Tràmit telemàtic general en absència de tràmit telemàtic específic. - GVA.ES
Tràmit telemàtic general en absència de tràmit telemàtic específic.
Organisme: GENERALITAT VALENCIANA
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
El tràmit telemàtic general és un punt d'accés telemàtic perquè la ciutadania puga presentar escrits, comunicacions, sol·licituds, que "no tinguen un tràmit telemàtic específic" assignat a aquest efecte, ja que si hi ha aquest últim, ha de ser el canal d'entrada utilitzat.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Qualsevol persona física o jurídica identificats amb firma electrònica per a la realització d'un tràmit que no té assignat un tràmit telemàtic específic.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis i documentació
Presentació
Presentació
Telemàtica
1) Passos que cal seguir:
a.- Accedir a l'enllaç següent: https://sede.gva.es/va/tramit-generic
b.- Una vegada en la seu, en la columna de l'esquerra s'ha inclòs un nou apartat anomenat: Tràmit genèric
c.- En punxar-hi, apareixen totes les conselleries/organismes que disposen d'aquest tràmit, amb l'excepció abans indicada.
d.-Una vegada seleccionada la conselleria corresponent, es mostren tots els tràmits telemàtics específics i en últim lloc el tràmit telemàtic general, perquè la persona sol·licitant puga seleccionar l'entrada telemàtica al procediment específic de la seua sol·licitud i en cas de que no n'hi haja, puga utilitzar el tràmit telemàtic general.
2) Requisits tècnics necessaris:
a) Identificació electrònica
Ha de disposar d'un certificat digital instal·lat en el sistema operatiu o del DNI electrònic amb el seu lector de targetes instal·lat i configurat degudament.
Si no disposa de cap d'aquests mitjans d'identificació electrònica pot sol·licitar:
-Per al certificat digital: en l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV): https://www.accv.es/va/ciutadans/certificats/ o bé en la pàgina de la Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre de la Reial Casa de la Moneda: https://www.sede.fnmt.gob.es/certificados/persona-fisica
-Per al DNI electrònic pot obtindre informació en l'enllaç següent: https://sede.policia.gob.es/portalCiudadano/sede/inf_dni.html
b) Firma electrònica:
La sol·licitud s'ha de firmar electrònicament amb el certificat. Per a fer-ho, es carrega en la pàgina un mòdul de firma que requereix tindre instal·lat prèviament l'última versió de l'Entorn d'Execució Java (JRE).
Vegeu requisits mínims de Sistema d'Autenticació i Firma Electrònica (SAFE), en l'apartat "Informació Complementària".
3) La documentació relativa a procediments que no tinguen tràmit telemàtic específic, en l'àmbit de les Conselleries d'Educació, Investigació, Cultura i Esport i la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, la podran presentar presencialment i en suport paper, en qualsevol registre de la Generalitat, o bé per mitjà del punt d'accés general del Ministeri d'Hisenda i Funció Pública:
https://rec.redsara.es/registro/action/are/acceso.do
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí