Presentació de sol·licituds de teletreball dirigides a la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública, personal de la Direcció General de Finançament

Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública

Codi SIA: 3144087
|
Codi GVA: 96185
Descarregar informació
Temini tancat

Des de 10-09-2024

Fins 30-09-2024

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Què és

Què és i per a què servix

L'objecte del present tràmit és la presentació de sol·licituds de participació en el programa de teletreball per a personal de la Direcció General de Finançament. 2024

 

 

Terminis
Sol·licitudTemini tancat
Des de 10-09-2024 fins a 30-09-2024
Observacions

Després de la publicació del programa de teletreball en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, les persones que puguen optar a ell, per ocupar llocs de treball identificats en el mateix com a susceptibles de poder incorporar-se a este, presentaran les seues sol·licituds de participació davant l'òrgan o òrgans proponents del programa, en el termini que s'indique en la resolució d'aprovació del programa de teletreball. Si és la primera vegada que participa en un programa de teletreball de la *DGF, i ja ha realitzat el curs *Autoformativo de teletreball, haurà d'aportar este certificat com a documentació annexa en el tràmit. Si, per contra, encara no ha realitzat l'activitat formativa, haurà de realitzar-la abans de l'inici del programa de teletreball de la DGF i aportarà este certificat a l'Òrgan Gestor en el termini de presentació de sol·licituds.

A qui va dirigit

Intern
Persones interessades

Podran presentar sol·licituds de teletreball el personal funcionari i laboral adscrit a la Direcció General de Finançament (d'ara en avant DGF) de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública.

Requisits

Seran requisits necessaris: a) Estar en situació de servici actiu. b) Haver exercit el lloc de treball que ocupa durant períodes que sumen almenys tres mesos, dins dels últims dos anys. c) Ser titular o ocupant d'un lloc de treball que corresponga a la tipologia dels inclosos en el corresponent programa de teletreball. d) Que el lloc des del qual es vaja a realitzar el teletreball complisca amb la normativa vigent en matèria de seguretat i salut en el treball, després de la implantació, si és el cas, de les mesures de prevenció necessàries. e) Que ha realitzat o realitzarà el curs Autoformatiu de teletreball de l'IVAP abans de l'inici del programa.

Com es tramita

Procés de tramitació

1. Preparar la documentació a annexar si és la primera vegada que participa en el programa. Recorde firmar el .pdf del qüestionari d'autoavaluació de prevenció de riscos laborals.

2. Accedir al tràmit telemàtic i emplenar-lo (Fent clic en l'enllaç directe indicat en Com es tramita telemàticament? o en l'enllaç “Tramitar amb certificat” (en color roig a l'inici del tràmit).

3. Annexar la documentació firmada electrònicament, si escau

4. Firmar digitalment en finalitzar el tràmit

 

 

Criteris de valoració

A l'efecte dels criteris de valoració es tindrà en compte el barem per a la selecció del personal que sol·licite la seua participació en el programa de teletreball (Veure Annex V) establit en el Decret 49/2021, d'1 d'abril, del Consell.

Resolució

Obligacions
El personal seleccionat per a participar en el corresponent programa de teletreball realitzarà obligatòriament i amb anterioritat a l'inici del teletreball, llevat que ja l'haguera realitzat en convocatòries anteriors, un curs de formació específic de caràcter autoformatiu. La no realització del...
Saber més