Ajudes per a la realització d'activitats en l'àmbit de la prevenció de riscos laborals. Treball (TRAPRL: Sol·licitud, Esmena, Justificació i Recurs)

Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació

Codi SIA: 3057444
|
Codi GVA: 95325
Descarregar informació
Temini tancat

Des de 25-09-2024

Fins 24-10-2024

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Procediments relacionats
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Esmena
  • Al·legació / Aportació
  • Resolució
  • Justificació
  • Altres tràmits
  • Desistiment
  • Renúncia
  • Recurs de reposició
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

Què és

Què és i per a què servix

La present resolució té per objecte convocar per a l'any 2024, les subvencions, en règim de concurrència competitiva, per a la realització d'activitats amb la finalitat de promoure la millora de les condicions de seguretat i salut en el treball, especialment en les petites empreses, a través d'accions d'informació, assistència tècnica, formació i promoció del compliment de la normativa sobre prevenció de riscos laborals, d'acord amb l'Orde TES/864/2023, de 21 de juliol (d'ara en avant bases reguladores), per la qual s'aproven les bases reguladores de la concessió de subvencions, en règim de concurrència competitiva, per a la realització d'activitats en l'àmbit de la prevenció de riscos laborals conforme a la Llei 31/1995, de 8 de novembre, de Prevenció de Riscos Laborals (BOE núm. 176, de data 25 de juliol de 2023).

Terminis
Sol·licitudTemini tancat
Des de 25-09-2024 fins a 24-10-2024
EsmenaTermini obert
Al·legació / AportacióTermini obert
JustificacióTermini obert
Fins 28-02-2025 23:59:00h
Recurs de reposicióTermini obert
Observacions

Els DUBTES relacionats amb el CONTINGUT d'estes ajudes seran ateses, exclusivament, mitjançant la següent adreça de correu electrònic: dgtrabajobl@gva.es

Disposa d'una llista de preguntes freqüents sobre tramitació telemàtica en la Generalitat Valenciana en el corresponent enllaç directe de l'apartat "Enllaços" d'este tràmit.

Si malgrat això continua necessitant ajuda informàtica, pot enviar el seu dubte, problema o consulta:

Bé emplenant el FORMULARI DE PROBLEMES TÈCNICS (veure enllaç directe a ell disponible en l'apartat "Enllaços" d'este tràmit).

IMPORTANT: es tracta d'un correu exclusivament per a atendre incidències informàtiques, no per a una altra mena de qüestions o problemes.

En el formulari de problemes tècnics o en el correu electrònic que envie a la citada adreça han d'indicar-se, entre altres dades: raó social, NIF, usuari@ (nom, cognoms, DNI, correu electrònic i telèfon de contacte) amb el qual es connecta a l'aplicació, captura de la pantalla on s'ha produït l'error, així com descripció el més detallada possible del problema informàtic que s'haja produït.

 

 

 

A qui va dirigit

Ciutadania
Persones interessades

ENTITATS BENEFICIÀRIES:

Podran tindre la condició de beneficiàries de la subvenció les entitats a les quals fa referència l'article 5.1 de les bases reguladores, incloent-hi les organitzacions a les quals es referix l'article 12 de Llei 31/1995.

Hauran de tindre la seua seu en la Comunitat Valenciana i estar legalment constituïdes i inscrites en el registre corresponent.

No podran obtindre la condició de beneficiaris de les subvencions les entitats relacionades en l'article 5.3 de les bases reguladores.

 

Requisits

Hauran de tindre seu en la Comunitat Valenciana i estar legalment constituïdes i inscrites en el registre corresponent.

Les activitats a desenrotllar descrites en els projectes han de tindre com a destinataris centres de treball situats en la Comunitat Valenciana.

Estar al corrent de pagament de les seues obligacions tributàries i de Seguretat Social.

 

Com es tramita

Procés de tramitació

1. El termini per a la presentació de les sol·licituds serà d'un mes, iniciant-se l'endemà de la publicació de la present convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

2. Es presentarà una sol·licitud per entitat i per activitat o projecte subvencionable.

3. Les sol·licituds per a l'obtenció de les subvencions regulades en esta convocatòria, juntament amb la documentació requerida, es presentaran exclusivament de manera telemàtica, de conformitat amb el que es disposa en l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPACAP), d'acord amb els models oficials disponibles en la Seu Electrònica de la Generalitat (https://sede.gva.es), mitjançant el procediment que figurarà publicat i disponible en la mateixa Seu Electrònica de la Generalitat.

