Ajudes per a inversions en obres de construcció, millora, condicionament o reforma d'immobles en cooperatives, societats laborals i entitats representatives de les mateixes (ESEMOB). Economia social

Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació

Codi SIA: 2250833
|
Codi GVA: 20658
Descarregar informació
Termini de sol·licitud tancat

Des de 22-08-2025

Fins 12-09-2025

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Procediments relacionats
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Esmena
  • Al·legació / Aportació
  • Resolució
  • Altres tràmits
  • Desistiment
  • Renúncia
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

Què és

Què és i per a què servix

La concessió de subvencions per a inversions en obres de construcció, millora, condicionament o reforma d'immobles en cooperatives, societats laborals i entitats representatives d'estes.

 

ACCIONS SUBVENCIONABLES

Inversions en obres de construcció, millora, condicionament o reforma d'immobles.

 

Únicament seran subvencionables les inversions:

- Quan s'acredite sempre que esta inversió contribuïsca a la creació, consolidació o millora de la competitivitat de cooperatives, societats laborals o que siguen necessàries per a la posada en funcionament de les entitats representatives de les mateixes o per a l'ampliació de la seua activitat, així com per al desenrotllament de les activitats associatives o representatives pròpies d'estes.l.

- I sempre que s'ajusten al que es disposa en la base quinta, 2.1.g)

En l'apartat "Enllaços" disposa d'un accés directe a esta normativa.

Tal com es *prevee en l'apartat 2.1.g), de la base quinta, en este únic cas les inversions podran haver-se iniciat dins del segon semestre anterior a l'anualitat de la convocatòria, sempre que hagen finalitzat en l'exercici referent a la convocatòria corresponent.

En cap cas seran subvencionables les obres de demolició, la preparació de terrenys o qualsevol altra que no siga qualificable com de construcció, millora, condicionament o reforma d'immobles.

Terminis
Sol·licitudTermini tancat
Des de 22-08-2025 fins a 12-09-2025
EsmenaTermini obert
Des de 22-08-2025 00:00:00h
Al·legació / AportacióTermini tancat
Des de 22-08-2025 fins a 17-10-2025
Observacions

1) Els DUBTES relacionats amb el CONTINGUT d'esta convocatòria d'ajudes seran ateses mitjançant la següent adreça de correu electrònic: sfces@gva.es

2) Incidències INFORMÀTIQUES (sol errors o problemes de caràcter informàtic)

- Disposa d'un formulari de problemes tècnics i un altre de preguntes freqüents als quals pot accedir des de l'apartat "Enllaços" d'este procediment.

 

* IMPORTANT: es tracta d'un correu exclusivament per a atendre incidències informàtiques, no per a una altra mena de qüestions o problemes.

En el formulari de problemes tècnics o en el correu electrònic que envie a la citada adreça han d'indicar-se, entre altres dades: raó social, NIF, *usuari@ (nom, cognoms, DNI, correu electrònic i telèfon de contacte) amb el qual es connecta a l'aplicació, captura de la pantalla on s'ha produït l'error, així com descripció el més detallada possible del problema informàtic que s'haja produït.

A qui va dirigit

Empreses
Persones interessades

Les cooperatives, les societats laborals i les entitats associatives o representatives d'estes, segons el que es disposa en la base quinta, apartat 2.4.

 

* EXCLUSIONS: estes ajudes NO seran aplicables a les empreses que tinguen activitat en els sectors exclosos per l'article 1 del Reglament (UE) Nº2023/2831, de la Comissió, de 13 de desembre de 2023 (DOUE L, de 13/12/2023)

Requisits

Amb caràcter general, les entitats sol·licitants hauran de reunir la data de la sol·licitud, els següents requisits:

a) Estar legalment constituïdes i inscrites en el Registre públic corresponent, així com tindre la seu social o el domicili en el territori de la Comunitat Valenciana o bé tindre locals i activitats permanents desenrotllades en este territori.

No obstant això, podran sol·licitar l'ajuda les entitats que no estant inscrites hagen sol·licitat la seua inscripció en este registre amb anterioritat a la sol·licitud d'ajuda.

