Convocatòria d'ajudes destinades a finançar accions en matèria de recursos humans per a impulsar la investigació i la formació en investigació sanitària, biomèdica i de salut pública per a l'exercici 2025

Conselleria de Sanitat

Codi SIA: 3173662
|
Codi GVA: 103782
Descarregar informació
Termini de sol·licitud obert

Des de 04-06-2025

Fins 25-06-2025

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Procediments relacionats
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Al·legació / Aportació
  • Resolució
  • Justificació
  • Altres tràmits
  • Recurs de reposició
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

Què és

Què és i per a què servix

L'objecte és convocar, en règim de publicitat, objectivitat i concurrència competitiva, subvencions destinades a finançar accions en matèria de recursos humans, per a incentivar la investigació i la formació en investigació sanitària, biomèdica i de salut pública.

Terminis
Sol·licitudTermini obert
Des de 04-06-2025 fins a 25-06-2025
Al·legació / AportacióTermini obert
JustificacióTermini obert
Recurs de reposicióTermini obert
Observacions

Gastos subvencionables

1.  Podran ser objecte de subvenció els següents tipus de gasto:

a. Gastos de personal: costos parcials o totals, incloent-hi les assegurances socials, ocasionats per la formalització de contractes de personal investigador, tècnic i de gestió d'investigació en el marc de les convocatòries competitives d'àmbit nacional i autonòmic, tant predoctorals com postdoctorals, tècnics de laboratori, o qualsevol altra figura de contracte inclosa en el Pla Estatal d'Investigació Científica i Tècnica i d'Innovació. També es podran finançar els gastos de contractació de personal tècnic i de gestió d'investigació de les entitats beneficiàries no incloses en el marc de les convocatòries competitives. En cap cas es finançaran els gastos ja subvencionats per altres entitats públiques o privades distintes de l'entitat beneficiària.

b. Gastos per dietes i desplaçaments: gastos abonats per les entitats beneficiàries derivats de les accions de mobilitat del personal investigador, de gestió d'investigació i innovació, tant del personal directament contractat per les entitats beneficiàries com del personal investigador del sistema sanitari públic de la Comunitat Valenciana l'activitat investigadora de la qual és gestionada per tals entitats. Se subvencionaran els gastos ocasionats per estades realitzades en centres d'investigació fora de la Comunitat Valenciana durant l'anualitat 2025. No es consideraran accions de mobilitat aquells desplaçaments realitzats per a l'assistència a congressos, jornades, reunions o similars. La quantia màxima imputable a esta subvenció serà de 1.200 euros mensuals per gastos d'allotjament i manutenció, si l'estada es realitza a Espanya, i 2.000 euros, si es realitza en un país estranger, i una ajuda addicional per al viatge anada i tornada al centre de destinació que tindrà una quantia de 300 euros si el destí és nacional i 600 euros si el destí és internacional. En cap cas es finançaran els gastos ja subvencionats per altres entitats públiques o privades distintes de l'entitat beneficiària.

c. Gastos de formació: gastos ocasionats per l'assistència a activitats formatives en matèria d'investigació i innovació del personal investigador i de gestió de les entitats beneficiàries o del personal investigador del sistema sanitari públic de la Comunitat Valenciana l'activitat investigadora de la qual és gestionada per tals entitats. Estos gastos inclouen la inscripció al curs, desplaçament, allotjament i manutenció. No seran finançables els costos associats a cursos de temàtica general com a idiomes, informàtica o similars. Tampoc es consideraran activitats formatives l'assistència a congressos, jornades, reunions o similars. Els gastos de transport subvencionats correspondran a bitllets en classe turista o equivalent, finançant-se fins a un import màxim de 600 euros per desplaçament. Per als costos de desplaçaments derivats de la utilització de vehicle propi i els costos d'allotjament i dietes corresponents a estos desplaçaments es prendrà com a referència el màxim de les quantitats que es detallen en el Decret 24/1997, d'11 de febrer, sobre indemnitzacions per raó de servici i gratificacions per servicis extraordinaris, modificat pel Decret 64/2011, de 27 de maig i pel Decret 7/2023, de 27 de gener, els dos del Consell, o en el Reial decret 462/2002, de 24 de maig, sobre indemnitzacions per raó de servici, en cas de desplaçaments d'àmbit internacional o, si és el cas, la normativa que vinguera a substituir-los.

