Sol·licitud de tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Subdirecció General de Contractació de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic no previstos en la plataforma de contractes del sector públic - GVA.ES
Sol·licitud de tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Subdirecció General de Contractació de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic no previstos en la plataforma de contractes del sector públic
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Termini de sol·licitud:
OBERT
des de 26-04-2023
Informació bàsica
Sol·licitud
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què li serveix?
Tràmit per a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan el procediment específic no estiga previst en l'àmbit de la plataforma de contractes del sector públic.
Observacions
Modificació: s'ha canviat la configuració de la tramitació telemàtica del procediment.
Requisits
En cas de persones jurídiques, han d'estar inscrites obligatòriament en el Registre de representants. Aquest registre possibilita la representació de persones jurídiques en els procediments administratius de caràcter electrònic.
Qui pot sol·licitar-ho?
Persones físiques o jurídiques, licitadors, adjudicataris, subcontractistes.
Normativa del procediment
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015).
- Decret 191/2014, de 14 de novembre, del Consell, pel qual es regula l'atenció a la ciutadania, el registre d'entrada i eixida d'escrits i l'ordenació de les oficines de registre en l'Administració de la Generalitat (DOCV núm. 7406, de 19/11/2014)
Formularis i documents
Termini
Durant tot l'any.
Documentació
Juntament amb el formulari de sol·licitud telemàtica, les persones interessades podran adjuntar la documentació necessària per a la tramitació del procediment, segons el que estableix la normativa reguladora o, si és el cas, la que siga requerida per l'Administració o l'interessat considere d'oportuna presentació.
Presentació
On dirigir-se
Telemàtica
Para iniciar el trámite telemático deberá pinchar en el icono superior "Tramitar con certificado" de esta misma página.
Deberá disponer de certificado electrónico reconocido por la ACCV o DNI electrónico (Ver enlaces del apartado "Información complementaria").
Desde el asistente de tramitación electrónica se deben realizar los pasos siguientes:
1. Completar el formulario de datos generales.
- El campo "Servicio Territorial" es obligatorio. Habrá que indicar uno de los valores posibles (Servicios centrales, Alicante, Castellón y Valencia).
- El campo "Exposición" es obligatorio. En este se indicará de manera resumida el objetivo del trámite.
2. Seleccionar la instancia a rellenar (Solicitud) y "Enviar".
3. Documentar la tramitación, para lo que hay que tener presente lo siguiente:
Desde el apartado "Otros documentos" pueden anexarse los restantes documentos exigidos por el procedimiento o que se consideren oportunos.
4. Registrar la solicitud.
On consultar dubtes sobre el tràmit
- Correu per a dubtes funcionals: sdgcontratacion@gva.es
- Correu per a dubtes tècniques: generalitat_en_red@gva.es