Serà condició indispensable per a la concessió de l'ajuda que l'entitat figure inscrita en el seu registre corresponent en el moment de dictar-se la resolució.

Quan la sol·licitud es presente amb caràcter previ a la inscripció de la sol·licitant en el registre corresponent, haurà de subscriure's per la persona que, en la respectiva escriptura o document constitutiu de l'entitat, figure com autoritzada per a sol·licitar la seua inscripció registral.

b) Estar al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries i de Seguretat Social.

c) No haver sigut sancionades, mitjançant resolució ferma, amb la pèrdua de la possibilitat d'obtindre subvencions.

d) Trobar-se al corrent de pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions concedides per la Generalitat.

e) Disposar d'un Pla d'Igualtat, amb l'abast i contingut establit en la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i hòmens, quan li siga exigible d'acord amb la normativa en vigor.

 

IMPORTANT

Mantindre, durant cinc anys, des de la data del fet que fonamenta la concessió de l'ajuda, qualsevol que siga l'objecte de la mateixa establit en la present resolució, la forma jurídica de l'empresa beneficiària, sense que durant eixe període puga dissoldre's formalment o incórrer en causa de dissolució, cessar en la seua activitat empresarial, transformar-se en una altra no beneficiària de la respectiva ajuda, ni perdre les condicions o requisits necessaris per a mantindre la seua qualificació com a societat laboral o cooperativa o, quan eixa condició especial siga exigida per a la concessió de l'ajuda, les relatives a la qualificació com a cooperativa de treball associat o amb persones sòcies.

L'incompliment d'esta obligació donarà lloc a l'exigència del reintegrament de la subvenció percebuda, amb els seus interessos des de la data de la percepció. En el cas de les beneficiàries que siguen PIME, l'anterior termini serà de dos anys.

 

Per a realitzar tràmits PER VIA TELEMÀTICA davant l'Administració de la Generalitat Valenciana actuant en representació d'una altra persona (física o jurídica) sense utilitzar un certificat electrònic de representant, la persona representada ha d'inscriure prèviament eixa representació:

- En el REGISTRE DE REPRESENTANTS de l'ACCV, o bé en el REGISTRE ELECTRÒNIC D'APODERAMENTS de l'Administració General de l'ESTAT, la informació del qual està disponible en l'apartat "Procediments relacionats" .

- O bé en el REGISTRE ELECTRÒNIC D'APODERAMENTS de l'Administració General de l'ESTAT la informació del qual trobarà en l'apartat "Enllaços" d'este tràmit.

Com es tramita

Procés de tramitació

1. PRESENTACIÓ DE MANERA TELEMÀTICA de la sol·licitud i de tota la documentació requerida per a l'obtenció d'estes ajudes, en el termini establit en la Resolució anual de convocatòria.

 

2. El PROCEDIMENT per a la concessió d'estes subvencions:

- Es tramitarà amb subjecció al règim de concurrència competitiva.

- S'iniciarà d'ofici mitjançant convocatòria pública aprovada mitjançant Resolució dictada per la persona titular de la Conselleria competent en matèria de foment de l'economia social, que serà publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

- La seua ordenació i instrucció correspondrà a la Direcció General competent en matèria de foment de l'economia social de la referida Conselleria.

 

3. ESMENA

- Quan la sol·licitud no reunisca els requisits assenyalats en la bases reguladores o els establits amb caràcter general en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, o en la legislació en matèria de procediment administratiu, o no s'acompanye a la mateixa la documentació que haja d'acompanyar a la sol·licitud d'acord amb les bases, es requerirà a la interessada perquè en el termini màxim i improrrogable de 10 dies esmene la falta o acompanye els documents preceptius, amb indicació que, si així no ho fera, se li tindrà per desistida de la seua petició, prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos en la precitada legislació en matèria de procediment administratiu.

- L'esmena es realitzarà DE FORMA TELEMÉTICA dins d'este mateix procediment accedint a la "Presentació Autenticada" de la pestanya "Esmena".

 

4. ÒRGAN COL·LEGIAT

- Una vegada efectuat l'examen de les sol·licituds, estes seran sotmeses a informe de l'òrgan col·legiat previst en l'article 22.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, que estarà integrat pels membres previstos en l'apartat 4.a) de la base onzena.

- Este òrgan col·legiat assignarà a cada una de les sol·licituds una puntuació, de conformitat amb els criteris de valoració establits en l'Annex III de les bases reguladores

 

5. Excepcionalment, l'òrgan competent per a la concessió de la subvenció podrà procedir al prorrateig, entre les beneficiàries d'estes, de l'import global màxim destinat a les subvencions de les corresponents actuacions, de conformitat amb el que s'establix en el LGS.

 

6. RESOLUCIÓ

-  La competència per a resoldre el procediment i concedir la subvenció correspon a la persona titular de la direcció general competent en matèria de foment de l'economia social, per delegació conferida mitjançant Resolució del Conseller d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, de 30 de gener de 2025 (DOGV 10037, 31.01.2025) o, si és el cas, mitjançant la norma que la substituïsca.

- La resolució de concessió de les ajudes:

. Fixarà expressament la seua quantia.

. Incorporarà, si és el cas, les condicions, obligacions i determinacions accessòries al fet que ha de subjectar-se el beneficiari de les ajudes.

. I farà constar de manera expressa la desestimació de la resta de sol·licituds, d'existir les mateixes.

Així mateix, per al cas en què es produïsquen minoracions en les quanties sol·licitades, es farà menció expressa dels costos no subvencionats, així com del motiu o motius d'esta minoració.

- La resolució de concessió o desestimació de les subvencions es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), la qual assortirà els efectes de la notificació segons el que s'establix en l'article 45 de la LPAC, així com en la pàgina web de la consellera d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, (https://ceice.gva.es/es/web/dg-trabajo) complint així amb el que establix la legislació bàsica del procediment administratiu i amb la Llei LGS, sobre publicitat de subvencions concedides.

 

7. JUSTIFICACIÓ / LIQUIDACIÓ

- La subvenció es lliurarà una vegada justificada pel beneficiari la realització de l'actuació per a la qual es va concedir.

- La presentació de la documentació justificativa es realitzarà FINS AL 28 DE NOVEMBRE de l'any en què es concedix la subvenció, inclusivament, I DE MANERA TELEMÀTICA dins d'este mateix procediment accedint a la "Presentació Autenticada" de la pestanya "Justificació".

- En general, per a la justificació de l'ajuda haurà d'atendre's, a més, a tot el que es disposa en la base catorzena.

Criteris de valoració

1. Una vegada comprovada la viabilitat tècnica i econòmica del projecte, per a determinar la concessió i l'import de les subvencions es tindran en compte els CRITERIS DE VALORACIÓ i altres previsions contingudes en l'Annex III de la base octava.

 

 

Òrgans de tramitació
- La direcció general competent en matèria de foment de l'economia social.

Entitats col·laboradores de certificació

Sol·licitud

Termini
Des de 22-08-2025 fins a 12-09-2025

El termini de presentació de sol·licituds serà DES DEL DIA 22/08/2025 FINS AL DIA 12/09/2025, els dos inclosos (d'acord amb la Resolució de la convocatòria que s'ha publicat en el DOGV núm. 10177, de data 21/08/2025)

 

 

Documentació

1. SOL·LICITUD general de subvenció, segons model normalitzat en FORMULARI WEB disponible en el TRÀMIT TELEMÀTIC.

2. DOCUMENTACIÓ que ha de presentar-se juntament amb la sol·licitud (és a dir, a annexar en el tràmit telemàtic):

- Llevat que una altra cosa es determine en les bases reguladores, les sol·licituds, memòries i altres declaracions que hagen de presentar-se segons un formulari establit a este efecte, ho seran utilitzant per a això els models que poden obtindre's tant en l'apartat "Impresos associats" d'este tràmit de la Guia *PROP, com en el tràmit telemàtic.

- En el cas que els documents que han d'acompanyar a la sol·licitud d'estes ajudes ja estigueren en poder de qualsevol òrgan de l'Administració actuant, el sol·licitant podrà acollir-se al que s'establix en l'article 28.3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, sempre que es faça constar la data i l'òrgan o dependència al qual van ser dirigits, la identificació del procediment en què obren i que no hagen transcorregut mes de cinc anys des de la finalització del procediment al qual corresponguen.