 

A qui va dirigit

Ciutadania
Empreses
Administració
Persones interessades

Podran sol·licitar les subvencions objecte d'esta convocatòria:

a) Les fundacions del sector públic de la Generalitat adscrites a la Conselleria de Sanitat que gestionen l'activitat investigadora dels Departaments de Salut.

b) Les fundacions d'investigació vinculades als  consorcis adscrits a la Conselleria de Sanitat de la Generalitat

c) Les fundacions d'investigació en salut que en el seu Patronat o òrgan de govern compten amb participació majoritària de personal de la Generalitat.

Requisits

1.Totes les entitats sol·licitants han de complir els requisits per a ser considerades organisme d'investigació, tal com està definit en el del Marc sobre ajudes estatals d'investigació i desenrotllament i innovació aprovat per la Comissió Europea en la seua comunicació publicada en el Diari Oficial de la Unió Europea, sèrie C, de 28 d'octubre de 2022 (2022/C/414/01).

2. No podran obtindre la condició d'entitat beneficiària de les subvencions regulades en esta convocatòria les entitats en la qual concórrega alguna de les circumstàncies establides en l'article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i en els articles 18 i concordants del Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol.

3. Les declaracions responsables del compliment d'estos requisits per part de les entitats sol·licitants estaran incorporades en el formulari normalitzat de sol·licitud de les subvencions, tal com es detalla en la base quinta de la Resolució de 13 de març de 2025, de bases reguladores.

 

Com es tramita

Procés de tramitació

1. El procediment s'iniciarà d'ofici mitjançant convocatòria aprovada per resolució de la persona titular de la direcció general competent en matèria d'investigació sanitària que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, actuant per delegació del conseller de Sanitat.

2. L'òrgan instructor, a qui correspondrà la tramitació del procediment, serà la unitat administrativa superior dependent de la direcció general competent en matèria d'investigació i innovació en salut, així com el servici dependent d'aquella que exercisca les funcions a este efecte.

3. Rebudes les sol·licituds i incoats els expedients, l'òrgan instructor procedirà a verificar que la sol·licitud reunix els requisits exigits i s'acompanya de la documentació que siga exigible. Si la documentació aportada fora incompleta, es requerirà, per qualsevol mitjà que permeta tindre constància de la seua recepció per les entitats sol·licitants, perquè, en el termini de 10 dies hàbils, esmenen la falta o acompanyen els documents preceptius,

4. El llistat de sol·licituds admeses per a la seua avaluació es publicarà en la guia PROP de la Generalitat, www.prop.gva.es, assortint tots els efectes de notificació practicada.

5. L'avaluació de les sol·licituds l'efectuarà la comissió d'avaluació conforme als criteris, formes i prioritats de valoració establits en les bases reguladores, o si és el cas, en la convocatòria.

6. La comissió podrà proposar el finançament total o parcial de les activitats proposades per les entitats potencialment beneficiàries.

7. La comissió de valoració estendrà acta i elevarà informe a l'òrgan instructor, segons el resultat de l'avaluació de les sol·licituds, amb una relació prioritzada de les entitats beneficiàries.

8. L'òrgan instructor formularà proposta de resolució provisional i la notificarà a les entitats interessades perquè en el termini de 10 dies naturals des de la seua notificació, presenten les al·legacions que estimen pertinents.

9. Examinades i valorades les al·legacions per l'òrgan col·legiat competent, realitzarà informe d'estes, i l'òrgan instructor  formularà la proposta de resolució definitiva. En cas de no presentar-se al·legacions, la proposta provisional tindrà caràcter de definitiva. La proposta de concessió definitiva es notificarà a les entitats interessades que hagen sigut proposades com a beneficiàries, remetent-se'ls el corresponent document d'acceptació, que haurà de ser retornat degudament emplenat en el termini de 5 dies hàbils. Cas de no retornar-ho en este termini, s'entendrà com una renúncia a la subvenció concedida.

10. L'òrgan instructor, vistes les acceptacions i possibles renúncies formularà la proposta de resolució definitiva que elevarà a la persona titular de la direcció general amb competències en investigació sanitària qui dictarà la corresponent resolució.

11. La resolució del procediment es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, la qual cosa assortirà els efectes de notificació a les persones interessades,

 

 

 

 

Criteris de valoració

Per a l'avaluació es tindran en compte els següents criteris:

1. Gasto en contractació de personal investigador (màxim 40 punts). Import anual compromés per part de l'entitat per al cofinançament dels contractes vigents l'any de la convocatòria, de personal investigador i/o tècnic de laboratori associats a convocatòries competitives d'àmbit nacional integrades en el Pla Estatal d'Investigació Científica i Tècnica i d'Innovació, o en l'àmbit de les convocatòries públiques competitives de la Generalitat Valenciana. No es comptabilitzaran els contractes duts a terme en convocatòries competitives per les pròpies entitats beneficiàries en convocatòries intramurals solos o en col·laboració amb altres entitats d'investigació. Tampoc s'inclouran els contractes finançats íntegrament per l'entitat beneficiària. La puntuació s'assignarà de manera proporcional a l'import compromés, corresponent-li al valor màxim 40 punts. Aquelles entitats que no tinguen cap finançament compromés no puntuaran en este apartat.

2. Projectes d'investigació sanitària, biomèdica i de salut pública (màxim 30 punts). Es comptabilitzen el nombre de projectes d'investigació obtinguts o iniciats en convocatòries competitives nacionals i internacionals d'entitats públiques o privades en els últims 3 anys. S'assignaran 0,5 punts per cada projecte internacional obtingut dins dels Programes Marc d'Investigació de la Unió Europea que estiguen vigents, 0,4 punts per cada projecte internacional d'altres entitats públiques finançadores, 0,3 punts per cada projecte del Pla Nacional de Subvencions que estiga vigent, 0,2 punts per cada projecte subvencionat per alguna de les conselleries de la Generalitat Valenciana, i 0,1 punts per cada projecte competitiu subvencionat per entitats privades o societats mèdiques, tant nacionals com internacionals. S'adjudicarà 1 punt addicional quan en el total dels projectes obtinguts hi haja una major proporció de dones dirigint-los. No s'inclouran aquelles subvencions per a contractació de personal que no incloguen, a més, finançament per a l'execució d'un projecte. Si el projecte és coordinat amb altres entitats, només s'inclouran aquells projectes en els quals els altres grups participants pertanguen a entitats privades de la Comunitat Valenciana o siguen pertanyents a centres d'investigació de fora de la Comunitat Valenciana. Els coordinats entre centres vinculats a l'Administració Pública de la Comunitat Valenciana s'inclouran en l'apartat 3 d'esta base, aliances entre grups d'investigació.

3. Aliances entre grups d'investigació (màxim 30 punts). Es tindran en compte les mesures adoptades en els últims 3 anys per a incrementar la massa crítica dels grups d'investigació mitjançant aliances per al desenrotllament d'activitats investigadores amb altres grups d'investigació en salut en entitats vinculades a l'administració pública de la Comunitat Valenciana (fundacions d'investigació vinculades a la conselleria amb competències en matèria de sanitat, centres del sistema d'investigació i innovació en salut, universitats, instituts tecnològics…). A l'efecte d'estes subvencions, es consideraran com a aliances tant les que generen grups mixtos d'investigació com aquelles que possibiliten l'obtenció de projectes d'investigació competitius amb participació de grups d'investigació de manera coordinada.

També s'inclouran en este apartat la participació en CIBER o Xarxes Nacionals de grups d'investigació de l'entitat sol·licitant (només es comptabilitzarà la participació de cada entitat una vegada per CIBER o Xarxa, encara que hi haja diversos grups participants de la mateixa). No es comptabilitzaran com a aliances aquelles realitzades entre grups d'investigació pertanyents a la mateixa entitat sol·licitant. S'assignaran 0,5 punts per cada aliança.

 

 

Òrgans de tramitació

Entitats col·laboradores de certificació

Sol·licitud

Termini
Des de 04-06-2025 fins a 25-06-2025

El termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el DOGV. (DOGV nº 10122 , de 03/06/2025)

Documentació

1. Només s'admetrà una única sol·licitud per entitat, firmada pel representant legal de l'entitat, mitjançant el formulari normalitzat que es trobarà disponible en la seu electrònica o portal institucional de la Generalitat en internet, https://sede.gva.es, en la pàgina web de la conselleria amb competències en matèria de sanitat, www.san.gva.es, i en la guia PROP de la Generalitat, www.prop.gva.es.

2. S'adjuntarà la següent documentació:

a. Llistat de personal investigador contractat dins de les convocatòries competitives públiques nacionals integrades en el Pla Estatal d'Investigació Científica i Tècnica i d'Innovació. També s'inclouran el personal contractat en l'àmbit de les convocatòries competitives públiques de les entitats de la Generalitat Valenciana. No s'inclouran els contractes duts a terme en convocatòries competitives per les pròpies entitats beneficiàries en convocatòries intramurals, sols o en col·laboració amb altres entitats d'investigació. Tampoc s'inclouran els contractes finançats íntegrament per l'entitat beneficiària. El llistat es presentarà en format Excel i contindrà per orde els següents camps: Cognoms i nom de la persona contractada / Tipus convocatòria (indicar si pla estatal o entitats GVA) / Programa o convocatòria / Entitat finançadora (nom) / Codi expediente convocatòria / Data inicie contracte / Data fi contracte / Total cost / Quantitat a cofinançar en 2025.

b. Llistat dels projectes d'investigació de concurrència competitiva finançats per entitats públiques o privades, nacionals o internacionals, obtinguts i iniciats durant els últims tres anys per l'entitat sol·licitant de la subvenció. No s'inclouran aquelles convocatòries competitives per a finançament de personal, si no s'inclou finançament per a l'execució d'un projecte. Si el projecte és coordinat amb altres entitats, només s'inclouran en este apartat aquells projectes en els quals els altres grups participants pertanguen a entitats privades de la Comunitat Valenciana o siguen pertanyents a centres d'investigació de fora de la Comunitat Valenciana. Els coordinats entre centres vinculats a l'Administració Pública de la Comunitat Valenciana s'inclouran en l'apartat c d'este article, aliances entre grups d'investigació. El llistat de projectes es presentarà en format Excel i contindrà per orde els següents camps: Títol del projecte / Investigador/a principal / Departament/ Data inicie / Data fi / Entitat finançadora / Àmbit (internacional, nacional o autonòmic) / Projecte coordinat (Sí o No) / Altres entitats participants en el projecte.

c. Llistat de les aliances entre grups d'investigació d'entitats vinculades a l'Administració Pública de la Comunitat Valenciana, en les quals estiga inclosa l'entitat sol·licitant i que mantinguen la seua activitat vigent. A l'efecte d'esta convocatòria es consideraran com a aliances tant les que generen grups mixtos d'investigació com aquelles que possibiliten l'obtenció de projectes d'investigació competitius amb participació de grups d'investigació de manera coordinada. També s'inclouran en este apartat la participació en CIBER o Xarxes Nacionals de grups d'investigació de l'entitat sol·licitant (només es comptabilitzarà la participació de cada entitat una vegada per CIBER o Xarxa, encara que hi haja diversos grups participants de la mateixa). No es comptabilitzaran com a aliances els convenis generalistes entre entitats per a la col·laboració en investigació, ni l'aliança entre grups d'investigació pertanyents a la mateixa entitat sol·licitant. El llistat d'aliances es presentarà en format Excel i contindrà per orde els següents camps: Referencia / Nom aliança/ Investigador/a Principal / Entitat finançadora/ Data inicie / Data fi / Tipus d'aliança (Unitat mixta, projecte coordinat o xarxa nacional) / Altres entitats participants en l'aliança.

d. Pressupost sol·licitat per a ser subvencionat a través d'esta convocatòria.

 

 

 

 

Taxa o pagament

Aquest procediment no comporta cap mena de pagament.

Forma de presentació

Al·legació / Aportació

Termini
Termini obert
Forma de presentació

Resolució

Termini màxim

D'acord amb la Llei 6/2024, de 5 de desembre, de la Generalitat, de simplicación administrativa, en el seu article 32.1, com a regla general, el termini màxim de notificació de la resolució en tots els procediments administratius competència de la Generalitat serà de tres mesos. No obstant això, en este procediment, el temps necessari per a la revisió de tota la documentació, així com l'avaluació i altres fases en la seua tramitació fins a arribar a la resolució d'este, aconsella establir un termini màxim de sis mesos, tal com autoritza l'article 32.2 de la precitada Llei 6/2024.

Quantia i cobrament

Quantia. L'import màxim global destinat a finançar estes ajudes serà de 3.000.000 euros.

Pagament.

- El pagament de la subvenció es realitzarà a compte després de la concessió de les ajudes.

- Els beneficiaris tindran de termini fins al 31 de gener de 2026 per a presentar la documentació justificativa de la totalitat de la subvenció concedida.

- La justificació de gastos i pagaments es realitzarà mitjançant la presentació de la documentació que es detalla en la Resolució de bases.

- Els gastos que es presenten a fi de justificar les subvencions concedides hauran d'haver-se realitzat durant l'any corresponent a l'anualitat 2025, i haver-se abonat amb anterioritat a la finalització del període de justificació.

- En cas que els gastos justificats correctament no cobriren la totalitat de l'ajuda, es procedirà a la liquidació de la mateixa que podrà derivar-se en una regularització, que implicarà l'exigència del reintegrament dels imports indegudament percebuts.

Efecte silenci / Esgota via administrativa
Desestimatori
/ Sí
Recurs que procedeix contra la resolució
Potestatiu de reposició / Contenciós-administratiu
Obligacions

1. Les entitats beneficiàries *estan subjectes a les obligacions generals derivades de la normativa vigent sobre ajudes o subvencions públiques i, en particular, a les quals fa referència l'article 14 de la Llei 38/2003.

2. Les entitats beneficiàries estan obligades a realitzar les activitats subvencionades en els termes de la resolució de concessió, i a justificar la seua realització en els terminis establits. En particular estan obligats a:

a. Donar l'adequada publicitat a l'obtenció de la subvenció, indicant almenys l'entitat pública concedent, l'import rebut i el programa, activitat, inversió o actuació subvencionada. En general, s'haurà de complir amb les obligacions de publicitat, de conformitat amb la Llei 1/2022, de 13 d'abril, de la Generalitat, de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana.

b. Complir l'objectiu, executar el projecte, realitzar l'activitat o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de la subvenció.

c. Justificar el compliment dels requisits i condicions, així com la realització del projecte o activitat i el compliment de la finalitat que determinen la concessió o gaudi de la subvenció.

d. Sotmetre's a les actuacions de comprovació, a efectuar per l'òrgan concedent, així com qualssevol altres de comprovació i control financer que corresponen a la Intervenció General en relació amb les subvencions concedides, aportant quanta informació li siga requerida en l'exercici d'estes actuacions.

e. Comunicar a l'òrgan concedent l'obtenció d'altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos que financen totalment o parcialment l'activitat o projecte subvencionat. Esta comunicació haurà d'efectuar-se tan prompte com es conega i, en tot cas, amb anterioritat a la justificació de l'aplicació donada als fons percebuts.

f. Realitzar les operacions necessàries per a distingir els costos i el finançament de les activitats no econòmiques, que es finançaran a través d'estes subvencions, d'aquelles que sí que tenen un caràcter econòmic.

g. Reinvertir tots els beneficis obtinguts en la realització d'activitats d'investigació fonamental, industrial i/o desenrotllament experimental, així com en la divulgació dels seus resultats o en activitats d'ensenyança.

h. Difondre els resultats obtinguts en el desenrotllament de les actuacions subvencionades mitjançant l'ensenyança, la publicació o la transferència de tecnologia. A este efecte, el personal d'investigació l'activitat investigadora de la qual siga finançada majoritàriament amb fons públics, farà pública una versió digital de la versió final dels continguts del projecte en repositoris d'accés obert reconeguts en el camp de coneixement en el qual s'ha desenrotllat la investigació o en repositoris institucionals d'accés obert, sense perjuí dels acords en virtut dels quals s'hagen pogut atribuir o transferir a tercers els drets sobre les publicacions. Este apartat no serà aplicable quan els drets sobre els resultats de l'activitat d'investigació, desenrotllament i innovació siguen susceptibles de protecció.

i. Consignar l'origen del seu finançament en l'organització i/o difusió d'esdeveniments que tinguen lloc com a resultat d'estes subvencions.

j. Les altres previstes en l'article 14 de la Llei 38/2003.

