Al·legacions per via telemàtica en processos selectius d'estabilització de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública derivats de l'aplicació de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública - GVA.ES
Al·legacions per via telemàtica en processos selectius d'estabilització de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública derivats de l'aplicació de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública
Des de 06-04-2023 00:00:00h
Què és
La base 1.4 de les convocatòries de processos selectius d'estabilització disposa que les persones participants estaran obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics per a tots els tràmits derivats del procés selectiu.
Aquest tràmit permet el compliment d'aquesta obligació i l'aportació per via telemàtica d'al·legacions en processos selectius d'estabilització de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública derivats de l'aplicació de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública.
En l'apartat "D Denominació convocatòria" del formulari a emplenar en el pas "2 Emplenar" del tràmit electrònic, s'ha d'identificar de manera IDÈNTICA a com consta en la convocatòria, la denominació de la categoria/especialitat o cos/escala del procés selectiu d'estabilització per al qual es presenta al·legacions, així com el SISTEMA: bé CONCURS DE MÈRITS o bé CONCURS OPOSICIÓ. Així mateix, es recomana incloure el número i la data del DOGV en què es va publicar la convocatòria.
En cas de no disposar d'espai suficient en l'apartat D, pot utilitzar-se l'apartat "G Observacions" per a incloure aqueixes dades, a més de les al·legacions.
Si l'espai disponible en l'apartat G per a formular les al·legacions no fora suficient per a exposar els fets, raons i petició en què es concrete, amb tota claredat, la sol·licitud, es pot annexar un document amb les al·legacions en el pas "3 Documentar" del tràmit. En aquest pas pot aportar-se UN o DIVERSOS documents. La grandària màxima permesa és de 35MB per document. I les extensions permeses són PDF, *DOC, *DOCX, *XLS, *ODT, *ZIP, *RAR, *ODS, *JPG i *XLSX. La grandària total del tràmit serà de 150MB.
- Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública.
- Decret 71/2022, de 27 de maig, del Consell, pel qual s'adapten les ofertes d'ocupació pública aprovades i pendents de convocatòria, s'executa la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, i s'aprova l'oferta d'ocupació pública...
- Resolució de 16 de desembre de 2022, del conseller de Sanitat Universal i Salut Pública, d'adopció de les mesures necessàries per a l'execució i desenvolupament del capítol i del decret 71/2022 de 27 de maig del Consell, pel qual s'adapten les ofertes d'ocupació pública aprovades i pendents de...
A qui va dirigit
Els sol·licitants participants que puguen al·legar en seu electrònica, a través de mitjans electrònics, allò que consideren oportú, en processos selectius d'estabilització de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública derivats de l'aplicació de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de...
Per a poder aportar al·legacions mitjançant aquest tràmit telemàtic, els sol·licitants participants en processos selectius d'estabilització de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública han de complir els requisits establits en les bases de la convocatòria.
Com es tramita
46010 - València/Valencia
Entitats col·laboradores de certificació
Sol·licitud
Els terminis seran els assenyalats en cada fase segons les bases de la convocatòria corresponent.
La documentació que s'estime pertinent per a les al·legacions en cada fase segons les bases de la convocatòria corresponent.
Pot aportar-se un o diversos documents.
La grandària màxima permesa és de 35MB per document. I les extensions permeses són PDF, DOC, DOCX, XLS, ODT, ZIP, RAR, ODS, JPG i XLSX.
La grandària total del tràmit serà de 150MB.
La base 1.4 de la convocatòria disposa que les persones participants estaran obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics per a tots els tràmits derivats del procés selectiu d'estabilització. Les al·legacions, aportant, en el seu cas, la documentació que s'estime pertinent,...
- Resolució de 21 de desembre de 2022, de la directora general de Recursos Humans per la qual es convoca el procés excepcional d'estabilització pel sistema de concurs de mèrits per a cobrir les places estatutàries previstes en els Annexos I i II del Decret 71/2022, de 27 de maig, del Consell, pel...
- Resolució de 21 de desembre de 2022, de la directora general de Recursos Humans, per la qual es convoca el procés excepcional d'estabilització pel sistema de concurs de mèrits per a cobrir llocs funcionarials previstos en l'annex I del Decret 71/2022, de 27 de maig del Consell, pel qual s'adapten...
- Resolució de 23 de desembre de 2022, de la directora general de Recursos Humans, per la qual es convoca el procés d'estabilització pel sistema de concurs oposició per a cobrir les places estatutàries i les funcionàries de gestió sanitària, previstes en l'annex I del Decret 71/2022, de 27 de maig,...
Resolució
46010 - València/Valencia
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Ocupació
- Ocupació pública: oposicions i borses
- Ocupació