La presentació de la sol·licitud implica el coneixement i acceptació de les bases reguladores.

En el cas que en el formulari web de sol·licitud de subvenció no s'haguera autoritzat la Conselleria competent en matèria de treball perquè obtinga de manera directa, a través de certificats telemàtics, l'acreditació del compliment de les seues obligacions tributàries (Estat i Generalitat Valenciana), o s'haguera oposat a eixa obtenció respecte a les seues obligacions enfront de la Seguretat Social, hauran de presentar-se llavors els següents certificats en els termes establits en l'article 13 de la LGS i els articles 22 i 23 de Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el seu reglament (RLGS):

                - De l'Agència Estatal d'Administració Tributària (AEAT), certificat que acredite que l'entitat sol·licitant es troba al corrent de les seues obligacions tributàries.

               - De l'Agència Tributària Valenciana (ATV), certificat acreditatiu que l'entitat sol·licitant no té deutes de naturalesa tributària amb la Generalitat Valenciana.

               - De la Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS), certificat que acredite que l'entitat sol·licitant es troba al corrent en el compliment de les seues obligacions amb la Seguretat Social.

Tots estos certificats acreditatius expedits per les administracions tributàries i per la Seguretat Social tindran una validesa de sis mesos des de la data de la seua expedició.

 

COMISSIÓ DE VALORACIÓ

La Comissió de Valoració tindrà atribuïda l'emissió de l'informe en el qual es concrete el resultat de l'avaluació efectuada, segons el que s'establix en l'article 24.4 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. 

 

RESOLUCIÓ

L'òrgan competent per a la instrucció del procediment serà la Subdirecció General competent en matèria de Relacions Laborals. Es delega la competència per a conéixer i resoldre sobre les sol·licituds presentades, en la persona titular de la Direcció General competent en matèria de treball, de conformitat amb el que es preveu en l'article 160 apartat 4 c) i apartat 5 de la LHPSPI.

L'òrgan instructor, a la vista de l'expedient i de l'informe de la Comissió de Valoració, formularà la proposta de resolució degudament motivada que es publicarà en la pàgina web de la Direcció General competent en matèria de treball i en la Base de dades Nacional de Subvencions (BDNS), perquè, en el termini de deu dies hàbils des de la publicació, es formulen les al·legacions que s'estimen pertinents.

Una vegada examinades per la Comissió de Valoració les al·legacions adduïdes, si és el cas, pels interessats, l'òrgan instructor elevarà a la Direcció General competent en matèria de treball la proposta de resolució definitiva de concessió de subvencions.

Les resolucions de concessió seran publicades en el DOGV i en la pàgina web de la Direcció General competent en matèria de treball, així com en BDNS, segons el que es disposa en els articles 18 i 20 de la LGS

El termini màxim per a la resolució del procediment i la seua publicació és de sis mesos a comptar des de l'endemà de la publicació de la present convocatòria. Transcorregut este termini sense que s'haguera notificat resolució expressa, les entitats interessades podran entendre desestimades les seues sol·licituds per silenci administratiu, d'acord amb el que es preveu en l'article 25.5 de la LGS.

Això sense perjuí que subsistisca l'obligació legal de l'Administració de resoldre expressament sobre la petició formulada. La resolució haurà de ser motivada.

Les resolucions de concessió o denegació de les ajudes esgotaran la via administrativa i, contra elles, podran interposar-se els recursos que establisca la pròpia resolució de concessió, conforme al que s'establix en la LPACAP i la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

 

Criteris de valoració

L'avaluació es realitzarà basant-se en els criteris que s'especifiquen en este resolc. La puntuació total de l'avaluació estarà normalitzada en el rang entre 0 i 100 punts.

La valoració de les sol·licituds presentades s'efectuarà conformement als criteris que s'indiquen a continuació:

a) Plantejament general i disseny de l'acció.

- Pes: Fins a 50 punts.

