Detall de Procediment

Programa de subvencions destinades a fomentar la contractació indefinida derivada de la racionalització de la jornada laboral (AVALEM EXPERIÈNCIA). EJORNA 2023

Codi SIA: 2987138
Codi GUC: 24426
Organisme: LABORA SERVEI VALENCIÀ D'OCUPACIÓ I FORMACIÓ
Termini de sol·licitud: TANCAT
(02-05-2023
31-10-2023)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Aquesta convocatòria té per objecte la concessió de subvencions per a fomentar, en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, la contractació indefinida inicial a jornada completa de les persones desocupades inscrites com a demandants d'ocupació, la contractació de la qual es derive de la racionalització voluntària de la jornada laboral en l'entitat ocupadora sol·licitant.

Requisits

Requisits

REQUISITS DE LES ENTITATS BENEFICIÀRIES: No estar incursos en les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiari, assenyalades en els apartats 2 i 3 de l'article 13, de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions; a aquest efecte, les entitats presentaran la corresponent declaració responsable. EXCLUSIONS: * En cap cas podran resultar beneficiàries les agrupacions de persones físiques o jurídiques, públiques o privades, les societats civils, les comunitats de béns o qualsevol altre tipus d'unitat econòmica o patrimoni separat que, fins i tot mancant de personalitat jurídica, puguen realitzar les actuacions subvencionables. * Les persones o entitats que hagueren resultat beneficiàries de l'ajuda *EJORNA 2022 * Aquestes ajudes se sotmeten al règim de minimis, establit en el Reglament (UE) Núm. 1407/2013 de la Comissió, de 18 de desembre de 2013, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis, publicat en el *DOUE L352 de 24 de desembre de 2013. Per aquest motiu, no podran concedir-se a empreses dels següents sectors: a) Pesca i aqüicultura, regulats pel Reglament (CE) Núm. 104/2000 del Consell. b) Producció primària dels productes agrícoles (que figuren en la llista de l'annex I del Tractat). c) Les ajudes concedides a les empreses que operen en el sector de la transformació i comercialització de productes agrícoles, en els casos següents: c.1) quan l'import de l'ajuda es determine en funció del preu o de la quantitat de productes d'aquest tipus adquirits a productors primaris o comercialitzats per les empreses interessades. c.2) quan l'ajuda estiga supeditada al fet que una part o la totalitat de la mateixa es repercutisca als productors primaris. d) Activitats relacionades amb l'exportació a tercers països o Estats membres, és a dir, les ajudes directament vinculades a les quantitats exportades, a l'establiment i l'explotació d'una xarxa de distribució o a altres despeses corrents vinculades a l'activitat exportadora. e) Ajudes condicionades a la utilització de productes nacionals en lloc d'importats. L'aplicació d'aquest règim suposa que l'import total de les ajudes de minimis concedides a una única empresa (s'entendrà per única empresa la definició establida en l'apartat 2 de l'article 2 del Reglament (UE) Núm. 1407/2013, de la Comissió) no excedirà de 200.000 euros durant qualsevol període de tres exercicis fiscals. Quan una única empresa realitze per compte d'altri operacions de transport de mercaderies per carretera l'import total de les ajudes de minimis concedides no excedirà de 100.000 euros durant qualsevol període de tres exercicis fiscals. REQUISITS DE LES CONTRACTACIONS: * La contractació haurà d'efectuar-se amb posterioritat a la publicació de l'extracte de la present convocatòria de subvencions per a l'exercici 2023. * La contractació haurà de representar un increment net de la plantilla en comparació amb la plantilla mitjana de les persones treballadores en situació d'alta en els trenta dies naturals anteriors a la celebració del contracte, o el seu manteniment quan les variacions de la plantilla deriven de la voluntat de les persones treballadores, discapacitat sobrevinguda, mort, jubilació per motius d'edat o acomiadament disciplinari o per causes objectives no declarat improcedent de la persona treballadora. EXCLUSIONS: Queden exclosos d'aquest programa els següents suposats: * Contractes que tinguen un període de prova igual o superior a 2 mesos; els contractes fixos discontinus i els contractes de servei de la llar familiar. * Contractes a temps parcial, excepte en el cas de les persones amb diversitat funcional severa la jornada de la qual podrà ser d'almenys 15 hores setmanals. * Persones treballadores que hagueren finalitzat la seua relació laboral amb l'entitat ocupadora en els sis mesos previs a la contractació. * Contractacions realitzades per empreses de treball temporal per a la posada a la disposició de la persona treballadora en empreses usuàries en les quals prestaran els seus serveis. * Contractacions realitzades per empreses que hagueren sigut excloses com a beneficiàries de programes d'ocupació. * Contractacions realitzades per ocupadors sancionats en els dos anys anteriors a la presentació de la sol·licitud per la comissió d'infraccions greus o molt greus en matèria de prevenció de riscos laborals o Seguretat Social. * Relacions laborals de caràcter especial de l'article 2.1 de l'Estatut dels Treballadors. * Contractacions en què l'entitat ocupadora o els càrrecs directius o membres dels òrgans d'administració de les empreses que revisten la forma jurídica de societat o de les entitats privades sense ànim de lucre, mantinguen amb la persona treballadora contractada una relació de cònjuge, ascendent, descendent o altres parents, per consanguinitat o afinitat, fins al segon grau, i les seues anàlogues en el cas de les parelles de fet.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Podran ser beneficiàries d'aquestes ajudes les entitats ocupadores de naturalesa privada, incloses les persones treballadores autònomes, amb centre de treball en la Comunitat Valenciana que: a) o bé participen en el “programa d'ajudes per a l'establiment d'incentius a la reducció de la jornada laboral a quatre dies o trenta-dues hores setmanals i a la millora de la productivitat en les empreses valencianes”, regulat en l'Ordre 7/2022, de 16 de juny, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball (DOGV 9372 de 30.06.2022) en la seua convocatòria per a l'exercici 2022 (resolució de 2 d'agost de 2022 de la direcció general de Treball, Benestar i Seguretat Laboral (DOGV núm. 9411 de 24/08/2022)), o en la seua convocatòria per a l'exercici 2023 (resolució de 4 d'abril de 2023, de la direcció general de Treball, Benestar i Seguretat Laboral (DOGV Núm. 9570 DE 6/4/2023)) b) o, en cas contrari, que hagen acordat amb la representació sindical racionalitzar la jornada laboral de la plantilla, és a dir, reduir la jornada laboral a quatre dies o trenta-dues hores setmanals que afecte part o a la totalitat de la seua plantilla, sense que en cap cas afecte les retribucions salarials que legal o convencionalment resulten d'aplicació si s'haguera mantingut el 100% de la duració ordinària de la jornada i havent de mantindre en idèntics termes i imports les bases de cotització que resultarien aplicables si es mantinguera el 100% de la jornada ordinària de treball.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini per a la presentació de sol·licituds s'iniciarà l'endemà de la publicació de l'extracte de la resolució de convocatòria d'aquestes ajudes i finalitzarà 31 d'octubre de 2023. (DOGV. núm. 9585 de 28 d'abril de 2023)