- A més de la documentació (general i específica) requerida, l'Administració podrà recaptar de l'entitat sol·licitant l'aportació addicional d'altres documents o dades aclaridores que estime necessaris per a millor resoldre sobre la sol·licitud presentada.

2.1 - DOCUMENTACIÓ GENERAL

Les sol·licituds han d'anar acompanyades de la documentació general establida en el punt 1 de la base sèptima:

Dades de DOMICILIACIÓ BANCÀRIA:

- En el cas que no s'hagen presentat les dades de domiciliació bancària amb anterioritat davant la Generalitat Valenciana, o si amb posterioritat eixes dades han experimentat qualsevol variació, haurà de formalitzar-se a través del tràmit telemàtic denominat *PROPER "Procediment per a tramitar les altes, modificacions i baixes en les domiciliacions bancàries (Domiciliació bancària). Tràmit automatitzat, que trobarà en l'apartat "Procediments relacionats".

 

CERTIFICACIONS PRECEPTIVES

Acreditació de trobar-se al corrent de les seues obligacions tributàries i enfront de la  Seguretat Social. Per a això, l'entitat sol·licitant podrà autoritzar l'òrgan que instruïx perquè obtinga directament l'acreditació del compliment de les obligacions tributàries i no oposar-se a la consulta de les seues dades en la Seguretat Social a través de certificats telemàtics. Si l'entitat sol·licitant no autoritzara expressament l'obtenció de les citades acreditacions al centre gestor, haurà d'aportar a través de la seu electrònica, les següents certificacions:

a) Certificat de l'Agència Estatal d'Administració Tributària en el qual s'acredite que la sol·licitant es troba al corrent de les seues obligacions tributàries.

b) Certificat de la Tresoreria General de la Seguretat Social en el qual s'acredite que la sol·licitant es troba al corrent de les seues obligacions amb la Seguretat Social. En el cas de no comptar amb personal contractat, haurà d'aportar una declaració responsable que, a estos efectes estarà disponible en el tràmit telemàtic del procediment corresponent.

c) Certificat de la *Agència *Tributària Valenciana en el qual s'acredite que la sol·licitant no té deutes de naturalesa tributària amb la Generalitat.

Les certificacions a dalt referenciades tindran una validesa de sis mesos des de la data de la seua expedició, d'acord amb el que s'establix en l'article 23.3 del Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (d'ara en avant, *RGS), aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol.

Sense perjuí de l'expressat en la lletra anterior, en el cas en què l'entitat NO compte amb personal soci o treballador que haja de donar d'alta en el règim general de la Seguretat Social o en l'especial que, si és el cas, corresponga, l'empresa sol·licitant presentarà, necessàriament, declaració referida a este extrem (segons model normalitzat DECLARACIÓ RESPONSABLE D'OBLIGACIÓ ENFRONT DE LA SEGURETAT SOCIAL, disponible en el tràmit telemàtic i també com a imprés associat a este tràmit), degudament subscrita per la seua representació legal, a la qual acompanyarà document expedit per la Seguretat Social en què conste que l'entitat no figura inscrita com a ocupadora.

De conformitat amb el que s'establix per a les subvencions de minimis en l'article 3 del Reglament (UE) Nº 2023/2831 de la Comissió, de 13 de desembre de 2023, la sol·licitant aportarà una declaració expressa referida a les ajudes de minimis rebudes en l'exercici i en els dos precedents, o de no haver-li sigut concedida cap ajuda de minimis, així com de les ajudes de tal naturalesa que hagen sol·licitat en el mateix i que, a la data de la sol·licitud, es troben arracades de resoldre.(Esta declaració es realitzarà segons model normalitzat denominat "DECLARACIÓ D'AJUDES DE MINIMIS", disponible en el tràmit telemàtic i també com a imprés associat a este tràmit).

 

DECLARACIONS RESPONSABLES, segons models normalitzats que estaran a la disposició de les persones interessades en el procediment telemàtic de la corresponent ajuda.

 

2.2. DOCUMENTACIÓ ESPECÍFICA

Les sol·licituds hauran d'anar acompanyades, a més, de la documentació específica que s'establix en el punt 2.2. de la base sèptima, els models normalitzats de la qual es troben disponibles en el tràmit telemàtic de l'ajuda i també com a imprés associat a este tràmit.

 

IMPORTANT:

En les sol·licituds de subvenció a la inversió en obres de les indicades en la base quinta, apartat 2.1, lletra g), les factures proforma o pressupostos, s'acompanyaran, si així ho requerix la naturalesa de l'actuació subvencionable, de projecte tècnic, degudament subscrit i visat quan corresponga, per al seu informe per l'oficina de supervisió de projectes, tal com establix l'art. 164, lletra h), de la *LHP. Els pressupostos o factures proforma hauran de reunir els requisits establits en la base sèptima, apartat 1, lletra g) d'estes bases, quan siga procedent per la quantia de la inversió. Quan no es requerisca projecte tècnic, per no ser obligatori sobre la base de la normativa aplicable, haurà d'aportar-se un certificat subscrit per tècnic competent, declarant la no necessitat de projecte.

 

 

 

Forma de presentació
Telemàtica

1. La PRESENTACIÓ de les sol·licituds i de la documentació annexa requerida per a l'obtenció d'estes ajudes NOMÉS pot realitzar-se MITJANÇANT EL TRÀMIT ELECTRÒNIC. 2. Per a això haurà de disposar d'un sistema de firma electrònica qualificada i avançada basats en certificats electrònics...

Més

Esmena

Termini
Des de 22-08-2025 00:00:00h
Descripció

Si la sol·licitud no reunix els requisits establits en la norma reguladora del procediment, l'òrgan competent li requerirà que l'esmene en el termini de 10 dies. De no fer-ho, l'Administració suposarà que ha desistit en la seua sol·licitud. El termini per a resoldre el procediment se suspendrà pel temps entre la notificació del requeriment i el seu efectiu compliment pel destinatari, o, en defecte d'això, pel de el termini concedit.

Vosté pot aportar:

• Els documents que li ha requerit l'Administració, si se li ha notificat un requeriment de subsanació.

• Els documents que estime necessaris, encara que l'Administració no li'ls haja sol·licitats

 

Pot realitzar este tràmit DE MANERA TELEMÀTICA accedint a la "Presentació Autenticada" d'este.

 

Més informació: Articles 22 i 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediments administratiu comú de les administracions públiques.

Forma de presentació

Al·legació / Aportació

Termini
Des de 22-08-2025 fins a 17-10-2025
Descripció

Vosté pot formular al·legacions i aportar documents DE MANERA TELEMÀTICA accedint a la "Presentació autenticada" de la pestanya "Al·legació/Aportació" dins d'este mateix procediment.

Resolució

Termini màxim

La resolució de concessió o desestimació haurà de ser dictada de manera expressa i notificada en el termini màxim de tres mesos a comptar des de la data de publicació de la convocatòria.

- Transcorregut el termini anterior sense que s'haja dictat i notificat resolució expressa, s'entendrà desestimada la pretensió per silenci administratiu, de conformitat amb el que es preveu en l'article 55 de la Llei 9/2001, de 27 de desembre, de Mesures Fiscals, de Gestió Administrativa i Financera, i d'Organització de la Generalitat Valenciana, i d'acord amb el que es disposa en l'article 25.5 la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, tot això sense perjuí que subsistisca l'obligació legal de resoldre sobre la petició formulada.

Quantia i cobrament

 

1.- QUANTIA

La quantia de la subvenció es determinarà mitjançant l'aplicació d'un percentatge màxim sobre l'import subvencionable de la inversió realitzada, sense que puga depassar-se cap dels límits determinats en el punt 2.1.g) de la base quinta.

 

2.- LÍMITS

Estes ajudes s'ajustaran als límits previstos en el punt 2.1.g) de la base quinta.

Obligacions

Veure base tretzena.