- Inclou:

  • Adequació als objectius i línies d'acció prioritàries previstos en el resolc quint de la present convocatòria. Es valorarà que existisca una relació directa entre les accions proposades i els objectius i línies d'acció de la EESST. Fins a 20 punts.
  • Plantejament global. Es valorarà que estiga estructurat de manera que els diferents apartats permeten valorar adequadament l'acció proposada. Els apartats mínims que se sol·licitaran seran: justificació de l'acció a subvencionar, destinataris, objectius perseguits, principals fites i resultats previstos. Fins a 5 punts.
  • Valor afegit. Es valoraran aspectes com l'abast de l'acció (nombre de persones destinatàries) i el caràcter innovador (que l'acció siga nova respecte al que es realitza en el sector). Fins a 5 punts.
  • Coherència del projecte amb els objectius i resultats esperats. Que el projecte permeta aconseguir els objectius i resultats descrits en apartats anteriors. Fins a 10 punts.
  • Metodologia de desenrotllament del mateix (procediment i justificació). Fins a 10 punts.

            b) Entitats que desenrotllen el projecte i equip tècnic.

- Pes: Fins a 35 punts.

- Inclou:

  • Perfil i curriculum vitae de la direcció tècnica del projecte. Es tindrà en compte la formació vinculada amb la naturalesa de l'acció proposada i l'experiència en la matèria. Fins a 5 punts.
  • Perfils dels components de l'equip de treball encarregat de la realització de les activitats principals. Es tindrà en compte la formació vinculada amb la naturalesa de l'acció proposada i l'experiència en la matèria. Fins a 5 punts.
  • Acreditació de l'entitat sol·licitant i d'aquelles que participen en el desenrotllament del projecte, de l'experiència en la realització d'accions similars. Fins a 10 punts.
  • Acreditació de l'entitat sol·licitant i d'aquelles que participen en el desenrotllament del projecte de comptar amb una xarxa o estructura de suport professional que oferisca claredat en els seus perfils i experiència de contacte directe amb les empreses. Fins a 15 punts.

            c) Pressupost.

- Pes: Fins a 15 punts.

- Inclou:

  • Adequació del pressupost a les activitats a desenrotllar. Fins a 10 punts.
  • Detall del pressupost presentat. Fins a 5 punts.
Observacions

Contra la present resolució, que esgota la via administrativa, podrà interposar-se recurs de reposició davant el mateix òrgan en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà d'aquell en què tinga lloc la seua publicació, de conformitat amb el que s'establix en els articles 123 i 124 de la...

Saber més

Sol·licitud

Termini
Des de 25-09-2024 fins a 24-10-2024

El termini per a la presentació de les sol·licituds serà d'un mes, iniciant-se l'endemà de la publicació de la present convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (dogv núm. 9943 de 24/09/2024).

 

Documentació

La sol·licitud haurà d'anar acompanyada de la següent documentació, que s'annexarà en el tràmit telemàtic:

 

a) Cronograma previst de les accions

Este document haurà de reflectir l'evolució temporal prevista de totes les accions incloses en el projecte.

Tota acció, o part d'esta, programada en el projecte més enllà del període subvencionable definit en la present convocatòria serà considerada com no subvencionable.

 

b) Pressupost de les accions a desenrotllar

Este document inclourà el desglossament dels gastos per cada tipologia d'acció i considerant els gastos subvencionables conforme a l'article 18 de les bases reguladores.

S'hauran de determinar aquells gastos que són assumits per l'entitat beneficiària i aquells que són realitzats per tercers.

 

c) Documentació relativa a l'activitat o projecte subvencionable a desenrotllar.

La documentació entregada com a part del projecte corresponent a este apartat haurà de reflectir i aclarir tots els aspectes que es detallen a continuació en funció de la tipologia de l'acció.

 

d) Dades de domiciliació bancària que, en tot cas, han d'indicar-se en el formulari web de sol·licitud general de subvenció del tràmit telemàtic. En el cas que no s'hagen presentat les dades de domiciliació bancària amb anterioritat davant la Generalitat Valenciana, o si amb posterioritat eixes dades han experimentat qualsevol variació, haurà de formalitzar-se a través del tràmit telemàtic denominat PROPER Procediment per a tramitar les altes, modificacions i baixes de les domiciliacions bancàries (Domiciliació bancària). Tràmit automatitzat, que es troba disponible en el següent enllaç: https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=22648

 

e) Declaració responsable atorgada davant l'òrgan concedent de la subvenció de no estar culpable el beneficiari en cap de les circumstàncies a què es referix l'article 13 de la LGS, (esta declaració està inclosa en un dels apartats de la sol·licitud de subvenció), sense perjuí que l'òrgan instructor puga realitzar les comprovacions oportunes.