Formularis i documentació

Juntament amb la sol·licitud haurà d'aportar-se la següent documentació: a) Si la sol·licitud es presenta de forma no telemàtica mitjançant representant, acreditació de la representació. b) Dades de domiciliació bancària. Si la sol·licitud es presenta de manera telemàtica, es permetrà triar el compte bancari que es desitge per a la domiciliació d'entre les que es troben d'alta per al sol·licitant, però si la sol·licitud es presenta mitjançant representant i la representació no està acreditada no es recuperarà cap compte, per la qual cosa hauran d'indicar-se les dades de la mateixa en els camps corresponents. En el cas de nou perceptor o de nou compte bancari: b.1) si el sol·licitant és una persona jurídica haurà de comunicar les dades bancàries telemàticament a través del procediment habilitat a aquest efecte i denominat “Procediment per a tramitar les altes i baixes de les domiciliacions bancàries” (https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=22648&version=amp) b.2.) si el sol·licitant és una persona física, haurà de comunicar les dades bancàries, preferentment telemàticament a través del procediment habilitat a aquest efecte i denominat “Procediment per a tramitar altes i baixes de les domiciliacions bancàries” (https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=22648&version=amp), sense perjudici de poder adjuntar el model normalitzat (0007) disponible en la web de l'ajuda. c) Declaració responsable que la contractació no incorre en causa d'exclusió (inclosa en l'Annex de la sol·licitud). d) Declaració responsable del compliment de la normativa sobre integració laboral de persones amb discapacitat o, en el seu cas, l'exempció a aquesta obligació (inclosa en l'Annex de la sol·licitud).. e) Declaració responsable sobre altres ajudes rebudes per als mateixos costos subvencionals o el mateix fet subvencionable o de no haver obtingut cap, a fi de comprovar que no se superen els límits de l'apartat 2 de l'article 5 del Reglament (UE) 1407/2013, de la Comissió (inclosa en l'Annex de la sol·licitud). f) Declaració responsable de no estar incurs en les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiari ni per a ser receptor del pagament a què fa referència els apartats 2 i 3 de l'article 13 (inclosa en la sol·licitud de la subvenció) i l'apartat 5 de l'article 34 de la Llei 38/2003, segons model normalitzat (disponible en la web de l'ajuda). g) Declaració responsable de les ajudes de minimis concedides a la persona o entitat sol·licitant durant els dos exercicis fiscals anteriors i durant l'exercici fiscal en curs, segons model normalitzat (inclosa en l'Annex a la sol·licitud de la subvenció). h) Comunicació a la persona treballadora que l'actuació resulta susceptible de cofinançament pel Fons Social Europeu Plus o per qualsevol altre fons de la Unió Europea segons model normalitzat (disponible en la web de l'ajuda). i) Informe de la Tresoreria General de la Seguretat Social relatiu a la plantilla mitjana de les persones treballadores en situació d'alta en els trenta dies naturals anteriors a la celebració del contracte. j) Informe de la Tresoreria General de la Seguretat Social relatiu a la plantilla mitjana de les persones treballadores en situació d'alta en el període comprés entre els 30 dies previs a la contractació i el dia de la contractació de la persona contractada (31 dies, és a dir afegint al període al qual es refereix l'informe indicat en la lletra anterior, el dia de la contractació). La plantilla mitjana que figure en aquest informe de 31 dies és el que es compararà amb la plantilla mitjana de l'informe indicat en la lletra anterior a l'efecte de comprovar que la contractació suposa un increment net de la plantilla. k) Si escau, acreditació de la condició de dona víctima de violència sobre la dona, conforme al que es disposa en els apartats 1 i 2 de l'article 9 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre de la Generalitat, Integral contra la violència sobre la Dona en l'Àmbit de la Comunitat Valenciana. l) Justificant de l'emplenament del formulari inicial d'indicadors per la persona contractada en compliment de les obligacions derivades dels articles 16.1 i 42.1 i 