Sol·licitud de reclamació de la qualificació de les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV) - GVA.ES
Sol·licitud de reclamació de la qualificació de les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV)
Què és
Sol·licitar la reclamació de la qualificació de la prova de nivell C1 de valencià realitzada el 12 d'abril de 2025 i convocada dins del procedimente selectiu de concurs oposició d'ingrés i adquisició de noves especialitats en els cossos de professors d'Ensenyament Secundari.
- El tràmit de reclamació es realitzarà exclusivament de manera telemàtica.
- El tràmit de reclamació de la qualificació se pot demanar a la mateixa vegada que el tràmit de revisió de la prova.
- ORDE 1/2025, de 28 gener, de la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, per la qual es convoca el procediment selectiu de concurs oposició per a l’ingrés i procediment per a l'adquisició de noves especialitats en els cossos de professors d’Ensenyança Secundària, professors...
- RESOLUCIÓ de 24 de març de 2025, de la Direcció General de Personal Docent, per la qual es convoquen les persones aspirants no exemptes de la realització de la prova de valencià C1 i es nomenen els tribunals que han d’avaluar-la segons l'Orde 1/2025.
A qui va dirigit
Les persones que hagen obtingut la qualificació de NO APTE en la prova de valencià del nivell C1 realitzada el 12 d'abril de 2025.
Com es tramita
- El president de la Comissió Coordinadora de les proves de la JQCV emetrà una resolució sobre la
ratificació o la rectificació de la qualificació contra la qual es presenta la reclamació.
- La JQCV contestarà totes les reclamacions, notificant la resolució corresponent a través de notificació electrònica a la carpeta ciutadana de la GVA.
46015 - València/Valencia
46015 - València/Valencia
Entitats col·laboradores de certificació
Sol·licitud
- Termini per a presentar la sol·licitud de reclamació de la qualificació de la prova de nivell C1: del 25 al 30 d'abril de 2025.
- Les sol·licituds de reclamació presentades abans o després del termini establit, es consideraran fora de termini per extemporànies.
- La sol·licitud de reclamació de la qualificació ha d'estar suficientment motivada i ha d'ajustar-se a algun dels motius que s'especifiquen en el formulari de sol·licitud; en cas contrari, no es prendrà en consideració. El desacord amb la qualificació obtinguda no és un motiu de reclamació de la qualificació.
-Si ho desitgeu, podeu adjuntar al formulari de reclamació qualsevol escrit addicional que considereu oportú.
Per a accedir de forma telemàtica el sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), podent utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat....
Resolució
Contra la resolució de la reclamació, que no posa fi a la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs d'alçada en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la notificació de la resolució, d'acord amb el que disposen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015,...
46015 - València/Valencia
46015 - València/Valencia
Recurs d'alçada
El termini per a interposar recurs d'alçada és d'un mes a comptar des de l'endemà de la notificació de la resolució que ratifica la nota de no apte (articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).
- Presentar un recurs d'alçada davant la Direcció General d'Ordenació Educativa i Política Lingüística contra la resolució per la qual es ratifica la nota de no apte en la prova de la JQCV.
En l'escrit de recurs d'alçada han de constar:
1. Les dades d'identificació del recurrent, domicili per a la seua notificació, lloc, data i firma del recurrent, unitat administrativa al qual es dirigix.
2. L'acte que es recorre i la raó de la impugnació.
3. Les al·legacions i justificacions que considere per a argumentar el recurs i adjuntar els documents que estime convenients per a la defensa de la seua argumentació.
PASSOS DE LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA: a) Ompliu el formulari de dades personals i dades generals de la sol·licitud. b) En el pas "documentar", adjunteu l'escrit de recurs d'alçada amb les argumentacions que considereu oportunes així com qualsevol altre document addiconal que considereu pertinent....
a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen.
b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració Local si, en aquest últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni.
c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca.
d) A les oficines d'assistència en matèria de registres o en qualsevol altre registre que establisquen les disposicions vigents.
I preferentment en l'oficina de registre de:
On dirigir-se
46015 - València/Valencia
03007 - Alacant/Alicante
12003 - Castelló/Castellón
46009 - València/Valencia
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Educació i formació
- Aprenentatge del valencià
- Educació i formació