 

 

Esmena

Termini
Termini obert
Descripció

 

- Si de l'examen de la documentació presentada en la convocatòria es comprovara que no s'haguera emplenat degudament la sol·licitud o que no s'haguera aportat la totalitat de la documentació exigida, es requerirà a l'interessat perquè esmene la falta o present els documents preceptius, en el termini de deu dies hàbils a partir de l'endemà de la notificació del requeriment, indicant-li que si no ho fa, se li tindrà per desistit en la seua sol·licitud, d'acord amb el que es preveu en l'article 68 de la LPACAP, prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos en l'article 21 d'este text legal.

- L'esmena o aportació de documentació a iniciativa de l'entitat sol·licitant haurà de realitzar-se utilitzant el tràmit de la Guia PROP denominat "Ajudes per a la realització d'activitats en l'àmbit de la prevenció de riscos laborals conforme a la LPRL, per al 2024 (TRAPRL). Treball”, en l'apartat “Esmena/Aportació”, l'enllaç de la qual és el següent:

https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=95325

 

Forma de presentació

Al·legació / Aportació

Termini
Termini obert
Descripció

1- Si de l'examen de la documentació presentada en la convocatòria es comprovara que no s'haguera emplenat degudament la sol·licitud o que no s'haguera aportat la totalitat de la documentació exigida, es requerirà a l'interessat perquè esmene la falta o present els documents preceptius, en el termini de deu dies hàbils a partir de l'endemà de la notificació del requeriment, indicant-li que si no ho fa, se li tindrà per desistit en la seua sol·licitud, d'acord amb el que es preveu en l'article 68 de la LPACAP, prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos en l'article 21 d'este text legal

L'esmena o aportació de documentació a iniciativa de l'entitat sol·licitant haurà de realitzar-se utilitzant el tràmit de la Guia PROP denominat "Ajudes per a la realització d'activitats en l'àmbit de la prevenció de riscos laborals conforme a la LPRL, per al 2024 (TRAPRL). Treball”, en l'apartat “Esmena/Aportació”, l'enllaç de la qual és el següent:

https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=95325

2- Les sol·licituds de modificació d'accions hauran de comunicar-se, dins de l'apartat “tramitació“, al·legació/aportació, a través del següent enllaç: https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=95325.

3- Es considerarà com a moment de presentació de la sol·licitud aquell en què s'haja aportat íntegrament la documentació exigida en la corresponent convocatòria, ja siga a través de les aportacions voluntàries de documentació realitzades per les entitats interessades, o mitjançant l'esmena efectuada per estes després del requeriment formulat per l'òrgan instructor d'estes ajudes.

Forma de presentació

Resolució

Termini màxim

• El termini màxim per a la resolució del procediment i la seua publicació és de sis mesos a comptar des de l'endemà de la publicació de la present convocatòria. Transcorregut este termini sense que s'haguera notificat resolució expressa, les entitats interessades podran entendre desestimades les...

Saber més
Quantia i cobrament

Les subvencions s'atorgaran mitjançant la comparació de les sol·licituds presentades, dins de cadascun dels dos tipus, sectorials i intersectorials, i, arribat el cas, segons els successius repartiments que es descriuen a continuació, d'acord amb els criteris objectius de valoració fixats en les bases reguladores i en la present convocatòria i s'adjudicaran fins al límit fixat en la present convocatòria, segons el que s'establix en l'article 22.1 de la LGS.

 

1. Quantia de les subvencions

 

a) La quantia màxima subvencionable per convocatòria i entitat beneficiària serà de 150.000 euros.

 

b) Sense perjuí de l'anterior, respecte a la quantia màxima a subvencionar d'accions sectorials, els beneficiaris de CNAE prioritaris podran sol·licitar accions fins a l'import màxim assignat al seu CNAE, segons l'Annex de la present convocatòria. Esta quantia màxima estarà supeditada al crèdit establit en la present convocatòria.

 

c) D'acord amb el que s'establix en l'article 13 de les bases reguladores, el 80% del pressupost destinat a la subvenció de les accions previstes en el resolc quint, es destinarà a accions sectorials, i el 20% restant a accions intersectorials.

