Sol·licitud de subvencions per a l'execució de projectes d'innovació d'alt impacte transformador en el municipi (programa I)

Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme

Codi SIA: 2868854
|
Codi GVA: 22288
Descarregar informació
Termini de sol·licitud obert

Des de 26-04-2025

Fins 16-05-2025

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Procediments relacionats
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Esmena
  • Resolució
  • Altres tràmits
  • Recurs de reposició
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

Què és

Què és i per a què servix

Programa I: Programa de suport a l'execució de projectes d'innovació d'alt impacte transformador en el municipi.

 

L'objecte d'este programa d'ajudes és atorgar ajudes per a impulsar l'execució de projectes d'innovació d'alt impacte transformador en els municipis de la Comunitat Valenciana.

 

PROJECTE D'ALT IMPACTE: És aquell projecte d'execució que incorpora un component innovador tecnològic, que genera beneficis significatius i duradors en el temps per a tota la ciutadania, que té com a objectiu millorar la qualitat de vida de la societat i el medi ambient, resolent problemes de manera efectiva, reduint costos, aportant solucions més sostenibles, creant valor real per a la ciutat i per al col·lectiu al qual va enfocat, i que el seu desafiament represente un objectiu de gran abast, que deixe empremta en la societat. L'alt impacte ha de ser capaç de generar un canvi positiu a curt termini, ha de sorprendre i convidar a la reflexió dels usuaris. Este canvi pot ser generat des del tipus de tecnologia utilitzat, l'origen de la matèria primera, els seus processos de funcionament, la seua finalitat d'ús o la seua universalitat.

 

L'import màxim total del programa és de 2.000.000 euros.

L'import màxim de la subvenció per entitat beneficiària serà de 150.000 euros.


Este programa s'estructura en tres línies sobre la base de criteri de població: nombre d'habitants del municipi considerant com a referència les últimes xifres oficials de població dels municipis espanyols publicades per l'Institut Nacional d'Estadística (INE), a la data de publicació d'esta resolució.


− Línia A: Municipis amb una població des de 50.001 habitants amb un import màxim de 150.000 euros.
− Línia B: Municipis amb una població entre 10.001 habitants i 50.000 habitants amb un import màxim de 600.000 euros.
− Línia C: Municipis amb una població fins a 10.000 habitants amb un import màxim d'1.250.000 euros.

Quantia de les ajudes: s'establixen els següents percentatges de la quantia de l'ajuda respecte al total dels gastos subvencionables del projecte:

− Línia A: el tant per cent serà el 50% del gasto subvencionable.
− Línia B: el tant per cent serà el 75% del gasto subvencionable.
− Línia C: el tant per cent serà el 95% del gasto subvencionable.

En el cas de mancomunitats es tindrà en compte la suma d'habitants dels municipis que les componen.

 

Amb este programa es pretén fer costat a l'Administració Local per a posar en marxa i desenrotllar els projectes que materialitzen solucions innovadores a les seues pròpies necessitats i reptes.

 

Els projectes d'innovació poden estar dirigits cap a les àrees de les "*Smart *Cities" d'energia, medi ambient, infraestructures i habitabilitat, mobilitat, govern de la ciutat, innovació social, economia intel·ligent, benestar i digitalització.

Terminis
Sol·licitudTermini obert
Des de 26-04-2025 fins a 16-05-2025
EsmenaTermini obert
Recurs de reposicióTermini obert
Des de 26-04-2025 fins a 26-05-2025
Observacions

Base 3. REQUISITS DELS PROJECTES.

Els projectes hauran de contindre com a mínim:

a) Descripció tècnica del projecte.

b) Descripció del resultat i impacte esperable del projecte.

c) Justificació del caràcter innovador del projecte.

d) Pressupost.

 

Actuacions subvencionables:

Seran subvencionables aquelles actuacions que complisquen els requisits establits en les bases reguladores i en la present convocatòria i estiguen executades i pagades en el període comprés entre l'1 de gener de 2024 i data màxima per a la justificació de l'ajuda.

 

Base 7. Gastos subvencionables.

1. Seran gastos subvencionables els establits en la present orde de bases reguladores i, si és el cas, en les convocatòries corresponents.