2 del *Regalmento (UE) 2021/1060 pel qual s'estableixen les disposicions comunes relatives a determinats fons europeus, entre ells el Fons Social Europeu Plus i article 17 i Annex I del Reglament (UE) 2021/1057, pel qual s'estableix el Fons Social Europeu Plus (*FSE+), tots dos Reglaments del Parlament Europeu i del Consell de data 24 de juny de 2021. (en la web de *LABORA relativa a l'ajuda *EJORNA 2023 està disponible l'enllaç per a procedir a emplenar aquest formulari i el justificant que es generarà després del seu emplenament és el que cal aportar signat per la persona contractada). m) Contracte de treball que dona lloc a la subvenció. n) Acreditació, si escau, de la situació o risc d'exclusió social pels Serveis Socials de qualsevol administració pública. o) En el seu cas, diagnòstic de malaltia o trastorn mental emés pel centre públic de salut mental, d'acord amb el que es preveu en la disposició addicional segona de l'Ordre 10/2018. p) En cas de no participar en cap de les convocatòria del “programa d'ajudes per a l'establiment d'incentius a la reducció de la jornada laboral a quatre dies o trenta-dues hores setmanals i a la millora de la productivitat en les empreses valencianes”, regulat en l'Ordre 7/2022, de 16 de juny, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball (DOGV 9372 de 30.06.2022), acord entre l'entitat ocupadora amb la representació legal dels treballadors o, en el seu cas, amb les organitzacions més representatives o representatives del sector per a racionalitzar la jornada laboral de la plantilla. L'acord haurà d'especificar el temps de treball afectat i els llocs de treball la creació dels quals es derive directament de la seua aplicació. En cas d'aconseguir aquest acord amb la representació legal de les persones treballadores, s'haurà d'acreditar documentalment aquesta representació. En cas de no existir representació legal de les persones treballadores en l'empresa, l'acord haurà d'aconseguir-se amb totes organitzacions sindicals més representatives o representatives del sector d'activitat al qual pertanga l'empresa, havent d'acreditar-se documentalment aquesta representativitat. q) En el seu cas, declaració responsable de no estar incurs en la prohibició per a obtindre la condició de beneficiària a què fa referència l'apartat 3 bis de l'article 13 de la Llei 38/2003, segons model normalitzat, juntament amb, en el seu cas, la certificació emesa per auditor inscrit en el Registre Oficial d'Auditors de Comptes. Llevat que conste l'oposició expressa per l'entitat o persona sol·licitant (i en aquest cas haurà d'aportar la corresponent documentació acreditativa), LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació recaptarà a través de la Plataforma Autonòmica d'Intermediació (PAI) i altres sistemes habilitats a aquest efecte la informació relativa al següent: a) Identitat de la persona física sol·licitant i, en el seu cas, del seu representant. b) Comunicació a *LABORA Servei d'Ús del contracte de treball que dona lloc a la subvenció. c) Alta en la Seguretat Social de la persona contractada. d) Certificació positiva de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària, de la Conselleria competent en matèria d'Hisenda i de la Tresoreria General de la Seguretat Social, de trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social. e) Acreditació de l'edat i que la persona contractada va romandre aturada i inscrita com a demandant d'ocupació en *LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació fins a la seua contractació i, en el seu cas, durant el període requerit per a la seua consideració com a desocupació de llarga duració. f) Certificat o resolució acreditativa de la diversitat funcional de la persona contractada, d'acord amb el que es preveu en la disposició addicional segona de l'Ordre 10/2018. g) Acreditació de la participació en alguna de les convocatòries del “programa d'ajudes per a l'establiment d'incentius a la reducció de la jornada laboral a quatre dies o trenta-dues hores setmanals i a la millora de la productivitat en les empreses valencianes”, regulat en l'Ordre 7/2022, de 16 de juny, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball (DOGV 9372 de 30.06.2022)