Observacions

La resolució posa fi a la via administrativa i contra ella podrà interposar-se:

 

- Potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada, en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de la notificació, si l'acte fora exprés, o en qualsevol moment a partir de l'endemà d'aquell en què es produïsquen els efectes del silenci administratiu, conforme a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques

 

- O bé directament recurs contenciós administratiu davant la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la seua notificació, si fora expressa, o, si no ho fora, en el termini de sis mesos a comptar des de l'endemà d'aquell en què, d'acord amb la seua normativa especifica, es produïsca l'acte presumpte, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, Reguladora de la Jurisdicció Contenciós Administrativa.

Òrgans resolució
La competència per a resoldre el procediment i concedir la subvenció correspon a la persona titular de la direcció general competent en matèria de foment de l'economia social, per delegació conferida mitjançant Resolució del Conseller d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, de 30 de gener...
Més
Efecte silenci
Desestimatori
Esgota via administrativa
Si
Sancions

Les beneficiàries d'ajudes i subvencions estaran sotmesos a les responsabilitats i règim sancionador que sobre infraccions en esta matèria establix la LGS i, si és el cas, al que es disposa en el Reial decret legislatiu 5/2000, de 4 d'agost, pel qual s'aprova el text refós de la Llei sobre infraccions i sancions en l'Orde Social. Si és el cas, la responsabilitat pel reintegrament s'estendrà a les persones a què es referix l'article 172 de la *LHP, en els supòsits arreplegats en este article.

Desistiment

Descripció

Amb este tràmit vosté pot desistir de la seua sol·licitud o, quan això no estiga prohibit per l'ordenament jurídic, renunciar als seus drets.

El desistiment consistix a abandonar la sol·licitud i el procediment iniciat. Si la normativa ho permet, en un altre moment podrà vosté exercir el seu dret.

L'Administració acceptarà el desistiment, declarant conclús el procediment, llevat que s'hagen personat tercers que insten la seua continuació o s'hagen de limitar els seus efectes per interés general.

 

Pot realitzar-ho DE MANERA TELEMÀTICA accedint a la "Presentació Autenticada" d'este.

 

Tot això conforme a l'article 94 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Forma de presentació

Renúncia

Descripció

En la renúncia s'abandona definitivament l'acció i per tant el dret que es pretén fer valdre a través d'aquella, per la qual cosa la pretensió no podrà tornar a ser exercitada.

L'Administració acceptarà la renúncia, declarant conclús el procediment, llevat que s'hagen personat tercers que insten la seua continuació o s'hagen de limitar els seus efectes per interés general.

 

Pot realitzar este tràmit DE MANERA TELEMÀTICA accedint a la "Presentació Autenticada" d'este.

 

Tot això conforme a l'article 94 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Forma de presentació

Preguntes freqüents

Dubtes sobre la tramitació
On consultar dubtes sobre el tràmit:

Temes relacionats

MATÈRIES

  • Ciutadania
    • Ajudes, beques i subvencions
  • Empreses
    • Ajudes i subvencions
    • Què faig si... ?
      • Busque una ajuda
    • Treball i ocupació
      • Cooperatives
      • Subvencions d'economia social

TEMA

  • Serveis socials
    • Cohesió social
  • Societat, ciutadania i famílies
    • Dones
    • Igualtat
  • Treball
    • Cooperatives i economia social
    • Emprenedoria
    • Igualtat d’oportunitats
    • Inserció sociolaboral
  • Economia i hisenda
    • Tributs
    • Promoció econòmica
    • Hisenda
    • Finançament
    • Economia
  • Associacionisme i participació
    • Equipaments
  • Administració pública
  • Ocupació pública

PERFILS

  • Empresa
    • Petita i mitjana empresa
    • Centres
    • Entitats del tercer sector
    • Cooperatives

SECTOR

  • Construcció i instal·lacions
    • Actuar com a empresa instal·ladora en Comunitat Valenciana
    • Construcció
    • Instal·lacions

TEMÀTICA

  • Instal·lacions i seguretat
    • Instal·ladors i instal·lacions
  • Finançament i gestió econòmica
    • Ajudes i subvencions
  • Competitivitat i responsabilitat social
    • Competitivitat i responsabilitat social
    • Responsabilitat social de l’empresa

CICLE VITAL

  • Créixer i consolidar

TIPUS

  • Ajudes, beques i subvencions