Amb caràcter general seran gastos subvencionables aquells que:

a) Siguen necessaris i de manera indubtable responguen a la naturalesa de l'activitat subvencionada i resulten estrictament necessaris per a la seua execució.

b) Hagen sigut realitzats durant l'execució de l'activitat subvencionada i pagats amb anterioritat a la finalització del període de justificació establit.

c) S'ajusten a preus de mercat.

d) Han de ser gastos que es financen amb càrrec al pressupost de l'entitat beneficiària i conformes amb la normativa local, autonòmica, nacional i comunitària aplicables.

2. Gastos subvencionables:

A este efecte seran subvencionables els gastos que duga a terme l'entitat necessaris per a la realització del projecte presentat, podent incloure els següents:

a) Gastos de personal, incloent-hi costos salarials i quotes de la Seguretat Social, en la mesura en què estiga dedicat al desenrotllament del projecte. Estos costos hauran de presentar-se degudament desglossats per hores dedicades a l'activitat a la qual s'imputen.

b) Gastos de desplaçament i allotjament del personal propi de l'entitat sol·licitant vinculat amb les activitats del projecte. Respecte als gastos de transport, únicament seran subvencionables els gastos de desplaçament en mitjans públics de transport interurbà. Els gastos que s'imputen estaran limitats pels imports establits en el

Decret 24/1997, d'11 de febrer, del Consell, sobre indemnitzacions per raó del servici i gratificacions per servicis extraordinaris, i les seues respectives modificacions.

c) Gastos derivats de servicis externs de consultoria i assistència tècnica destinats de manera exclusiva al projecte.

d) Gastos de material fungible i subministraments que es deriven directament del projecte.

e) Gastos d'inversió en actius materials i immaterials necessaris per al desenrotllament de les activitats. S'exclouen els dispositius informàtics d'ús genèric. El beneficiari haurà de destinar els béns inventariables a la fi concret per al qual es va concedir la subvenció durant, almenys, cinc anys en cas de béns inscriptibles en un registre públic, i dos anys per a la resta de béns.

f) Cost de l'informe d'auditoria sobre el compte justificatiu del gasto del projecte.

3. No seran subvencionables, entre altres, els impostos directes i els tributs, els impostos indirectes susceptibles de recuperació (l'IVA serà subvencionable si s'acredita que no és susceptible de recuperació), els premis, donacions o ajudes de qualsevol tipus, ni els gastos corresponents a servicis de servici d'àpats, restauració, comestibles o avituallament i, en general, els gastos que no puguen identificar-se inequívocament amb l'activitat objecte de la subvenció.

En qualsevol cas, haurà d'atendre's al que s'establix en l'article 31 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

4. Les entitats beneficiàries podran subcontractar totalment o parcialment l'activitat objecte de la subvenció, fins a un percentatge màxim del 100% de l'import de les activitats subvencionades, amb els requisits i prohibicions establits en l'article 29 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en l'article 68 del seu reglament de desenrotllament. El percentatge de subcontractació es justifica pel fet que les entitats beneficiàries són administracions públiques locals entre les funcions específiques de les quals no es troba el desenrotllament de projectes d'innovació; d'altra banda, es facilita la participació de municipis de xicoteta grandària que no disposen dels recursos necessaris per a realitzar amb mitjans propis els projectes d'innovació objecte subvenció.

5. En l'execució de les actuacions, les entitats beneficiàries hauran d'ajustar-se a la normativa aplicable en matèria de contractació pública.

A qui va dirigit

Administració
Persones interessades

Podran ser entitats beneficiàries els municipis i les mancomunitats de municipis de la Comunitat Valenciana, així com els organismes públics i les entitats de dret públic vinculats/ades o dependents dels uns o les altres.

Requisits

No podran obtindre la condició de beneficiària de les subvencions aquelles entitats en les quals concórrega alguna de les circumstàncies establides en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. La no concurrència d'aquestes circumstàncies s'acreditarà mitjançant declaració responsable, sense perjudici que puguen ser objecte de requeriment d'acreditació fefaent.

 

Les entitats beneficiàries de la subvenció hauran de complir les obligacions establides en la base cinquena de les bases reguladores de les subvencions.