Presentació

Presentació

Presencial
Les persones físiques i les persones autoritzades per aquestes a través del registre de representants (https://www.accv.es/ciudadanos/registro-de-representantes/) presentaran la sol·licitud preferentment de manera telemàtica amb el certificat reconegut per a ciutadans, sense perjudici de poder presentar-la davant la corresponent Direcció Territorial de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació i restants llocs previstos en la normativa de procediment administratiu comú, utilitzant els impresos normalitzats localitzats en la pàgina web de LABORA (http://www.labora.gva.es) en l'apartat corresponent a aquesta convocatòria (EJORNA 2022), llevat que la persona interessada o el seu representant estiguen obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques, i en aquest cas es presentarà segons l'indicat en el paràgraf anterior. Qualsevol sol·licitud presentada seguint un procediment diferent als ací descrits serà inadmesa. (No serà vàlida, per tant, la sol·licitud efectuada a través del tràmit Z)
Telemàtica
Les persones jurídiques o els seus representants (que hauran d'estar prèviament autoritzats a través del registre de representants – https://www.accv.es/ciudadanos/registro-de-representantes/) hauran de presentar la seua sol·licitud (juntament amb la documentació indicada) de manera telemàtica en la Seu Electrònica de la Generalitat Valenciana a través del procediment habilitat a aquest efecte i denominat “EJORNA 2023 – Programa de subvencions destinades a fomentar la contractació indefinida derivada de la racionalització de la jornada laboral (AVALEM EXPERIÈNCIA)

Procés de tramitació

Procés de tramitació

Passos: 1. Presentació de les sol·licituds i la documentació requerida. 2. La concessió d'aquestes subvencions es tramitarà en règim de concurrència competitiva, per al que es tindrà en compte com a únic criteri el moment en què s'haja completat la presentació de la sol·licitud (comprensiva de l'imprés de sol·licitud i de la restant documentació exigida per la convocatòria) en qualsevol dels registres previstos en la normativa de procediment administratiu comú. 3. La instrucció correspondrà a les Direccions Territorials de *LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació competents en matèria d'Ocupació. 4. L'òrgan instructor podrà recaptar dels interessats l'aportació addicional de quants documents i dades aclaridores estime necessaris per a resoldre sobre la sol·licitud presentada. 5. Examinades les sol·licituds, l'òrgan instructor remetrà informe on farà constar que les entitats beneficiàries compleixen tots els requisits necessaris per a la concessió de les ajudes. 6. En cada Direcció Territorial de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació es constituirà un òrgan col·legiat integrat per la persona titular del Servei Territorial competent en matèria d'Ocupació o persona que designe per a la seua substitució, que ho presidirà; dues vocals; i una persona que ostentarà la secretaria, amb veu però sense vot. Les persones que ocupen les vocalies i la secretaria seran designades per la persona titular de la Direcció Territorial de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació entre personal funcionari adscrit al Servei Territorial competent en matèria d'Ocupació. L'òrgan col·legiat emetrà periòdicament informes on es concrete el resultat de les avaluacions efectuades en relació amb els períodes de temps que considere. 7. A la vista de l'informe de l'òrgan col·legiat, l'òrgan instructor formularà les propostes de concessió a l'òrgan concedent. 8. La competència per a resoldre sobre les sol·licituds presentades correspon per delegació a la persona titular de la Direcció Territorial de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació corresponent.

Criteris de valoració

Criteris de valoració

La concessió d'aquestes subvencions es tramitarà en règim de concurrència competitiva, per al que es tindrà en compte com a únic criteri el moment en què s'haja completat la presentació de la sol·licitud (comprensiva de l'imprés de sol·licitud i de la restant documentació exigida per la convocatòria) en qualsevol dels registres previstos en la normativa de procediment administratiu comú. En cas que diferents expedients tingueren la mateixa data de criteri i no resultara possible prioritzar-los per hora de presentació, es prioritzarà la sol·licitud de subvenció per la contractació de persones amb diversitat funcional (prioritzades al seu torn en funció del major grau de discapacitat) i, en defecte d'això, la sol·licitud de subvenció per la contractació de dones; si l'empat persistira, es prioritzarà en funció de la data de sol·licitud més antiga i, si d'aquesta manera tampoc es resolguera l'empat, en funció del número d'expedient més baix.

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

La instrucció correspondrà als Serveis Territorials de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació competents en matèria d'ocupació.

