Renúncia de matrícula d'ensenyances elementals i professionals de música i dansa.

Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació

Codi SIA: 211620
|
Codi GVA: 15952
Descarregar informació
Termini obert
  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Què és

Què és i per a què servix

Renúncia de matrícula d'ensenyaments elementals i professionals de música i dansa.

Terminis
Sol·licitudTermini obert
Observacions

L'alumnat que curse dos especialitats en les ensenyances elementals de Música, en les professionals de Música o en les professionals de Dansa, podrà renunciar independentment a cada una d'estes.

 

La renúncia serà acceptada si esta es presenta en forma i termini, llevat que la motivació expressada per l'alumnat o els seus representants legals siga considerada insuficient per la direcció del centre. En este últim cas, s'haurà de notificar a la persona interessada la denegació motivada de la renúncia de matrícula.

 

Quan s'accepte la renúncia d'un alumne o alumna, el curs escolar a què haja renunciat no li computarà a l'efecte de permanència en les ensenyances elementals o professionals de Música o de Dansa, ni a l'efecte de permanència en el curs corresponent. La renúncia de matrícula implicarà la pèrdua de la condició d'alumne o alumna oficial del conservatori o centre privat autoritzat per a impartir les ensenyances elementals o professionals de Música o de Dansa en què estiguera matriculat, alhora que anul·larà qualsevol avaluació parcial efectuada en el dit curs. Esta circumstància es farà constar en l'expedient acadèmic de l'alumne o alumna per mitjà de l'oportuna diligència.

 

La renúncia de matrícula no donarà dret a la devolució de les taxes abonades. Així mateix, suposarà la pèrdua de qualsevol prioritat en l'admissió d'alumnat enfront de l'alumnat de nou ingrés en posteriors convocatòries d'accés.

Normativa
  • Decret 156/2007, de 21 de setembre, del Consell, pel qual s'establix el currículum de les ensenyances professionals de dansa i es regula l'accés a estes ensenyances (DOCV núm. 5606, de data 25.09.2007).
  • Decret 157/2007, de 21 de setembre, del Consell, pel qual s'establix el currículum de les Ensenyances Elementals de Dansa i es regula l'accés a estes ensenyances (DOCV núm. 5606, de 25/09/07).
  • Decret 158/2007, de 21 de setembre, del Consell, pel qual s'establix el currículum de les ensenyances professionals de música i es regula l'accés a estes ensenyances (DOCV núm. 5606, de 25/09/07).
  • Decret 159/2007, de 21 de setembre, del Consell, pel qual s'establix el currículum de les ensenyances elementals de música i es regula l'accés a estes ensenyances (DOCV núm. 5606, de 25/09/07).
  • Orde 28/2011, de 10 de maig, de la Conselleria d'Educació, per la qual es regula l'admissió, l'accés i la matrícula, així com els aspectes d'ordenació general, per a l'alumnat que curse les ensenyances elementals i professionals de Música i Dansa en la Comunitat Valenciana (DOCV núm. 6522, de...

A qui va dirigit

Ciutadania
Persones interessades

L'alumnat, o els seus representants legals si és menor d'edat.

Com es tramita

Procés de tramitació

La direcció dels conservatoris resoldrà les sol·licituds que es presenten en els dits centres en el termini màxim d'un mes des de seua la recepció. S'entendran estimades les sol·licituds presentades en forma i termini si no es dictara una resolució expressa en el dit termini.

Òrgans de tramitació
Los conservatorios y centros de enseñanzas profesionales de música.

Sol·licitud

Termini
Termini obert

La renúncia de matrícula es podrà sol·licitar amb anterioritat al 15 de març de cada curs escolar.

Documentació

La sol·licitud es realitzarà per mitjà d'un escrit motivat que s'haurà d'ajustar al model que figura en l'annex VII de l'Orde 28/2011, de 10 de maig, i que haurà d'entregar-se en la secretaria del centre.

Forma de presentació
Telemàtica
Per a accedir de forma telemàtica el sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), podent utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica...
Saber més
Presencial

En la secretaria del centre.

Resolució

Obligacions

- L'alumnat matriculat té l'obligació d'assistir a classe i al centre d'acord amb l'article 24 del Decret 39/2008, de 4 d'abril, del Consell, sobre la convivència en els centres docents no universitaris sostinguts amb fons públics i sobre els drets i deures de l'alumnat, pares, mares, tutors o tutores, professorat i personal d'administració i servicis.

 

- A este efecte, els reglaments de règim interior dels conservatoris, aprovats pels respectius Consells Escolars, establiran el nombre màxim de faltes d'assistència que impossibilitarà l'aplicació del caràcter continu de l'avaluació, de conformitat amb el que disposa l'article 33 i en la disposició addicional primera del mencionat Decret 39/2008, de 4 d'abril, del Consell.

Observacions

Contra la resolució de la direcció dels conservatoris es podrà interposar recurs d'alçada davant de la direcció territorial d'Educació competent, per part de les persones interessades.

Òrgans resolució
Los conservatorios y centros de enseñanzas profesionales de música.

Preguntes freqüents

Dubtes sobre la tramitació
On consultar dubtes sobre el tràmit:

Temes relacionats

MATÈRIES

  • Ciutadania
    • Què faig si... ?
      • Vull estudiar
        • Matriculació d'alumnes
    • Educació i formació
      • Ensenyaments artístics, d'idiomes i esportives