Al·legacions o recursos administratius en concursos de trasllats de la Conselleria de Sanitat - GVA.ES
Al·legacions o recursos administratius en concursos de trasllats de la Conselleria de Sanitat
Des de 14-05-2024 00:00:00h
Què és
Este tràmit permet la presentació per via telemàtica d'al·legacions o recursos administratius en concursos de trasllats de la Conselleria de Sanitat.
En l'apartat "D Denominació convocatòria" del formulari a emplenar en el pas "2 Emplenar" del tràmit electrònic, s'ha d'identificar IDÈNTICAMENT a com consta en la convocatòria, la denominació de la categoria/especialitat o cos/escala del concurs de trasllats per al qual es presenten les al·legacions o el recurs administratiu. Així mateix, s'ha d'incloure el número i la data del DOGV en què es va publicar la convocatòria. En cas de no disposar d'espai suficient en l'apartat "D", pot utilitzar-se l'apartat "G Observacions" per a incloure eixes dades, a més de la qualificació de la instància com a AL·LEGACIONS o RECURS administratiu, d'ALÇADA o POTESTATIU DE REPOSICIÓ. Si l'espai disponible en l'apartat "G" per a formular les al·legacions o el recurs administratiu no fora suficient per a exposar els fets, raons i petició en què es concrete, amb tota claredat, la sol·licitud, es pot annexar un document amb les al·legacions o el recurs administratiu en el pas "3 Documentar" del tràmit. Les al·legacions o el recurs administratiu hauran d'acompanyar-se en este pas del tràmit de tota la documentació que justifique amb tota la claredat l'exposició de fets, raons i petició formulada. En este pas pot aportar-se UN o DIVERSOS documents. La grandària màxima permesa és de 20MB per document. I les extensions permeses són PDF, *DOC, *DOCX, *XLS, *ODT, *ZIP, *RAR, *ODS, *JPG i *XLSX. La grandària total del tràmit serà com a màxim de 150MB.
A qui va dirigit
Les persones participants que formulen, a través de mitjans electrònics, les al·legacions o el recurs administratiu que consideren pertinent en concursos de trasllats de la Conselleria de Sanitat.
Per a poder presentar al·legacions o un recurs administratiu mitjançant este tràmit telemàtic s'han de complir els requisits establits en les bases de la convocatòria.
Com es tramita
46010 - València/Valencia
Sol·licitud
El termini serà l'assenyalat en les bases de la convocatòria o resolució corresponent.
Les al·legacions o el recurs administratiu, així com la qualificació de la instància com a AL·LEGACIONS o RECURS, d'ALÇADA o POTESTATIU DE REPOSICIÓ es formularen en l'apartat "G Observacions" del FORMULARI a emplenar en el pas 2 del tràmit.
Si l'espai disponible en l'apartat "G" per a formular les al·legacions o el recurs administratiu no fora suficient per a exposar els fets, raons i petició en què es concrete, amb tota claredat, la sol·licitud, es pot annexar un DOCUMENT amb les al·legacions completes en el pas "3 Documentar" del tràmit. En este mateix pas ha d'aportar-se la DOCUMENTACIÓ que s'estime pertinent per a fonamentar les al·legacions o el recurs administratiu en cada etapa segons les bases de la convocatòria corresponent.
Pot aportar-se UN o DIVERSOS documents.
La grandària màxima permesa és de 20MB per document. I les extensions permeses són PDF,
*DOC, *DOCX, *XLS, *ODT, *ZIP, *RAR, *ODS, *JPG i *XLSX.
La grandària total del tràmit serà com a màxim de 150MB.
La presentació d'al·legacions o recursos administratius en concursos de trasllats de la Conselleria de Sanitat es tramitarà per mitjans electrònics, sent necessari disposar, per a això, del corresponent certificat electrònic. Podrà imprimir-se el justificant de presentació de les al·legacions o...
Resolució
46010 - València/Valencia
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Ocupació
- Ocupació pública: oposicions i borses
- Ocupació