Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments del Consorci Espacial Valencià, VAL SPACE CONSORTIUM (VSC). - GVA.ES
Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments del Consorci Espacial Valencià, VAL SPACE CONSORTIUM (VSC).
Organisme: CONSORCI ESPACIAL VALENCIÀ VAL SPACE CONSORTIUM VSC
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
En la relació administració-ciutadà, quan la persona interessada es dirigisca als òrgans administratius i amb l'EXCEPCIÓ de la presentació d'autoliquidacions i sol·licituds d'ajornament/fraccionament d'autoliquidacions:
- en la sol·licitud d'iniciació d'un procediment
- en la instrucció d'aquest procediments: esmena d'errors, presentació de proves, documentació annexa, al·legacions...
- en la renúncia de drets i en el desistiment de sol·licitud
- en la fase d'execució del procediment
- en la interposició de recursos
Aquest tràmit TELEMÀTIC de sol·licitud general el poden utilitzar les persones interessades:
- Quan no hi haja un model normalitzat específic per a la sol·licitud o tràmit.
- Quan, encara que hi haja un model tributari normalitzat de sol·licitud per a la presentació presencial, les persones interessades vulguen o hagen de presentar-la de manera electrònica (article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre) i malgrat que no s'haja habilitat un procediment electrònic específic per a fer-ho. EN AQUESTS CASOS, EN LLOC DEL MODEL DE SOL·LICITUD GENERAL S'UTILITZARA EL MODEL NORMALITZAT ESPECÍFIC TRIBUTARI, COM A DOCUMENTACIÓ ADJUNTA.
Models tributaris:
https://hisenda.gva.es/va/web/tributos-y-juego/tributos-modelos-tributarios
Si hi ha un procediment específic de presentació telemàtica haurà d'emprar necessàriament aquesta via per a relacionar-se amb l'Administració:
https://hisenda.gva.es/web/tributos-y-juego/tributos-servicios-con
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Persones físiques i jurídiques, titulars de drets o interessos legítims individuals o col·lectius, amb capacitat d'obrar davant de les administracions públiques, d'acord amb el que s'ha establit per la llei.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Decret 191/2014, de 14 de novembre, del Consell, pel qual es regula l'atenció a la ciutadania, el registre d'entrada i eixida d'escrits i l'ordenació de les oficines de registre en l'Administració de la Generalitat (DOCV núm. 7406, de 19/11/2014)
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015)
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis i documentació
Termini
Termini
Tot l'any
Formularis i documentació
Juntament amb el formulari de sol·licitud general o, si és el cas, el formulari específic tributari que procedisca, les persones interessades podran adjuntar la documentació necessària per a la iniciació/tramitació del procediment.
(Tot això segons el que estableix la normativa que ho regule o, si és el cas, la que siga requerida per l'Administració a la ciutadania o la que la persona interessada considere oportú presentar).
Observacions
Observacions
Els previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú (BOE núm. 285, de 27/11/92) i la nova redacció donada al seu articulat per la Llei 4/1999, de 13 de gener (BOE núm. 12, de 14/01/99).
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí