Aportació de documents d'esmena o justificacion d'un expedient d'ajudes o subvencions de la Direcció General d'Investigació i Innovació - GVA.ES
Aportació de documents d'esmena o justificacion d'un expedient d'ajudes o subvencions de la Direcció General d'Investigació i Innovació
Què és
Aquest tràmit permet l'aportació per via telemàtica de documents a un expedient de sol·licitud d'ajuda o subvenció en matèria d'investigació sanitària de la Direcció General d'Investigació i Alta Inspecció Sanitària.
L'aportació es pot realitzar:
- Com a conseqüència d'un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus).
- Per iniciativa de la persona interessada (voluntàriament o per determinar-ho així la normativa aplicable a l'expedient de què es tracte).
A qui va dirigit
Els sol·licitants, o els seus representants legals, d'ajudes o de subvencions.
Per a poder aportar documentació mitjançant aquest tràmit telemàtic s'han de complir els requisits següents:
1.- En primer lloc, s'ha d'estar en un d'aquests dos supòsits:
a) Haver rebut un REQUERIMENT (d'esmena o d'un altre tipus) respecte a un expedient administratiu obert (és a dir, no resolt ni arxivat) d'ajudes o de subvencions.
b) Haver-hi un expedient obert d'aquestes característiques al qual la persona interessada vulga (és a dir, sense haver sigut requerida per a això) o tinga l'obligació (perquè ho determina així la normativa aplicable a l'expedient de què es tracte) d'aportar més documentació, o bé presentar la seua renúncia o desistiment, segons siga procedent.
2. La persona interessada (física o jurídica) ha de disposar de signatura electrònica avançada: DNIe (DNI electrònic), certificats de l'FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i amb els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per l'ACCV (Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana). També s'hi admeten tots els certificats reconeguts inclosos en la llista de confiança de prestadors de serveis de certificació (TSL) establits a Espanya, publicada en la seu electrònica del Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme.
Més informació en https://sede.gva.es/va/web/sede_electronica/sede_certificados (vegeu l'enllaç directe en aquest mateix tràmit)
- Us recomanem que comproveu la validesa del certificat en l'adreça següent:
https://valide.redsara.es/valide/inicio.html?lang=cat
Si no supereu la validació del certificat, heu de posar-vos en contacte amb l'organisme que l'ha emés.
- En el cas que es presente un certificat digital de persona física i s'actue en representació d'una altra persona (física o jurídica), cal inscriure's prèviament en el Registre de representants davant de la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica.
La informació relativa a aquest registre està disponible:
en https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp (vegeu l'enllaç directe en aquest mateix tràmit).
. I en https://www.accv.es/va/ciutadans/registre-de-representants/
Com es tramita
- L'aportació de documentació mitjançant aquest tràmit NOMÉS pot realitzar-se DE MANERA TELEMÀTICA.
- Fent clic en l'enllaç directe que s'acaba d'indicar o en l'enllaç 'Tramitar amb certificat' (que figura de color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia Prop), accedireu al tràmit telemàtic, que us permetrà omplir el formulari web de sol·licitud d'aportació, annexar a continuació la documentació que s'aporta i realitzar la presentació telemàtica de tot això, amb la qual cosa obtindreu el corresponent justificant de registre (que també estarà disponible en l'àrea personal de la persona sol·licitant, a la qual es pot accedir des de la web de la Generalitat: web de la Generalitat > Àrea personal, o des de la seu electrònica: web de la Generalitat > Seu electrònica > Accés a l'àrea personal).
- L'interessat s'ha d'identificar amb un certificat digital dels admesos en la seu electrònica de la Generalitat Valenciana, que són els reconeguts inclosos en la llista de confiança de prestadors de serveis de certificació (TSL) establits a Espanya, publicada en la seu electrònica del Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme. Més informació en https://sede.gva.es/va/sede_certificados (vegeu l'enllaç directe en aquest mateix tràmit)
- Una vegada omplida la sol·licitud d'aportació de documentació, l'heu de validar i, a continuació, hi heu d'adjuntar els documents electrònics que cal aportar.
- Finalment, una vegada efectuat l'enviament, es registrarà d'entrada mitjançant el registre telemàtic i podreu imprimir una còpia d'aquest.
- La documentació aportada s'incorporarà a l'expedient obert, i serà analitzada pel personal d'Atenció al Pacient, que procedirà en conseqüència.
46010 - València/Valencia
Sol·licitud
- Si s'ha rebut un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus), la documentació ha d'aportar-se en el termini que la Conselleria haja establit en aquest requeriment.
- Així mateix, si la normativa aplicable a l'expedient d'ajudes o subvencions que es tracte fixa un termini de presentació (per exemple, per a la justificació de l'ajuda concedida), la documentació s'ha d'aportar dins d'aquest termini.
- En un altre cas, l'aportació es podrà realitzar en qualsevol moment del procediment anterior a la resolució de l'expedient, mentre no se li haja requerit i l'expedient no estiga arxivat.
1. Si s'ha rebut un requeriment administratiu, s'han d'aportar els documents que s'hi sol·liciten. En un altre cas, s'ha d'aportar bé la documentació que considere pertinent o bé la que determine la normativa aplicable a l'expedient obert de què es tracte, segons siga procedent. 2.- Respecte a...
Resolució
46010 - València/Valencia
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Investigació i tecnologia
- Ajudes i premis
- Ajudes, beques i subvencions
- Salut