Com es tramita

Procés de tramitació

PROCEDIMENT DE CONCESSIÓ

 

El procediment de concessió d'ajudes serà el de concurrència competitiva d'acord amb el que es disposa en l'article 22.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en la secció 1ª del capítol II del títol X de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, d'acord amb els principis de publicitat, transparència, objectivitat, igualtat i no discriminació, eficàcia en el compliment dels objectius i eficiència en l'assignació i utilització dels recursos públics.

 

El procediment de concessió serà l'establit en la base 10 i concordants de l'orde de bases.

 

El procediment s'iniciarà d'ofici mitjançant la publicació de la resolució de convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

 

Les SOL·LICITUDS es podran presentar en el termini de 20 dies naturals comptats des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el DOGV. La sol·licitud ha d'anar firmada per la persona que represente legalment a l'entitat sol·licitant.

 

La presentació de les sol·licituds comporta l'acceptació plena per part de l'entitat sol·licitant de les bases reguladores i de la respectiva convocatòria.

 

- COMPROVACIÓ DEL COMPLIMENT DE LES CONDICIONS imposades en les bases reguladores per a adquirir la condició d'entitat beneficiària i, si és el cas, requeriment a l'interessat.

 

- VALORACIÓ DE LES SOL·LICITUDS: La valoració es realitzarà sobre la informació aportada pel sol·licitant en la fase d'admissió de sol·licituds. Per tractar-se de procediments de concessió en règim de concurrència competitiva, no s'admetran millores voluntàries de les sol·licituds una vegada transcorregut el termini de presentació de sol·licituds.

La comissió de valoració podrà sol·licitar quants informes estime necessaris per a resoldre, així com ser assistida per persones expertes que tinguen un perfil professional o competència tècnica d'acord amb la matèria objecte de l'ajuda, o per agències d'avaluació.

 

CRITERIS DE VALORACIÓ: els establits en la base 14 de les bases reguladores.

 

- PROPOSTA DE RESOLUCIÓ PROVISIONAL I DEFINITIVA: D'acord amb el punt 6 de la base 13, es preveu la publicació en la pàgina web de la Direcció General d'Innovació d'una proposta de resolució provisional de concessió d'ajudes, motivada, en la qual, com a mínim, s'especifique la llista de les sol·licituds a les quals es proposa concedir la subvenció i la quantia de l'ajuda que es proposa concedir, així com la llista on figuren les sol·licituds a les quals es proposa denegar la subvenció i les inadmeses.

Els interessats podran formular al·legacions en el termini de 10 dies des de l'endemà de la publicació de la citada proposta de resolució provisional en la pàgina web de la Direcció General d'Innovació.

La comissió de valoració, vistes les al·legacions, els possibles desistiments i noves incorporacions, emetrà proposta de resolució definitiva, que elevarà a l'òrgan competent per a resoldre.

 

-RESOLUCIÓ: La resolució es notificarà mitjançant la seua publicació en la pàgina web de la Direcció General d'Innovació, que substituirà a la notificació individual de la resolució d'acord amb el que s'establix en l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

-JUSTIFICACIÓ DE LA SUBVENCIÓ I PAGAMENT: El termini de presentació de la justificació dels gastos finançats per la present convocatòria vencerà l'11 de novembre de 2025 i començarà a partir de l'endemà de la resolució de reconeixement de la subvenció quan l'actuació estiga ja executada.

Es considerarà gasto realitzat el que ha sigut efectivament pagat amb anterioritat a la finalització del període de justificació establit en la present convocatòria.

La justificació del compliment de les condicions imposades i de la consecució dels resultats previstos es realitzarà mitjançant la presentació d'un únic compte justificatiu subscrita per l'entitat beneficiària, conforme al que s'establix en l'article 74 del reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, aprovat per Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, i d'acord amb l'Orde EHA/1434/2007, de 17 de maig, acompanyada d'un informe d'auditora o auditor de comptes inscrit/a com a exercent en el Registre Oficial d'Auditors de Comptes dependent de l'Institut de Comptabilitat i Auditoria de Comptes. La persona auditora serà aquella que designe l'entitat beneficiària, sense perjuí del control financer que correspon a l'Interventor de les Entitats Locals.