Obligacions

Obligacions

A més del que es disposa en l'article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, són obligacions de la persona o entitat beneficiària: a) Formalitzar els contractes de treball per escrit. b) Els contractes a jornada parcial de persones amb diversitat funcional severa hauran de recollir expressament en el seu clausulat el nombre d'hores setmanals de treball. c) Mantindre l'ocupació creada durant almenys vint-i-quatre mesos. d) Durant el període de manteniment del contracte subvencionat, no podrà disminuir la plantilla mitjana de l'entitat ocupadora de les persones treballadores en situació d'alta en l'entitat beneficiària, llevat que aquesta situació responga a la voluntat de les persones treballadores, mort, discapacitat sobrevinguda, jubilació per motius d'edat o acomiadament disciplinari o per causes objectives no declarat improcedent de la persona treballadora. A aquest efecte es compararà la plantilla mitjana del període comprés entre els trenta dies previs a la contractació i el dia de la contractació amb la qual resulte dels informes a què fa referència la lletra e). e) Aportar en el termini d'un mes després de la finalització del període de manteniment del contracte, dos informes de la Tresoreria General de la Seguretat Social relatius a la plantilla mitjana de l'entitat ocupadora de les persones treballadores en situació d'alta que, comprenent un període de 12 mesos cadascun, abasten tot el període de manteniment (24 mesos). f) Facilitar quantes dades i informació, en qüestions relacionades amb les subvencions concedides, li siga requerit per *LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació. g) Comunicar a *LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació la sol·licitud o obtenció d'altres subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat; així com qualsevol incidència o variació que es produïsca en relació amb la subvenció concedida. h) Disposar dels llibres comptables, registres diligenciats i altres documents degudament auditats en els termes exigits per la legislació mercantil i sectorial corresponent; així com conservar els documents (inclosos els electrònics) que justifiquen l'aplicació dels fons rebuts, en tant pogueren ser objecte de control, sent aquests originals o còpies certificades conforme amb aquests. i) Les persones jurídiques hauran de comptabilitzar el cobrament de la subvenció a través d'un codi comptable específic, l'extracte comptable del qual haurà d'aportar-se a *LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació en el termini indicat en la lletra e) d'aquest resolc, juntament amb el model normalitzat sobre el compliment d'aquesta obligació de comptabilitat separada. j) En tant que aquestes ajudes resulten susceptibles de cofinançament pel Fons Social Europeu Plus o qualsevol altre fons de la Unió Europea, la documentació justificativa (inclosos els documents electrònics) haurà de conservar-se durant el termini que establisca la normativa europea que resulte d'aplicació. k) A l'efecte de difusió pública, en resultar les ajudes susceptibles de cofinançament pel Fons Social Europeu Plus o per qualsevol altre fons que puga aprovar la Unió Europea, la persona o entitat beneficiària estarà subjecta a les normes d'informació i publicitat que establisca la normativa europea que resulte d'aplicació. En aquest sentit, la concessió de la subvenció implica l'acceptació de ser inclosa en una llista d'operacions que es publicarà de manera electrònica o per qualsevol altre mig, en la qual figuraran els beneficiaris, l'operació finançada i l'import de l'ajuda. Així mateix haurà de comunicar a la persona contractada que aquestes ajudes resulten susceptibles de cofinançament pel Fons Social Europeu Plus o per qualsevol altre fons de la Unió Europea. Així mateix la persona o entitat beneficiària estarà subjecta a les normes d'informació i publicitat recollides en la normativa europea sobre la matèria que resulte d'aplicació. l) Complir les següents obligacions de transparència i en matèria de publicitat activa, de conformitat amb el que es disposa en la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, la Llei 1/2022, de 13 d'abril, de transparència i bon govern de la Comunitat Valenciana i de l'article 18 de la Llei General de Subvencions: 1. Les entitats privades hauran de complir les obligacions de publicitat activa recollides en el capítol II del títol I de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, quan: a) Perceben durant el període d'un any ajudes o subvencions públiques en una quantia superior a 100.000 euros. b) Perceben durant el període d'un any natural ajudes o subvencions de les entitats públiques de la Comunitat Valenciana recollides en l'article 3 de la Llei 1/2022 en una quantia superior a 50.000 euros. c) Les ajudes o subvencions percebudes representen almenys el 40% del total dels seus ingressos anuals, sempre que aconseguisquen com a mínim la quantitat de 5.000 euros. En particular, hauran de publicar en els termes previstos en els principis generals de l'article 5 de la Llei 19/2013, la informació institucional i organitzativa de l'article 6 i l'econòmica i pressupostària de l'article 8 d'aquesta. Aquesta publicació es realitzarà a través de la pàgina web de l'entitat, o bé a través de la plataforma TEP – Transparència Entitats Privades, de GVA Oberta, a la qual es pot accedir en gvaoberta.gva.es/tep. Aquesta informació s'haurà de publicar a partir de l'any següent a aquell en el qual s'hagen superat els llindars establits, i haurà de mantindre's publicada durant almenys quatre anys naturals. 2. Sense perjudici de les obligacions previstes en l'apartat anterior, totes les entitats o persones beneficiàries de subvencions hauran de donar l'adequada publicitat del caràcter públic del finançament de programes, activitats, inversions o actuacions de qualsevol tipus que siguen objecte de subvenció, incloent-hi el logotip de la Generalitat Valenciana m) Aportar en el termini indicat en la lletra e) d'aquest resolc, una declaració en model normalitzat sobre el compliment de les obligacions de transparència a què fa referència la lletra anterior. Les aportacions de documentació hauran de realitzar-se a través de l'enllaç de "Aportació de documentació a un expedient obert de LABORA" (https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id=18744&version=amp) que està disponible en la web de l'ajuda.

