Sol·licitud de reclamació de la qualificació de les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV)

Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació

Codi SIA: 1778556
|
Codi GVA: 19684
Descarregar informació
Termini de sol·licitud tancat

Des de 25-04-2025

Fins 30-04-2025

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Procediments relacionats
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Altres tràmits
  • Recurs d'alçada
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

Què és

Què és i per a què servix

Sol·licitar la reclamació de la qualificació de la prova de nivell C1 de valencià realitzada el 12 d'abril de 2025 i convocada dins del procedimente selectiu de concurs oposició d'ingrés i adquisició de noves especialitats en els cossos de professors d'Ensenyament Secundari.

Terminis
Sol·licitudTemini tancat
Des de 25-04-2025 fins a 30-04-2025
Recurs d'alçadaTemini tancat
Observacions

- El tràmit de reclamació es realitzarà exclusivament de manera telemàtica. 

- El tràmit de reclamació de la qualificació se pot demanar a la mateixa vegada que el tràmit de revisió de la prova.

A qui va dirigit

Ciutadania
Persones interessades

Les persones que hagen obtingut la qualificació de NO APTE en la prova de valencià del nivell C1 realitzada el 12 d'abril de 2025. 

Com es tramita

Procés de tramitació

- El president de la Comissió Coordinadora de les proves de la JQCV emetrà una resolució sobre la
ratificació o la rectificació de la qualificació contra la qual es presenta la reclamació.

- La JQCV contestarà totes les reclamacions, notificant la resolució corresponent a través de notificació electrònica a la carpeta ciutadana de la GVA.

 

Entitats col·laboradores de certificació

Sol·licitud

Termini
Des de 25-04-2025 fins a 30-04-2025

- Termini per a presentar la sol·licitud de reclamació de la qualificació de la prova de nivell C1: del 25 al 30 d'abril de 2025.

- Les sol·licituds de reclamació presentades abans o després del termini establit, es consideraran fora de termini per extemporànies.

Documentació

- La sol·licitud de reclamació de la qualificació ha d'estar suficientment motivada i ha d'ajustar-se a algun dels motius que s'especifiquen en el formulari de sol·licitud; en cas contrari, no es prendrà en consideració. El desacord amb la qualificació obtinguda no és un motiu de reclamació de la qualificació.

-Si ho desitgeu, podeu adjuntar al formulari de reclamació qualsevol escrit addicional que considereu oportú.

Forma de presentació
Telemàtica

Per a accedir de forma telemàtica el sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), podent utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat....

Saber més

Resolució

Efecte silenci / Esgota via administrativa
Desestimatori
/ No
Recurs que procedeix contra la resolució
Alçada
Observacions

Contra la resolució de la reclamació, que no posa fi a la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs d'alçada en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la notificació de la resolució, d'acord amb el que disposen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015,...

Saber més

Recurs d'alçada

Termini
Temini tancat

El termini per a interposar recurs d'alçada és d'un mes a comptar des de l'endemà de la notificació de la resolució que ratifica la nota de no apte (articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

Descripció

- Presentar un recurs d'alçada davant la Direcció General d'Ordenació Educativa i Política Lingüística contra la resolució per la qual es ratifica la nota de no apte en la prova de la JQCV.

Documentació

En l'escrit de recurs d'alçada han de constar:

1. Les dades d'identificació del recurrent, domicili per a la seua notificació, lloc, data i firma del recurrent, unitat administrativa al qual es dirigix.

2. L'acte  que es recorre i la raó de la impugnació.

3. Les al·legacions i justificacions que considere per a argumentar el recurs i adjuntar els documents que estime convenients per a la defensa de la seua argumentació.

Forma de presentació
Telemàtica

PASSOS DE LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA: a) Ompliu el formulari de dades personals i dades generals de la sol·licitud. b) En el pas "documentar", adjunteu l'escrit de recurs d'alçada amb les argumentacions que considereu oportunes així com qualsevol altre document addiconal que considereu pertinent....

Saber més
    Presencial

    a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen.

    b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració Local si, en aquest últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni.

    c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca.

    d) A les oficines d'assistència en matèria de registres o en qualsevol altre registre que establisquen les disposicions vigents.

    I preferentment en l'oficina de registre de:

    On dirigir-se