El COMPTE JUSTIFICATIU haurà de contindre la següent documentació:

a) Una memòria d'actuació justificativa del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, subscrita per la persona representant legal de l'entitat beneficiària, amb indicació de les activitats realitzades i els resultats obtinguts.

b) Una memòria econòmica abreujada justificativa del cost de les activitats realitzades, subscrita per la persona representant legal de l'entitat beneficiària, que contindrà:

- Relació detallada dels gastos incorreguts per a la realització de l'activitat subvencionada, degudament agrupats d'acord amb els gastos subvencionables establits en la base 7.2, amb identificació del creditor o creditora, document (factura, nòmines, butlletins de cotització a la Seguretat social), concepte, data d'emissió, data de pagament i el seu import (indicant l'import IVA exclòs, la quantitat corresponent a l'IVA, l'IVA imputable a la subvenció i l'import amb l'IVA imputable a la subvenció).

- Els costos de personal propi hauran de presentar-se degudament desglossats per hores dedicades a l'activitat a la qual s'imputen.

- Cost del projecte inicialment pressupostat, cost del projecte executat i justificació de les desviacions esdevingudes, si és el cas.

- Es considerarà gasto realitzat el que ha sigut efectivament pagat amb anterioritat a la finalització del període de justificació establit en la present resolució.

La memòria haurà d'estar subscrita per la persona representant legal de l'entitat beneficiària.

c) Declaració responsable del representant legal de l'entitat sol·licitant relativa al detall d'altres subvencions rebudes o sol·licitades per als mateixos gastos subvencionables, procedents de qualssevol administracions o entitats públiques o privades, nacionals o internacionals, amb especificació de la quantia, la data de concessió i l'entitat atorgant, o, si és procedent, la declaració negativa corresponent.

d) En el cas de les Entitats Locals, certificat del compliment de l'obligació de rendició dels seus comptes anuals davant la Sindicatura de Comptes, de conformitat amb el que es disposa en l'article 199.4 de la Llei 8/2010, de 23 de juny, de la Generalitat, de règim local de la Comunitat Valenciana. Este requisit s'entendrà complit si el municipi figura en el certificat que la Sindicatura de Comptes publica mensualment en la seua pàgina web.

El compte justificatiu s'acompanyarà d'un INFORME D'AUDITORIA, que deurà *ajsuatarse a les previsions contingudes en el resolc dècim de la convocatòria.

El PAGAMENT de l'ajuda es realitzarà mitjançant transferència al compte bancari de l'entitat beneficiària indicada per esta, prèvia justificació de la realització del projecte d'acord amb la sol·licitud presentada i en els termes establits en la resolució de concessió, i sempre que haja complit les obligacions exigibles per a la justificació de l'ajuda.

 

Criteris de valoració

Els criteris de valoració són els establits en la base 14 de l'orde de bases reguladores.

Òrgans de tramitació
La competència per a convocar aquestes subvencions correspon a la persona titular de la Conselleria amb competències en matèria d'innovació. L'ordenació i instrucció del procediment correspondrà a la persona titular de la Direcció General amb competències en matèria d'innovació. La resolució...
Saber més

Entitats col·laboradores de certificació

Sol·licitud

Termini
Des de 26-04-2025 fins a 16-05-2025

El termini de presentació de sol·licituds serà de vint dies naturals, comptats des de l'endemà de la publicació d'esta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV núm. 10095, de 25/04/2025).

S'amplia en un dia el termini de presentació de sol·licituds, de conformitat amb el que s'establix en la RESOLUCIÓ de 29 d'abril de 2025, de la Presidència de la Generalitat, d'ampliació de terminis de procediments administratius de la Generalitat a conseqüència de la caiguda del sistema elèctric en tot el territori espanyol peninsular el dia 28 d'abril de 2025 (DOGV Núm. 10097 bis / 29.04.2025)

Documentació

Les sol·licituds es realitzaran mitjançant el model normalitzat i hauran d'estar signades electrònicament pel representant legal de l'entitat beneficiària mitjançant una signatura electrònica avançada basada en un certificat reconegut, segons el que es disposa en el Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, i expedit per la Generalitat o per qualsevol altre prestador de serveis de certificació amb el qual la Generalitat haja signat l'oportú conveni.

PER CADA MUNICIPI PODRÀ PRESENTAR-SE UNA ÚNICA SOL·LICITUD, per la qual cosa caldrà triar el programa al qual es concorre. Encara que en un municipi també pogueren ser entitats beneficiàries organisme públics i entitats de dret públic vinculats o dependents d'aquell, únicament es podrà presentar una sol·licitud per municipi. En el cas de presentar-se més d'una sol·licitud, només es tindrà en compte la presentada en últim lloc dins del termini de presentació de sol·licituds.

 

A la sol·licitud, amb caràcter general, s'acompanyarà la documentació que s'indica tot seguit:

a) Acreditació de la representació de la persona signant de la sol·licitud. Segons el tipus d'entitat sol·licitant:

- Certificat acreditatiu de la representació de la persona signant de la sol·licitud, expedit pel secretari o secretària de l'entitat sol·licitant o persona que exercisca les funcions de secretaria (existix un model normalitzat a l'efecte de facilitar la seua elaboració i presentació).

- Estatuts o documentació acreditativa de la constitució de l'entitat sol·licitant, i document acreditatiu dels poders per a actuar com a representant legal de l'entitat.

b) Certificat de l'acord de l'òrgan competent de l'entitat sol·licitant en el qual s'aprove la presentació de la sol·licitud a la present convocatòria (existix un model normalitzat a l'efecte de facilitar la seua elaboració i presentació).

c) Declaració responsable del representant legal de l'entitat sol·licitant, del compliment de les obligacions de les entitats beneficiàries recollides en la base cinquena de l'ordre de bases (existix un model normalitzat a l'efecte de facilitar la seua elaboració i presentació).

d) Memòria descriptiva del projecte i del pressupost, en el model normalitzat o en un altre format amb els mateixos apartats que el normalitzat, signada pel representant legal de l'entitat sol·licitant.

e) Certificat de l'òrgan competent de l'entitat sol·licitant en el qual es justifique la no recuperació o compensació de l'IVA del projecte, quan s'incloga l'IVA com a despesa subvencionable (existix un model normalitzat a l'efecte de facilitar la seua elaboració i presentació).

f) Declaració responsable del representant legal de l'entitat sol·licitant relativa al detall d'altres subvencions rebudes o sol·licitades per a les mateixes despeses subvencionables, procedents de qualsevol de les administracions o entitats públiques o privades, nacionals o internacionals, amb especificació de la quantia, la data de concessió i l'entitat atorgant o, si escau, la declaració negativa corresponent.

g) Declaració responsable del representant legal de l'entitat sol·licitant, de no estar incursa en cap de les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiària enumerades en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i de no ser deutora de la Generalitat per reintegrament de subvencions.

No serà necessari aportar les declaracions responsables contingudes en els apartats f) i g) quan figuren en la pròpia sol·licitud i siguen marcades per l'entitat sol·licitant.

h) Planificació estratègica en l'àmbit de la innovació del municipi, en el cas que s'al·legue per a la seua valoració.

En el cas que el compte bancari no figure d'alta en la Base de dades Corporativa (BDC) de la Generalitat, es deurà prèviament realitzar la seua alta en el següent enllaç:

https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=22648

 

De conformitat amb l'article 28.5 de la Llei 39/2015, les entitats sol·licitants són responsables de la veracitat dels documents que presenten, podent sol·licitar els òrgans gestors de manera motivada l'acarament de les còpies aportades per elles, per a la qual cosa podran requerir l'exhibició del document o de la informació original, sense perjudici de les facultats de comprovació, control i inspecció que tenen atribuïdes les Administracions Públiques.

 

La inexactitud, falsedat o omissió de caràcter essencial en qualsevol dada o document que s'acompanye a la sol·licitud de subvenció deixen sense efecte aquest tràmit, des del moment en què es coneguen i prèvia audiència a l'entitat interessada, i, en conseqüència, comportaran la inadmissió de la sol·licitud de subvenció, sense perjudici que puguen ser causa de revocació de la subvenció si es coneixen amb posterioritat a la concessió d'aquesta.

 

MODELS NORMALITZATS

Forma de presentació
Telemàtica

Les sol·licituds es presentaran exclusivament per via telemàtica a través de la seu electrònica de la Generalitat corresponent a este tràmit, polsant sobre "SOL·LICITUD Presentació autenticada" que troba al principi d'esta informació destacada en un quadre de color roig. Per a accedir de manera...

Saber més

Esmena

Termini
Termini obert

L'òrgan instructor requerirà, si és el cas, perquè s'esmene la sol·licitud en un termini de 10 dies hàbils.

Descripció

Esmena de sol·licituds que no s'hagen emplenat aportant tota la informació que es requerix i/o no hagueren acompanyat tota la documentació preceptiva

Observacions

L'òrgan competent per a la instrucció realitzarà d'ofici quantes actuacions estime necessàries per a la
determinació, coneixement i comprovació de les dades en virtut dels quals ha de formular-se la
proposta de resolució.

Forma de presentació

Resolució

Termini màxim

El termini màxim per a dictar i notificar la resolució del procediment serà de sis mesos, comptats a partir de
la data de publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Quantia i cobrament

Tipus i quantia de les ajudes del programa de suport a projectes d'innovació d'alt impacte transformador en el municipi (programa I):

L'import màxim total del programa és de 2.000.000 euros.


Este programa s'estructura en tres línies sobre la base de criteri de població: nombre d'habitants del municipi considerant com a referència les últimes xifres oficials de població dels municipis espanyols publicades per l'Institut Nacional d'Estadística (INE), a la data de publicació d'esta resolució.


− Línia A: Municipis amb una població des de 50.001 habitants amb un import màxim de 150.000 euros.
− Línia B: Municipis amb una població entre 10.001 habitants i 50.000 habitants amb un import màxim de 600.000 euros.
− Línia C: Municipis amb una població fins a 10.000 habitants amb un import màxim d'1.250.000 euros.

Quantia de les ajudes: s'establixen els següents percentatges de la quantia de l'ajuda respecte al total dels gastos subvencionables:

− Línia A: el tant per cent serà el 50% del gasto subvencionable.
− Línia B: el tant per cent serà el 75% del gasto subvencionable.
− Línia C: el tant per cent serà el 95% del gasto subvencionable.

L'import màxim de la subvenció per entitat beneficiària serà de 150.000 euros.

El PAGAMENT de l'ajuda es realitzarà mitjançant transferència al compte bancari de l'entitat beneficiària indicada per esta, prèvia justificació de la realització del projecte d'acord amb la sol·licitud presentada i en els termes establits en la resolució de concessió, i sempre que haja complit les obligacions exigibles per a la justificació de l'ajuda.

Efecte silenci / Esgota via administrativa
Desestimatori
/ Sí
Recurs que procedeix contra la resolució
Potestatiu de reposició / Contenciós-administratiu
Observacions

La resolució es notificarà mitjançant la seua publicació en la pàgina web de la Direcció General d'Innovació

(https://cindi.gva.es/es/web/innovacion/ajudes-territoris-innovadors), que substituirà a la notificació individual de la mateixa d'acord amb el que s'establix en l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Òrgans resolució
La resolució del procediment de concessió correspon a la persona titular de la Conselleria amb competències en matèria d'innovació.

Recurs de reposició

Termini
Des de 26-04-2025 fins a 26-05-2025

Impugnació de la convocatòria: un mes des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Impugnació de la resolució de concessió: Un mes, des de l'endemà de la seua publicació en la pàgina web de la Direcció General d'Innovació.

Descripció

Impugnació de la convocatòria Impugnació de la resolució de concessió

Observacions

Silenci administratiu desestimatori

Forma de presentació

Preguntes freqüents

Dubtes sobre la tramitació
On consultar dubtes sobre el tràmit:

Temes relacionats

MATÈRIES

  • Administracions
    • Ajudes i subvencions
      • Administracions locals

PERFILS

  • Administració i altres entitats
    • Ens locals

TIPUS

  • Ajudes, beques i subvencions