 

2. Repartiment

 

a) Accions Intersectorials:

Les sol·licituds d'este tipus s'ordenaran successivament de major a menor valoració. El crèdit assignat s'assignarà, seguint este orde, fins a esgotar el crèdit assignat a estos projectes.

 

b) Accions Sectorials:

En l'Annex de la present convocatòria s'ha establit la quantia màxima a subvencionar en cada sector, determinat pel seu corresponent codi CNAE a dos dígits, en funció de l'índex de prioritat, calculat segons el que es disposa en este Annex. El repartiment dels fons entre els CNAE prioritaris es realitzarà de la manera següent:

Repartiment de CNAEs prioritaris, per CNAE concret i puntuació:

• Les sol·licituds incloses en cada CNAE s'ordenaran successivament de major a menor valoració. El crèdit assignat a cada CNAE concret es distribuirà entre les respectives sol·licituds que apliquen al CNAE concret, començant per la sol·licitud de major puntuació, i seguint per les successives sol·licituds en orde decreixent de puntuació, fins a esgotar el crèdit assignat al CNAE concret.

• En el cas que el crèdit d'un CNAE concret no arribara a satisfer el 100% de l'import de les sol·licituds del mateix CNAE, estes sol·licituds prendran part en el següent repartiment (segon repartiment de CNAEs prioritaris), fins a completar l'import sol·licitat, en cas de realitzar-se.

 

Segon repartiment per CNAEs prioritaris:

• El total de romanents que hagen pogut quedar sense disposar en el primer repartiment, en cadascun dels CNAES/sectors prioritaris indicats en l'Annex d'esta convocatòria, s'uniran i distribuiran entre la resta de les sol·licituds, per orde de puntuació, començant pel CNAE més prioritari i fins a l'últim dels indicats.

 

3. Criteris de desempat

En cas d'igual puntuació, s'atorgarà preferència a aquelles que tinguen la qualificació d'entitat valenciana socialment responsable, obtinguda en la forma establida reglamentàriament en desenrotllament del títol III de la Llei 18/2018, de 13 de juliol, de la Generalitat, per al foment de la responsabilitat social.

Si persistira la igualtat, el criteri de desempat serà per orde de registre d'entrada de la sol·licitud.

 

4. Sol·licitud d'acompte

De conformitat amb el que es disposa en l'article 13.2 de les bases reguladores, es podrà sol·licitar per part de l'entitat beneficiària, acompte de fins a un 50 per cent de l'import concedit dins dels deu dies següents a la data de notificació de la resolució de concessió.

Amb caràcter general, el beneficiari no estarà obligat a constituir garanties, excepte el que es preveu en l'article 13.2 apartat c) de les bases reguladores.

 

 

Efecte silenci / Esgota via administrativa
Desestimatori
/ Sí
Recurs que procedeix contra la resolució
Potestatiu de reposició / Contenciós-administratiu
Observacions

Les resolucions de concessió o denegació de les ajudes esgotaran la via administrativa i, contra elles, podran interposar-se els recursos que establisca la pròpia resolució de concessió, conforme al que s'establix en la LPACAP i la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció...

Saber més

Justificació

Termini
Fins 28-02-2025 23:59:00h

La justificació de la subvenció es realitzarà, com a màxim, el 28 de febrer de 2025 (inclusivament), i la presentació es realitzarà a través del tràmit telemàtic de la Guia PROP denominat "Ajudes per a la realització d'activitats en l'àmbit de la prevenció de riscos laborals conforme a la LPRL...

Saber més
Descripció

JUSTIFICACIÓ

 

1. La modalitat de justificació d'estes subvencions serà la de compte justificatiu amb aportació d'informe d'auditor en els termes previstos en l'article 74 del RLGS. L'entitat beneficiària presentarà el compte justificatiu, que comprendrà la següent documentació:

• Memòria d'actuació justificativa del projecte, que haurà d'incloure, com a mínim, la descripció de les accions realitzades per a donar compliment a les condicions imposades i els resultats obtinguts.

• Memòria econòmica abreujada que contindrà un estat representatiu dels gastos incorreguts en la realització de les activitats subvencionades, degudament agrupats, i, si és el cas, les quantitats inicialment pressupostades i les desviacions esdevingudes

• Les tres ofertes que, en aplicació de l'article 31.3 de la LGS, haurà sol·licitat el beneficiari.