Observacions

Observacions

La resolució posarà fi a la via administrativa i contra ella podrà interposar-se recurs potestatiu de reposició davant la Direcció General de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació en un termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seua notificació, d'acord amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques; o recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, computat en els mateixos termes, davant el Jutjat contenciós administratiu de la corresponent província, de conformitat amb el que s'estableix en els articles 8 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciós Administrativa. SANCIONS Els incompliments que puguen qualificar-se com a infracció administrativa donaran lloc a la incoació del procediment sancionador, d'acord amb els articles 52 i següents de la Llei General de Subvencions, i els articles 173 i següents de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions.

Quantia i cobrament

Quantia i cobrament

La quantia de la subvenció vindrà determinada de la següent manera: * Per la contractació indefinida inicial d'un home en situació o risc d'exclusió social o d'un home desocupat de llarga duració o d'un home major de 50 anys: 27.216 euros (90% del SMI, incrementat en la part proporcional de la paga extra, per 24 mesos de manteniment) * Per la contractació indefinida inicial d'una dona en situació o risc d'exclusió social o d'una dona desocupada de llarga duració o d'una dona major de 50 anys: 28.728 euros (95% del SMI, incrementat en la part proporcional de la paga extra, per 24 mesos de manteniment) * Per la contractació indefinida inicial d'una persona amb diversitat funcional: 28.728 euros (95% del SMI, incrementat en la part proporcional de la paga extra, per 24 mesos de manteniment) * Per la contractació indefinida inicial d'una dona víctima de violència sobre la dona o persona amb diversitat funcional severa: 30.240 euros (100% del SMI, incrementat en la part proporcional de la paga extra, per 24 mesos de manteniment) * Per la contractació indefinida inicial d'un home que no estiga inclòs en els casos anteriors: 13.608 euros. (45% del SMI, incrementat en la part proporcional de la paga extra, per 24 mesos de manteniment) * Per la contractació indefinida inicial d'una dona que no estiga inclosa en els casos anteriors: 15.120 euros (50% del SMI, incrementat en la part proporcional de la paga extra, per 24 mesos de manteniment) Els contractes a jornada parcial de les persones amb diversitat funcional severa resultaran subvencionables amb reducció proporcional de la quantia de l'ajuda (contractes d'almenys 15 hores setmanals). La liquidació de les ajudes s'efectuarà una vegada justificades les condicions establides, lliurant-se d'una sola vegada l'import de l'ajuda concedida. No obstant això, aquestes ajudes queden condicionades a l'existència de crèdit suficient.

Termini màxim

Termini màxim

- El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució procedent serà de 6 mesos, a comptar des de l'endemà de l'entrada de la sol·licitud en qualsevol dels registres de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació. - Transcorregut el termini establit sense que s'haja dictat i notificat resolució expressa, s'entendrà desestimada la pretensió per silenci administratiu.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

La competència per a resoldre correspon per delegació a la persona titular de la Direcció Territorial de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació corresponent.

Efecte silenci

Efecte silenci

Desestimatori

Recurs que procedeix contra la resolució

Recurs que procedeix contra la resolució

Potestatiu de reposició

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa