Presentació de sol·licituds de teletreball dirigides a la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública, personal de la Direcció General de Finançament - GVA.ES
Presentació de sol·licituds de teletreball dirigides a la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública, personal de la Direcció General de Finançament
Què és
L'objecte del present tràmit és la presentació de sol·licituds de participació en el programa de teletreball per a personal de la Direcció General de Finançament. 2024
Després de la publicació del programa de teletreball en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, les persones que puguen optar a ell, per ocupar llocs de treball identificats en el mateix com a susceptibles de poder incorporar-se a este, presentaran les seues sol·licituds de participació davant l'òrgan o òrgans proponents del programa, en el termini que s'indique en la resolució d'aprovació del programa de teletreball. Si és la primera vegada que participa en un programa de teletreball de la *DGF, i ja ha realitzat el curs *Autoformativo de teletreball, haurà d'aportar este certificat com a documentació annexa en el tràmit. Si, per contra, encara no ha realitzat l'activitat formativa, haurà de realitzar-la abans de l'inici del programa de teletreball de la DGF i aportarà este certificat a l'Òrgan Gestor en el termini de presentació de sol·licituds.
- Decret 49/2021, d'1 d'abril, del Consell, de regulació del teletreball com a modalitat de prestació de serveis del personal empleat públic de l'Administració de la Generalitat.
- Correcció d'errors del Decret 49/2021, d'1 d'abril, del Consell, de regulació del teletreball com a modalitat de prestació de serveis del personal empleat públic de l'Administració de la Generalitat.
- Correcció d'errors del Decret 49/2021, d'1 d'abril, del Consell, de regulació del teletreball com a modalitat de prestació de serveis del personal empleat públic de l'Administració de la Generalitat.
A qui va dirigit
Podran presentar sol·licituds de teletreball el personal funcionari i laboral adscrit a la Direcció General de Finançament (d'ara en avant DGF) de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública.
Seran requisits necessaris: a) Estar en situació de servici actiu. b) Haver exercit el lloc de treball que ocupa durant períodes que sumen almenys tres mesos, dins dels últims dos anys. c) Ser titular o ocupant d'un lloc de treball que corresponga a la tipologia dels inclosos en el corresponent programa de teletreball. d) Que el lloc des del qual es vaja a realitzar el teletreball complisca amb la normativa vigent en matèria de seguretat i salut en el treball, després de la implantació, si és el cas, de les mesures de prevenció necessàries. e) Que ha realitzat o realitzarà el curs Autoformatiu de teletreball de l'IVAP abans de l'inici del programa.
Com es tramita
1. Preparar la documentació a annexar si és la primera vegada que participa en el programa. Recorde firmar el .pdf del qüestionari d'autoavaluació de prevenció de riscos laborals.
2. Accedir al tràmit telemàtic i emplenar-lo (Fent clic en l'enllaç directe indicat en Com es tramita telemàticament? o en l'enllaç “Tramitar amb certificat” (en color roig a l'inici del tràmit).
3. Annexar la documentació firmada electrònicament, si escau
4. Firmar digitalment en finalitzar el tràmit
A l'efecte dels criteris de valoració es tindrà en compte el barem per a la selecció del personal que sol·licite la seua participació en el programa de teletreball (Veure Annex V) establit en el Decret 49/2021, d'1 d'abril, del Consell.
46018 - València/Valencia
Sol·licitud
Després de la publicació del programa de teletreball en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, en el termini que s'indique en la resolució d'aprovació del programa esmentat.
Resolució
46010 - València/Valencia
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Administracions
- Personal empleat públic GVA