• Una relació detallada d'altres ingressos o subvencions que hagen finançat l'activitat subvencionada, amb indicació de l'import i la seua procedència.

 

 

Observacions

- Els documents justificatius del gasto i del pagament han d'estar emesos en tot cas a nom del beneficiari de l'ajuda.

- La data de les factures haurà d'estar compresa dins del període d'execució de l'acció, excepte, si és el cas, la derivada de l'informe de l'auditor previst en l'apartat 3. Les factures hauran d'haver sigut emeses, en tot cas, per persones físiques o jurídiques l'activitat professional de les quals o mercantil es corresponga amb el servici o activitat de què es tracte.

- La revisió dels comptes justificatius per part de l'auditor, així com l'elaboració del corresponent informe hauran d'adequar-se al que es preveu en esta convocatòria, així com al que s'establix en l'Orde EHA/1434/2007, de 17 de maig, per la qual s'aprova la norma d'actuació dels auditors de comptes en la realització dels treballs de revisió de comptes justificatius de subvenció, en l'àmbit del sector públic estatal, previst en l'article 74 del RLGS.

- L'informe versarà sobre l'adequada comptabilització i correcta expedició dels justificants dels pagaments efectuats amb els fons de la subvenció corresponent, i el destí donat a estos, segons les normes de les bases i la comptabilitat de l'entitat. També es referirà, si és el cas, a altres ajudes obtingudes per al projecte objecte d'esta subvenció i el destí donat a estes. L'abast serà aquell que permeta a l'auditor obtindre evidència suficient per a poder emetre opinió sobre l'execució dels gastos del projecte. L'informe d'auditoria del compte justificatiu del projecte ha d'incloure una descripció del procediment utilitzat per a la revisió del compte justificatiu i que este s'ha realitzat seguint la normativa.

- El gasto derivat d'este informe podrà tindre la condició de gasto finançable fins al límit del cinc per cent de la subvenció concedida.

- El beneficiari estarà obligat a posar a la disposició de l'auditor de comptes quants llibres, registres i documents li siguen exigibles, en aplicació del que es disposa en l'article 14.1.f) de la LGS, així com a conservar-los a fi de les actuacions de comprovació i control previstes en la llei.

- La presentació electrònica no eximix als beneficiaris de conservar els originals de la documentació justificativa, per si els foren requerits posteriorment o en el moment de presentar la documentació justificativa, segons el que s'establix en l'apartat 1, per l'òrgan gestor i responsable del seguiment.

- En tots els casos, l'entitat haurà de justificar el gasto del projecte, conforme al següent procediment:

a) En el cas que l'ajuda concedida supose més del cinquanta per cent del pressupost total del projecte, es justificarà la totalitat del pressupost.

b) En el cas que l'ajuda concedida siga del cinquanta per cent o inferior al pressupost total del projecte, l'entitat beneficiària justificarà la totalitat de les partides pressupostàries imputades a esta.

- L'òrgan instructor es reserva la capacitat d'exigir, en general, la comprovació de la correcta aplicació de la subvenció i la de requerir la presentació dels documents justificatius addicionals que es consideren precisos, sense perjuí de les facultats de comprovació que les normes vigents atribuïxen a la Intervenció General de la Generalitat Valenciana, a la Sindicatura de Comptes o a altres òrgans.

 

 

 

Forma de presentació

Desistiment

Forma de presentació

Recurs de reposició

Termini
Termini obert

En el termini d'un mes a comptar des de l'endemà d'aquell en què tinga lloc la seua publicació, de conformitat amb el que s'establix en els articles 123 i 124 de la LPACAP

Forma de presentació

Renúncia

Descripció

La renúncia i devolució voluntària de la subvenció concedida es regirà pel que es disposa en

l'article 21 de l'Orde TES/864/2023, de 21 de juliol.

Forma de presentació

Preguntes freqüents

Dubtes sobre la tramitació
On consultar dubtes sobre el tràmit:

Temes relacionats

MATÈRIES

  • Ciutadania
    • Ajudes, beques i subvencions
      • Ocupació
  • Empreses
    • Seguretat i higiene al treball
    • Ajudes i subvencions
      • Treball i ocupació