INPA - Procediment per a la informació de sòls de titularitat municipal - GVA.ES
INPA - Procediment per a la informació de sòls de titularitat municipal
Des de 02-04-2024
Fins 02-04-2028
Què és
Tràmit perquè els ajuntaments puguen remetre la informació relativa al sòl municipal disponible referent al conveni marc de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies amb la Generalitat per a la promoció d'habitatges de protecció pública.
DADES DE CARÀCTER PERSONAL
De conformitat amb la legislació, europea i espanyola, en protecció de dades de caràcter personal, les dades que ens proporcione seran tractats, en qualitat de Responsable i en l'exercici de les competències atribuïdes, per la EVHA, amb la finalitat de gestionar l'objecte de la instància presentada. Vosté podrà exercitar els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació o oposició, presentant escrit en el Registre d'entrada de la EVHA, així com, si és el cas, podrà reclamar davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, en el supòsit de no haver obtingut satisfacció en l'exercici dels drets. Més informació sobre el tractament de les dades http://www.evha.es.
A qui va dirigit
Tots els municipis de la Comunitat Valenciana.
-Ser una entitat local
-Estar adherida al conveni marc de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies amb la Generalitat per a cessió de sòl en el qual impulsar la promoció d'habitatges de protecció pública.
Sol·licitud
El termini de presentació de la informació relativa a les parcel·les municipals disponibles començarà a partir de la data d'adhesió al conveni marc de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies amb la Generalitat i finalitzarà el 02-04-2028.
Els ajuntaments interessats hauran d'aportar la informació relativa a les diferents parcel·les disponibles de titularitat municipal, per al seu estudi i, si és el cas, posterior cessió.
Les parcel·les hauran de complir els següents requisits:
- Ser titularitat en ple domini de l'Ajuntament.
- Estar inscrita en el Registre de la propietat lliure de càrregues i gravàmens.
- Ostentar la condició jurídica de solar tal d'acord amb la normativa urbanística.
- Estar encadastrada a nom de l'Ajuntament.
- Tindre la qualificació de sòl residencial o sòl dotacional compatible amb residencial.
- Estar situada en zona consolidada per l'edificació i la urbanització.
Documentació a aportar sobre cadascuna de les parcel·les:
- Certificat urbanístic i de dotació de servicis subscrit per tècnic.
- Nota simple del Registre de la propietat, amb antiguitat màxima de 3 mesos.
- Certificat cadastral.
- Qualsevol altra informació rellevant vinculada a les parcel·les.
Altres documents
- Certificat
- Nota simple
- Certificat
- Aclariment
Este tràmit està exempt del pagament de cap taxa.
Els ajuntaments aportaran la informació referida a cada parcel·la mitjançant Presentació autenticada on hauran d'incorporar els documents següents: - Certificat urbanístic i de dotació de servicis subscrit per tècnic. - Nota simple del Registre de la propietat, amb antiguitat màxima de 3 mesos....
On dirigir-se
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Administracions
- Tràmits i servicis
- Entitats públiques
- Tràmits i servicis