Observacions

Els que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015).

Justificació

Termini
Termini obert

Els beneficiaris de les subvencions, en el cas que s'haja realitzat el pagament anticipat, tindran de termini fins al 31 de gener de 2026 per a presentar la documentació justificativa de la totalitat de la subvenció concedida. A partir d'aquest moment, es procedirà a la liquidació d'aquesta, de la qual podrà derivar-se una regularització, que implicarà l'exigència del reintegrament dels imports indegudament percebuts, cas que la justificació fora insuficient.

Descripció

El pagament de les subvencions destinades a gastos corrents s'efectuarà de forma anticipada en un 100%, després de la concessió d'esta, en virtut del que s'establix en la Llei de Pressupostos vigents per a l'anualitat 2025.

Quan s'efectuen pagaments anticipats, les entitats beneficiàries quedaran exonerades de la constitució de garanties.

Els gastos que es presenten a fi de justificar les subvencions concedides hauran d'haver-se realitzat durant l'any corresponent a l'anualitat 2025, i haver-se abonat amb anterioritat a la finalització del període de justificació.

 

Documentació
  1. Les entitats beneficiàries d'estes subvencions deuran, de conformitat amb el que es disposa en l'article 14.b de la Llei 38/2003, acreditar la realització de les activitats per a les quals va ser concedida la subvenció.
  2. La justificació s'acompanyarà d'un compte justificatiu amb detall i motivació suficient de les activitats realitzades i el seu cost amb el desglossament de cada un dels gastos en què s'ha incorregut. Requerirà la presentació de la següent documentació:
  1. Certificació de justificació de gastos degudament firmada per la persona representant legal de l'entitat beneficiària en la qual es farà constar la quantitat a la qual ascendixen els gastos que es justifiquen i que estos es van realitzar en el desenrotllament del paquet d'actuacions per al qual van ser concedits.
  2. Certificació que no existix concurrència de gasto amb altres ajudes o subvencions.
  3. Memòria d'activitats que justifique l'adequat desenrotllament de les actuacions objecte de la subvenció. En esta, es presentarà tota la informació detallada de l'ús destinat a la subvenció concedida, incloent-hi les activitats realitzades i els gastos corresponents a cada una d'elles segons la tipologia del gasto.
  4. Relació dels comprovants de gastos que es presenten, en la qual s'inclourà número d'orde de comprovant de gasto, persona o empresa proveïdora del subministrament, concepte, data del comprovant del gasto, número de factura, data de pagament, import del gasto i part imputada a la subvenció.
  5. Comprovants de gasto vàlids. Es consideren comprovants de gasto vàlidament emesos les factures, nòmines de personal, fulles d'ingrés de cotitzacions a la seguretat social i altres documents que tinguen validesa jurídica mercantil. En tot cas, les factures hauran de comptar amb totes les dades formals que exigix per a la seua expedició la normativa vigent i, en particular, el Reial decret 1619/2012, de 30 de novembre, pel qual s'aprova el reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació.
  6. Documentació que acredite haver realitzat el pagament de tots els gastos justificats amb anterioritat a la finalització del període de justificació. Per a acreditar el pagament de les factures, s'aportaran els deutes de la transferència financera realitzada o extractes o certificacions de moviments de comptes.
  7. Aquelles entitats exemptes d'IVA hauran de remetre certificat acreditatiu d'este extrem.
Forma de presentació

Recurs de reposició

Termini
Termini obert

Forma de presentació

Preguntes freqüents

Dubtes sobre la tramitació
On consultar dubtes sobre el tràmit:

Temes relacionats

MATÈRIES

  • Administracions
    • Ajudes i subvencions
      • Entitats públiques

TEMA

  • Sanitat i salut
    • Salut pública
  • Investigació i innovació

PERFILS

  • Administració i altres entitats
    • Generalitat Valenciana
  • Empresa
    • Fundacions

SECTOR

  • Salut

TEMÀTICA

  • Finançament i gestió econòmica
    • Ajudes i subvencions

TIPUS

  • Ajudes, beques i subvencions