 08/06/2005).
  • Llei 7/2002, de 3 de desembre, de la Generalitat Valenciana, de protecció contra la contaminació acústica (DOGV núm. 4394, de 09/12/2002).

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any.

Formularis i documentació

- Imprés de sol·licitud, segons model, on es faça constar: · Nom, cognoms, DNI, telèfon, fax, adreça electrònica i domicili a l'efecte de notificacions de l'interessat i, si és el cas, de la persona que el represente, així com el lloc, la data i la signatura de l'interessat. - En el cas de persones jurídiques, còpies confrontades de l'escriptura de constitució i del CIF de la societat, així com dels poders de representació atorgats per la referida mercantil, original i fotocòpia per a confrontar-los.

Presentació

Presentació

Presencial
a) Als registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen. b) Als registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, capítols i consells insulars, als ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'haguera subscrit el conveni oportú. c) A les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca. d) A les representacions diplomàtiques o les oficines consulars d'Espanya a l'estranger. e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents. I, preferentment, en: * REGISTRE GENERAL DE LA DIRECCIÓ GENERAL DE L'AGÈNCIA DE SEGURETAT I RESPOSTA A LES EMERGÈNCIES. C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77, CIUTAT ADMINISTRATIVA 9 D'OCTUBRE - TORRE 4 46018 - València Tel.: 012 Fax: 961209090

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- La reducció de l'horari dels establiments públics a què es refereix la Llei 14/2010, de 3 de desembre, s'efectuarà per l'òrgan competent de la Generalitat amb caràcter supletori a la preferent actuació dels ajuntaments en aquest àmbit. - En aquest supòsit, en cas d'inacció de l'Ajuntament, i amb la sol·licitud prèvia per part de l'interessat, l'Administració de la Generalitat podrà tramitar el procediment de reducció d'horari. La sol·licitud haurà d'estar motivada. La Generalitat sol·licitarà informe a l'entitat local a l'efecte de demanar la informació procedent i els antecedents del cas. Així mateix, sol·licitarà els informes als quals es refereix l'article 160.2 del Reglament de desplegament de la llei d'espectacles valenciana. - Una vegada instruït el procediment resoldrà en el termini màxim de tres mesos, que computaran des de la presentació de la sol·licitud. La resolució indicarà el termini en què estarà vigent la dita reducció. La falta de resolució produirà els efectes indicats en l'article 44.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre. La resolució que resolga l'expedient de reducció d'horari es notificarà: a) Al titular o titulars dels espectacles, activitats o establiments l'horari del qual haja sigut modificat. b) Als que tinguen la condició d'interessats en el procediment. c) A l'ajuntament o ajuntaments afectats en els procediments iniciats per la Generalitat. d) A la Generalitat quan el procediment s'inicie per un ajuntament. e) A la Delegació del Govern o Subdelegació del Govern de la província en què es troben el o els establiments afectats.

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

Observacions

Observacions

Recurs potestatiu de reposició davant del director general de l'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències, en el termini d'un mes comptat a partir del dia següent a aquell en què tinga lloc la notificació de l'acte, en funció del que s'ha indicat en la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú (BOE núm. 285, de 27 de novembre) i en el Decret 151/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Presidència de la Generalitat (DOCV núm. 7620, de 22 de setembre). Els previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú i la resta de previstos en la normativa que siga aplicable.

Termini màxim

Termini màxim

El termini per a tramitar i resoldre els expedients serà de tres mesos a comptar de la data de presentació de la documentació. Transcorreguts tres mesos sense que s'haja dictat cap resolució, els expedients es consideraran desestimats.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

Sancions

Sancions

Les previstes en la Llei 14/2010, de 3 de desembre, de la Generalitat, d'espectacles públics, activitats recreatives i establiments públics (DOCV núm. 6414, de 10/12/2010).